Die dus. No doubt about that!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Super Street Fighter 2 [14.gif].
Wilde ik ook zeggen. Niet zozeer door de graphics, het systeem is gewoon perfect. Ik heb nog nooit een Soul Calibur gespeeld, maar ik hoop dat ze dat systeem in stand hebben gehouden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Een oudje al (tegenwoordig speel ik nooit meer fighters): Soul Blade op de PSX. Met van die grote wapens lekker op elkaar inhakken. Vooral siegfried vond ik stoer
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:23 schreef baquelappe het volgende:
CS:S
Kennerquote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef baquelappe het volgende:
Zever niet man, je bent in gevecht, dus CS is een fighter. Erg ruim begrip bovendien, feitelijk is elk spel een fighter. Je vecht altijd wel tegen iets of iemand, is het niet de tijd in Collin McRae rally, dan is het wel Dr. Robotnic in de Sonic reeks.
Perfect systeem idd ja. De verhaalmodus waar je bijvoorbeeld enorme snelle of erg sterke wapens kon verdienen, het speelt echt enorm heerlijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef wadgem het volgende:
Wilde ik ook zeggen. Niet zozeer door de graphics, het systeem is gewoon perfect. Ik heb nog nooit een Soul Calibur gespeeld, maar ik hoop dat ze dat systeem in stand hebben gehouden.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef Komakie het volgende:
Mortal Kombat op de SNES
Die serie heeft gewoon de fighting game groot gemaakt. Zeker op de consoles
Doe mij dan maar gewoon de snes versie van Mortal Kombat 2quote:Op maandag 20 juni 2005 01:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
met grijs bloed ja.
Neem dan de echte versie, de Megadrive versie.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef BMH het volgende:
Super smash bros: melee.
4 spelers, ongelimiteerde fun. Het spel blijft leuk zelfs naar 3 jaar.
Fighting games... als in beat 'm ups...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef iamredleader het volgende:
Nog niet genoemd: Half Life (original). Altijd leuk, en heeft een supergave hoeveelheid levels, je moet echt continu tegen van alles en nog wat vechten, en het gaat niet puur om wapens maar ook techniek en taktiek.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef baquelappe het volgende:
Zever niet man, je bent in gevecht, dus CS is een fighter. Erg ruim begrip bovendien, feitelijk is elk spel een fighter. Je vecht altijd wel tegen iets of iemand, is het niet de tijd in Collin McRae rally, dan is het wel Dr. Robotnic in de Sonic reeks.
Je schiet dus het is een shooter,quote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef baquelappe het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je schiet dus het is een shooter,
en post je nu express zo irritant of probeer je super intelligent over te komen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je schiet dus het is een shooter,
en doe post je nu express zo irritant of probeer je super intiligent intelligent over te komen?
Spike out Battle. Is min of meer een 3D opvolger. Krijgt alleen slechte kritieken terwijl de fans het een heerlijk spel schijnen te vinden.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
tis jammer dat er geen games meer uitkomen alla streets of rage, dat was echt een super verslavend spel
Die of International Karate +quote:Op maandag 20 juni 2005 01:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond One Must Fall: 2097 toch wel briljant...
pittig?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef NvM het volgende:
Dinsdag Soul Calibur 2 gekocht voor 15 euro...PS2 versie. Ben hem nu aan het checken, bevalt me tot nu toe prima, alleen zo pittig!
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef Gamedemon het volgende:
vraag me ook serieus af waar het vervolg op Powerstone 2 van de dreamcast blijft, das echt DE ideaale game om live te spelen en zou ik ook zeker kopen
Sorry, ik bedoelde natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 05:04 schreef MMaRsu het volgende:
Soul Calibur 1 ( DC ).
Verder : Comix Zone ( Genesis ) en Streets of Rage ( Genesis ).
Knuffels die vechten? Geef mij maar power stone 2 met z'n vieren, bewegende levels, vliegtuigen, eilanden en wapens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde natuurlijk
Super Smash Brothers Melee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar geen 4 player stand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef MMaRsu het volgende:
Jongen dit spel is net zo goed als Power Stone 2, al dan niet beter. Alleen de characters zien er wat minder 'stoer' uit, het spel heeft qua fighting 3x zoveel diepgang als Power Stone 2. En ik kan het weten, ik heb ze allebij erg lang gespeeld.
Stelletje onwetenden.
Wat bedoel je geen 4 player stand? Ssbm heeft wel een 4 player stand hoor?quote:
Oh wist ik niet. Tsja de drempel om met knuffels te gaan vechten zoals een rond en roze wolkje ligt mij iets te hoog.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je geen 4 player stand? Ssbm heeft wel een 4 player stand hoor?
Dat het meer diepgang heeft dan soul calibur geloof ik ook wel, dat spel raak ik de komende 47 jaar iig niet meer aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nee het is echt een fighter. Het kan ook een party game zijn, maar dat is alleen voor als je er geen fuck van kunt. Spel heeft als fighter megaveel diepgang. Zal straks ff filmpje posten..
het kan idd erg hectisch zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:54 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb SSBM maar voor ongeveer 3 uurtjes gespeeld. Daarna heb ik hem alweer doorverkocht. Ik vond het niets aan. Erg hektisch allemaal, ik kreeg hoofdpijn.
Maar het had wel diepgang ofzo en veel personages. Maar het was gewoon niks voor mij.
Ik heb begrepen dat sommige mensen al meer dan 1200 uur op de teller hadden staan. Kom ik daar aan met mijn 3 uur.![]()
Ik wil het filmpje downen maar ze stellen me allemala vragen en shit en ik snap er geen hol van. vanavond iig niet, misschien morgen als ik nuchter ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-_Round_1.6.wmv.html
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-_Round_1.6.wmv.html
Druk op free, wacht 60 seconden en onderaan staat je download linkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik wil het filmpje downen maar ze stellen me allemala vragen en shit en ik snap er geen hol van. vanavond iig niet, misschien morgen als ik nuchter ben.
Ik heb slechte herinneringen aan 2D in een 3D jasje, KI op de N64 enyone?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:51 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okay, dan is het idd misschien niet je type fighter. Imho is het een beetje streetfighter gemixt met een party game, ik vind het zeker vet dat het een 2d fighter in een 3d jasje
.
quote:
Gaat me ook te snel, en niet echt gevarieerde moves ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:51 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okay, dan is het idd misschien niet je type fighter. Imho is het een beetje streetfighter gemixt met een party game, ik vind het zeker vet dat het een 2d fighter in een 3d jasje
.
Idd - erg stoer spel!quote:Op maandag 20 juni 2005 01:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond One Must Fall: 2097 toch wel briljant...
Alsjeblieft zeg dat spel zag er toendertijd aardig uit maar was toch zo slecht. Zelfs stickfighter was nog beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Gierewiet het volgende:
[..]
Idd - erg stoer spel!
Indrukwekkende replays en verfijnde technologie, mbv MS Dos.
Super Smash Brothers Melee behoort zeker tot het fighting genre. De gameplay is ongelooflijk diep en de besturing is erg goed. Zelf ben ik overigens niet erg goed in het spel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:57 schreef moomoo het volgende:
ik zou op zich super smash bros melee willen zeggen, maar het is qua gameplay ZO anders dan games als tekken en mortal kombat dat ik twijfel of het nog wel tot het fighting genre behoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |