Hier verraad je jezelf, wel sectortijden posten, maar zogenaamd niet weten wat er aan de hand is. Verder kan ik er altijd erg om lachen, maar je moet aan je act werkenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
22.1 tehen 22.4 sector 1
Albers op het podiumquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
ooh jezus wat een crash, Barri, schumi neeeeeeeh!!!?!?
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
De Jordans spinnen over de olie, Albers wint!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
ik heb me net geregd op formule1.comquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hier verraad je jezelf, wel sectortijden posten, maar niet weten wat er aan de hand is. Verder kan ik er altijd erg om lachen, maar je moet aan je act werken
Was te verwachtenquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef Andiyan het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/banden/237228.htm
ook ja.![]()
TT609.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef DeTolk het volgende:
Zou iemand misschien een kleine samenvatting van vandaag willen geven, ik zie door de banden het bos niet meer
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef Murray het volgende:
Zo zie ik Monteiro straks ook voor het eerst.
Ik heb ook geen idee hoe die gast eruit ziet.
het gaat om de knikkers.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef erikh het volgende:
Forza Ferrari, in een rechtstreeks duel de McLarens en Renaults verslagen
Ze waren zo bang dat ze meteen naar binnen redenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef erikh het volgende:
Forza Ferrari, in een rechtstreeks duel de McLarens en Renaults verslagen
teambaasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje tussen door.
who the fuck is colin collins?
wat is er gebeurt met hem?
teambaas van Jordanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje tussen door.
who the fuck is colin collins?
wat is er gebeurt met hem?
Amen!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:35 schreef erikh het volgende:
[..]
Dat die klerelijer alsnog verslagen wordt door Minardi dit seizoen
aha ok thnxquote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
teambaas van Jordan
Hij is een arrogante lul die journalisten dom en vervelend vindt. Niet geschikt voor de F1 dus
Niet echt nee.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Net alsof Monteiro enige prestatie heeft geleverd![]()
![]()
Hmm logisch wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Beide Ferrari coureurs lijken elkaar te ontlopen.
het staat wel in de boeken, daar gaat het omquote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef Murray het volgende:
Kom op Monteiro dit is toch wel triest dat je nu zo blij bent.
eerste en laatste keer dat hij op het podium komt dus mag best juichen...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef Murray het volgende:
Kom op Monteiro dit is toch wel triest dat je nu zo blij bent.
valt wel op jaquote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Beide Ferrari coureurs lijken elkaar te ontlopen.
Jup idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm logisch wel.
Rubens komt er eindelijk achter dat hij al die jaren keihard genaaid is.
Monteiro dan, wat een knuppel zegquote:Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
wat een kneuzen
allemaal beetje mislukt blij doen
dwaasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit is de ommekeer, het falen van de concurrenten heeft ferrari weer in de race voor het wk gebracht! super!
Bridgestone petjequote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Monteiro met ferrari petje?
vind je het gek dat die blij doet. hij weet wat voor bonuspremie er nu op zijn bankrekening wordt bijgestortquote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Monteiro moet zich echt inhouden hoor, blijheid is niet gepast
bridgestone petje ja .... alleeen beetje te roodquote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Monteiro met ferrari petje?
haha spuiten krengquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef HPoi het volgende:
MONTEIROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
juist! jij snapt hetquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Monteiro lijkt het geweldig te vinden. En terecht hij staat in een van de meest historische races op het podium ...
Misschien nog niet eens zo dwaas, ik ben trouwens wel eens benieuwd hoe de Michelinbanden de volgende races gaan presteren ...quote:
dat kun je ook van binnen vieren, niet zo uitbundigquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef Freak_66 het volgende:
[..]
vind je het gek dat die blij doet. hij weet wat voor bonuspremie er nu op zijn bankrekening wordt bijgestort![]()
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat de Ferrari coureurs snel weg gingen, en die Monteiro...
Tegen die tijd is Michelin allang faillietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien nog niet eens zo dwaas, ik ben trouwens wel eens benieuwd hoe de Michelinbanden de volgende races gaan presteren ...
Op zich wel ja... Tegelijkertijd ook verdomde kansloos imhoquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die Monteiro echt schitterend.
Zelfde nietszeggende vragen als anders...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wordt er allemaal gevraagd?
Barrichello heeft nu ook zijn eigen pet sinds dit seizoen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef erikh het volgende:
Wat staat er nou op die petjes?
michael fucked mequote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef erikh het volgende:
Wat staat er nou op die petjes?
Zoiets ja, ik kan het net niet goed lezen.quote:
inderdaad..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ja joh Monteiro maak er nog een mooi verhaal van. Triest figuur
Als je de tijden zag dan reden de ferrari's toch behoorlijk hard af en toe, alleen niet de gehele racequote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Schumacher: "a bit odd race"
Ja hij reed weer eens voorop en hij deed net alsof hij een spannend gevecht met rubens gevoerd had
true thatquote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Monteiro STFU man! pffff wat een bullshit verhaal.
Hij is nu wel de enige rookie ooit die na 9 races 100% finishscore heeft en z'n enige podium ooit, dus laat hem blij zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ja joh Monteiro maak er nog een mooi verhaal van. Triest figuur
No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef HPoi het volgende:
Monteiro: It was a strange race. Less cars. Hard fights at the beginning. Were the hell are we. I am excited to be here. No one is taking this away from me. A managed to get a gap. Race pace was good. It was so excited.
Hij kan er toch niks aan doen. Dan hoef je geen sorry te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Schumacher spreek je ff uit man. En zeg duizend keer sorry. Lult ie over z'n car die in goede conditie was dit weekend.
Maar vraag niet hoe hij derde is geworden.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij is nu wel de enige rookie die na 9 races 100% finishscore heeft en z'n enige podium ooit, dus laat hem blij zijn.
Schumacher hoeft mijninziens totaal geen sorry te zeggen. Wat hij wel had kunnen doen is zeggen dat het natuurlijk erg teleurstellend is voor het publiek en dat hij graag had gezien dat de concurrentie wel met degelijk materiaal aan de start was gaan staan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Schumacher spreek je ff uit man. En zeg duizend keer sorry. Lult ie over z'n car die in goede conditie was dit weekend.
Tijd om de tv uit te zettenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah nu weer het woord aan de 'experts' in de studio..![]()
Hehehequote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=9649794
juist!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Schumacher hoeft mijninziens totaal geen sorry te zeggen. Wat hij wel had kunnen doen is zeggen dat het natuurlijk erg teleurstellend is voor het publiek en dat hij graag had gezien dat de concurrentie wel met degelijk materiaal aan de start was gaan staan.
Ik bied een euro!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
Nooit.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar wat die nobodies in de studio te vertellen hebben?
Zodra ik ook maar iets zie wat op een SBS studio lijkt zap ik weg.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar wat die nobodies in de studio te vertellen hebben?
zijn die er ja?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
nopequote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Nee, gelukkig begint Topgear zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
alleen van de kwali denk ikquote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de f1 manager. Zullen niet veel punten gehaald worden
Natuurlijk niet. Het erge is nog wel dat ze net voor de race nog eens 'mensen' uit het publiek hun mening laten geven. Arg! Soms zap ik te vroeg in, en dan krijg je dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Briljant limo in die caravans laten duikenquote:
wat voor antwoord verwacht je? als liefhebber van een sport blijf je kijken en hoop je dat het beter wordt. weet niet wat voor sport jij kijkt, maar je zou dan wel heel erg triest zijn als je niet meer zou kijken als het even tegen zitquote:Op zondag 19 juni 2005 22:02 schreef Lemmeb het volgende:
Die Formule 1 wordt steeds lachwekkender
Mensen, waarom kijken jullie er in godsnaam nog naar
Ik keek vroeger, toen het nog leuk was, ook fanatiek ieder raceweekend naar de F1, maar de malaise duurt nu al zolang, dat ik daar echt m'n tijd niet meer aan ga verspillen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat voor antwoord verwacht je? als liefhebber van een sport blijf je kijken en hoop je dat het beter wordt. weet niet wat voor sport jij kijkt, maar je zou dan wel heel erg triest zijn als je niet meer zou kijken als het even tegen zit
Heb inderdaad hetzelfdequote:Op zondag 19 juni 2005 22:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik keek vroeger, toen het nog leuk was, ook fanatiek ieder raceweekend naar de F1, maar de malaise duurt nu al zolang, dat ik daar echt m'n tijd niet meer aan ga verspillen.
Stiekem probeer ik het natuurlijk elk seizoen wel weer één of twee races, maar sorry, er is gewoon niks meer aan. Alhoewel dit jaar echt een uitzondering leek te worden, maar ik heb alweer m'n twijfels.
Vond ik inderdaad ook wel jammer, hij zou toch in ieder geval duidelijk kunnen zeggen dat het erg lullig is voor de fans enzo, zoals Barichello dat wel zei.. Nou ja, kan er nu niks meer aan veranderen niet waarquote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vond de persconferentie nogal lafjes, schumi had het alleen over zijn race; hij had best een keer z'n mening mogen geving over deze wanvertoning
Dat bedoel ik de laffaardquote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vond de persconferentie nogal lafjes, schumi had het alleen over zijn race; hij had best een keer z'n mening mogen geving over deze wanvertoning
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vond het een superrace, ondanks dat ik hem niet gezien heb!
Schumacher 10 punten!!!! De concurrentie 0 punten!!!!!![]()
![]()
waarom zou hij?,. hij zit tevens een leverancier te vertegenwoordigen,. de rest heeft het niet voor elkaar,. en zij dus wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Zij hebben het helemaal niet voor elkaar dat is nou net het trieste. Ik heb ook al diverse malen problemen gezien met bridgestone banden dit seizoen. Ik zie dit jaar ook alleen maar poblemen met banden En dat allemaal dankzij de FIA met hun belachelijke regels. En het leuke is dat ze zelf constant roepen dat ze maatregelen nemen om de veiligheid te bevoderenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:14 schreef nightfall het volgende:
[..]
waarom zou hij?,. hij zit tevens een leverancier te vertegenwoordigen,. de rest heeft het niet voor elkaar,. en zij dus wel.
GPWCquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Over twee jaar hebben we twee race klasses. De F1 met Ferrari en de GPWC met de andere teams.
Precies, het ligt niet aan het regelement.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het bandenregelement van dit jaar geweldig. Het ligt aan Michelin dat er nu crisis is en niet aan het regelement.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef NotoriousJw het volgende:
Een beetje n00b vraag, maar heeft Albers vandaag nou wel in de punten gereden of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |