alleen van de kwali denk ikquote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de f1 manager. Zullen niet veel punten gehaald worden
Natuurlijk niet. Het erge is nog wel dat ze net voor de race nog eens 'mensen' uit het publiek hun mening laten geven. Arg! Soms zap ik te vroeg in, en dan krijg je dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Kijkt er uberhaupt ooit iemand naar wat die nobodies in de studio te vertellen hebben?
Briljant limo in die caravans laten duikenquote:
wat voor antwoord verwacht je? als liefhebber van een sport blijf je kijken en hoop je dat het beter wordt. weet niet wat voor sport jij kijkt, maar je zou dan wel heel erg triest zijn als je niet meer zou kijken als het even tegen zitquote:Op zondag 19 juni 2005 22:02 schreef Lemmeb het volgende:
Die Formule 1 wordt steeds lachwekkender
Mensen, waarom kijken jullie er in godsnaam nog naar
Ik keek vroeger, toen het nog leuk was, ook fanatiek ieder raceweekend naar de F1, maar de malaise duurt nu al zolang, dat ik daar echt m'n tijd niet meer aan ga verspillen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat voor antwoord verwacht je? als liefhebber van een sport blijf je kijken en hoop je dat het beter wordt. weet niet wat voor sport jij kijkt, maar je zou dan wel heel erg triest zijn als je niet meer zou kijken als het even tegen zit
Heb inderdaad hetzelfdequote:Op zondag 19 juni 2005 22:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik keek vroeger, toen het nog leuk was, ook fanatiek ieder raceweekend naar de F1, maar de malaise duurt nu al zolang, dat ik daar echt m'n tijd niet meer aan ga verspillen.
Stiekem probeer ik het natuurlijk elk seizoen wel weer één of twee races, maar sorry, er is gewoon niks meer aan. Alhoewel dit jaar echt een uitzondering leek te worden, maar ik heb alweer m'n twijfels.
Vond ik inderdaad ook wel jammer, hij zou toch in ieder geval duidelijk kunnen zeggen dat het erg lullig is voor de fans enzo, zoals Barichello dat wel zei.. Nou ja, kan er nu niks meer aan veranderen niet waarquote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vond de persconferentie nogal lafjes, schumi had het alleen over zijn race; hij had best een keer z'n mening mogen geving over deze wanvertoning
Dat bedoel ik de laffaardquote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vond de persconferentie nogal lafjes, schumi had het alleen over zijn race; hij had best een keer z'n mening mogen geving over deze wanvertoning
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vond het een superrace, ondanks dat ik hem niet gezien heb!
Schumacher 10 punten!!!! De concurrentie 0 punten!!!!!![]()
![]()
waarom zou hij?,. hij zit tevens een leverancier te vertegenwoordigen,. de rest heeft het niet voor elkaar,. en zij dus wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Zij hebben het helemaal niet voor elkaar dat is nou net het trieste. Ik heb ook al diverse malen problemen gezien met bridgestone banden dit seizoen. Ik zie dit jaar ook alleen maar poblemen met banden En dat allemaal dankzij de FIA met hun belachelijke regels. En het leuke is dat ze zelf constant roepen dat ze maatregelen nemen om de veiligheid te bevoderenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:14 schreef nightfall het volgende:
[..]
waarom zou hij?,. hij zit tevens een leverancier te vertegenwoordigen,. de rest heeft het niet voor elkaar,. en zij dus wel.
GPWCquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Over twee jaar hebben we twee race klasses. De F1 met Ferrari en de GPWC met de andere teams.
Precies, het ligt niet aan het regelement.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het bandenregelement van dit jaar geweldig. Het ligt aan Michelin dat er nu crisis is en niet aan het regelement.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef NotoriousJw het volgende:
Een beetje n00b vraag, maar heeft Albers vandaag nou wel in de punten gereden of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |