en daarbij is het verrekte lastig een object te raken dat met 300 km/u langs schietquote:Op zondag 19 juni 2005 20:30 schreef csar het volgende:
[..]
LOL..ja..alleen mag men maar in een paar Staten je geweer bij je dragen![]()
inderdaad...die kassa;s zullen zo wel bestormd worden. Geld terug. strak 200000 man die NOOIT meer naar een f1 race gaan...lekker goed voor de sport dit.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Murray het volgende:
[..]
Och als je 250 dollar op tafel hebt gelegd voor zo'n wanvertoning begrijp ik wel dat je héél erg pissig bent.
Michelin kan zijn verwachtingen in de VS wel "bijstellen"quote:Op zondag 19 juni 2005 20:30 schreef Drugshond het volgende:
Reken er maar op dat de schadepost vele honderden miljoenen dollars (of meer) is.
over 10 jaar kent iedereen nog steeds Michelin met de achterliggende geschiedenis.
Morgen kunnen een aantal mensen werk gaan zoeken, dat is nu wel zeker.
Nog een flesje?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef existenz het volgende:
Ik zie, Ik zie wat jij niet ziet en het is blauw
Stupid European Formula racing, I'll just stick to NASCAR in the futurequote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Laton het volgende:
[..]
inderdaad...die kassa;s zullen zo wel bestormd worden. Geld terug. strak 200000 man die NOOIT meer naar een f1 race gaan...lekker goed voor de sport dit.![]()
Livetiming doet het hier nogquote:Op zondag 19 juni 2005 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
bij mij ligt http://www.formula1.com/ er nu uit
wat blauwe vlag voor wie, voor wiequote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef existenz het volgende:
Ik zie, Ik zie wat jij niet ziet en het is blauw
Alleen Bridgestone rijdt.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Disorder het volgende:
Ik kom net kijken, wat is er in Godsnaam aan de hand? Kleine recap?
Lijkt me niet meer dan normaal idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef TheGHunter het volgende:
Ik zou de rekening van al dat geld terug neerleggen bij Michelin
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
Michelin kan zijn verwachtingen in de VS wel "bijstellen"
Teams op Michelins rijden niet op advies van Michelin, banden zijn niet veilig.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Disorder het volgende:
Michelin banden blijke niet veilig te zijn, alle michelin teams hebben besloten om niet te racen en dus staan alleen de bridgestone teams op de baan.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Disorder het volgende:
De dronken Safetycar rijder was voor de start met z'n wagen het veld in gereden, 14 wagens klapten op elkaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Disorder het volgende:
Michelin heeft de banden niet goed voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Disorder het volgende:
dat is wel heel netjes, alleen dat dan een enkele weer met flessen moet gooienquote:Boe-geroep alleen op het rechte stunt als er geen auto's rijdt
kan hem teurgpakken als Michael de pits in gaat....quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Amerikanen houden al niet zo van Fransen dat is nu niet beter geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |