Vind ik ook, nu wordt misschien ook gewoon duidelijk waarom de banden van Bridgestone het hele jaar al "trager" zijn. Wellicht neemt men daar gewoon niet zoveel risico's als Michelin en ligt de betrouwbaarheid gewoon hoger.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de schuld ligt gewoon volledig bij Michelin zelf... zij hebben immers hun spullen niet voor elkaar. Kan je gaan zitten zeuren over chicane's en bandenwissels.. Maar waarom krijgt Bridgestone het dan wel voor elkaar?
Flinke lading brandstof erbij gekregen in de pit hè.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef erikh het volgende:
Wat rijdt die Albers opeens traag
Ik denk alleen de Ferrarifans en de eventuele Minardi en Jordanfans.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef SuzukiSwift het volgende:
idd ja..... Ben eens benieuwd hoe veel mensen tegen het einde van de race er zitten daar op de tribune
Heb je misschien wel gelijk inquote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de schuld ligt gewoon volledig bij Michelin zelf... zij hebben immers hun spullen niet voor elkaar. Kan je gaan zitten zeuren over chicane's en bandenwissels.. Maar waarom krijgt Bridgestone het dan wel voor elkaar?
Ze zitten ook nog eens in Amerika, als ze tegen het advies van de leverancier in gaan racen, hebben ze de volledige aansprakelijkheid. Een ongeval => faillissementquote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad! En dan nog megakans op punten...waarom in vredesnaam doen ze DAT niet@!?!?!?!?
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk alleen de Ferrarifans en de eventuele Minardi en Jordanfans.
Idd, als je het niet kan zonder een chicane of wat dan ook wat andere teams niet nodig hebben ben je in zekere zin gewoon verkeerd bezig.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens..
Gewoon slechte zaak...
Een bocht(encombinatie)quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
ik weet niet veel van f1, dus wat is een chicane? een snelheidsbeperkende maatregel neem ik aan?
oh ja; dat was ik vergeten..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze zitten ook nog eens in Amerika, als ze tegen het advies van de leverancier in gaan racen, hebben ze de volledige aansprakelijkheid. Een ongeval => faillissement
Niet alleen in USA lijkt me. Als je tegen een persbericht in gaat ben je zelf gewoon aansprakelijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze zitten ook nog eens in Amerika, als ze tegen het advies van de leverancier in gaan racen, hebben ze de volledige aansprakelijkheid. Een ongeval => faillissement
Klopt. Ik ben dan wel voor Ferrari, maar ik had liever gezien dat de andere topteams ook meededen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Laton het volgende:
[..]
ondanks dat minardi staat te springen om deze punten en toch blij zullen zijn...zal je echt nooit trots kunnen zijn op de overwinning.
tuurlijk..alleen in amerika krijg je een 1000x zo hoge schadeclaim.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet alleen in USA lijkt me. Als je tegen een persbericht in gaat ben je zelf gewoon aansprakelijk.
Maar in Amerika natuurlijk helemaal, gezien de bedragen die daar omgaanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet alleen in USA lijkt me. Als je tegen een persbericht in gaat ben je zelf gewoon aansprakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |