Een gewone stopquote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef Freak_66 het volgende:
wat is er aan de hand met albers??
Nog nooit zoveel publiek bij een test.....quote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ach ja. dan kan ferrari, jordan en minardi tenminste "gratis" testen
Mijn auto stond stil maar mijn michelins slipten door , bedoel je zeker ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wijlen wielrenner Wim Van Est: Mijn hart stond stil maar mijn pontiac Bridgestones tikte door
Gevaar, gladheidquote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Wat betekend een gele met rode strepen vlag?
Kd8 olie op de baanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Je vind bukkende marshalls wel opwindend?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef mic_forever het volgende:
[img=http://img270.echo.cx/img270/4291/haha3hh.th.jpg]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Elvislives het volgende:
je zou maar je geld op minardi of jordan gezet hebben
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:03 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Tja geen idee, hoop van wel....
Als Albers finnished win ik 472 euro....als Albers op het podium eindigt nog eens 500+ euro verder nog ingezet op Schumi en Barrichello![]()
En ze zijn weg![]()
dankjequote:Op zondag 19 juni 2005 20:19 schreef erikh het volgende:
[..]
Gevaar, gladheid
Komt waarschijnlijk door de flesjes en blikjes, normaal wordt deze vlag bij olie op de baan gebruikt
Ach is er in ieder geval nog _iets_ op de baan te zien...quote:
The track is slippery.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nah, ik denk dat de schuld ook deels bij de FIA ligt;
- idiote 1 bandregel
- weigering van chicane
Dat die amerikanen de boel daar niet afbreken.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef Adagio het volgende:
[..]
Ach is er in ieder geval nog _iets_ op de baan te zien...
Gevaar voor gladheid, kan dus zowel voor regen zijn, maar ook voor olie en dergelijkequote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Wedstrijd is wel een heel groot woord.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Wat een tering wedstrijd zeg
Ik heb een euro op Albers in de top6 @12 gezet.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Elvislives het volgende:
je zou maar je geld op minardi of jordan gezet hebben
Voor Bridgestone.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef TheGHunter het volgende:
Galavoorstelling van Ferrari, zie het als een anderhalf uur durende reclamespot
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ze kunnen ook gewoon langzamer door die bocht rijden.
de schuld ligt gewoon volledig bij Michelin zelf... zij hebben immers hun spullen niet voor elkaar. Kan je gaan zitten zeuren over chicane's en bandenwissels.. Maar waarom krijgt Bridgestone het dan wel voor elkaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nah, ik denk dat de schuld ook deels bij de FIA ligt;
- idiote 1 bandregel
- weigering van chicane
Tik, twee Ferrari's van de baan, briljantquote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef erikh het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als Barrichello opeens gaat proberen deze race te winnen
Daar ben ik het mee eens..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de schuld ligt gewoon volledig bij Michelin zelf... zij hebben immers hun spullen niet voor elkaar. Kan je gaan zitten zeuren over chicane's en bandenwissels.. Maar waarom krijgt Bridgestone het dan wel voor elkaar?
Dat zou de kroon zijn op deze bizarre race. Je kunt mij dan iig opvegenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Tik, twee Ferrari's van de baan, briljant![]()
Met een beetje geluk maag Stoddart ook nog een beker gaan halen...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef TheGHunter het volgende:
Dat zal leuk worden op het podium straks
knallen na 10 ronden op die ovalquote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef JeroenV het volgende:
Ik had dat hele gedoe gemist, maar wat was er nu allemaal met Michelin waardoor ze de banden niet kunnen gerbruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |