als ze 20 seconde langzamer rijden blijven ze nog de rest voorquote:Op zondag 19 juni 2005 20:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De Ferrari's rijden 2 sec. langzamer dan normaal!![]()
Persbericht van Michelin waarin ze zeggen dat ze veiligheid niet kunnen garanderenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom alle Michelin teams terugtrekken nu? 1 band klapte, dat zegt toch niks.
In een race laatst ging er een band van michael schumacher kapot en een paar rondes later nog een, waardoor hij uitviel. Toen gebeurde er toch ook niks met de andere teams?
Ik ga morgen mijn Michelin sloffen onder mijn auto vandaan halen, als ze gen banked corners aankunnen.......quote:
Dat lijkt me wel beter. Wie wil vanaf vandaag nog Michelin onder zijn autoquote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Guard het volgende:
Ik ga morgen mijn Michelin sloffen onder mijn auto vandaan halen, als ze gen banked corners aankunnen.......
Ja stel je voor dat je met 300 een klapband krijgtquote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn Michelin sloffen onder mijn auto vandaan halen, als ze gen banked corners aankunnen.......
Omdat Michelin in het rechtzaken-gekke AMerika een briefje naar de teams stuurde met de mededeling dat ze de veiligheid van hun band niet kon garanderen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom alle Michelin teams terugtrekken nu? 1 band klapte, dat zegt toch niks.
In een race laatst ging er een band van michael schumacher kapot en een paar rondes later nog een, waardoor hij uitviel. Toen gebeurde er toch ook niks met de andere teams?
En er ook weer uitquote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef JeroenV het volgende:
Albers al naar binnen
Legt er effe een Michelin setje onderquote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef JeroenV het volgende:
Albers al naar binnen
Als ze daar aan gaan beginnen kan Bridgestone dus in de volgende race ook baanveranderingen gaan eisen als hun teams te langzaam rijden of een band laten knappen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nah, ik denk dat de schuld ook deels bij de FIA ligt;
- idiote 1 bandregel
- weigering van chicane
Dan kunnen ze toch zachtjes over de baanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Omdat Michelin in het rechtzaken-gekke AMerika een briefje naar de teams stuurde met de mededeling dat ze de veiligheid van hun band niet kon garanderen.
Dat doet ie zo evenquote:
Dat haalt mijn Escort met gemak (echt wel).....quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je met 300 een klapband krijgt![]()
Dus er zit een fout in een hele serie banden? Lekker dan, er had dan wel veel eerder een ongeluk kunnen gebeuren.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef HoSeong het volgende:
Persbericht van Michelin waarin ze zeggen dat ze veiligheid niet kunnen garanderen
kijk maar eens in dit topic danquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Elvislives het volgende:
je zou maar je geld op minardi of jordan gezet hebben
Die weigering van de chicane is absoluut terecht, echt ronduit belachlijk dat michelin hierom vroeg.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nah, ik denk dat de schuld ook deels bij de FIA ligt;
- idiote 1 bandregel
- weigering van chicane
hij voelde zich niet thuis op zo'n hoge plekquote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef freiss het volgende:
waarom gaat albers naar binnen, te licht gekwalificeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |