Jaquote:
Leuk(matig)!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:21 schreef Thrilled het volgende:
jah, je had zo'n blikje moeten kopen, op de grond smijten, er keihard op sta...
VM je icoon!quote:
Het was 12 uur s avonds dus zo warm was het niet meer (iig niet zo warm dat je veel moest drinken).quote:Op zondag 19 juni 2005 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je je in deze hitte druk gata lopen maken, word je ook verplicht om te drinken! Goede verkooptechniek dus
Bestel dan de volgende keer gewoon regenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Jaalleen wel jammer dat er een beetje teveel zon was, ben levend gebraden daarzo :p
Godver ik moest er wéér om lachen gewoonquote:Op zondag 19 juni 2005 17:21 schreef Thrilled het volgende:
jah, je had zo'n blikje moeten kopen, op de grond smijten, er keihard op sta...
Nah rock fans zijn allemaal heel erg sociaal en beschaafd (ookal lijkt dat niet zo op het eerste gezicht) wij doen niet aan het vernielen van andersmans spullen zelfs al staan ze in de wegquote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Godver ik moest er wéér om lachen gewoon![]()
![]()
![]()
Maar hadden jullie dat standje niet tegen de vlakte kunnen lopen?
opzich is dat zo, helaas was het op Fields anders dan normaal. Normaal kun je gewoon normaal wachten op je pilsje, maar hier moest je echt douwen om je plaats voor het drankstandje te behouden... En uiteraard iedereen voorkruipenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nah rock fans zijn allemaal heel erg sociaal en beschaafd (ookal lijkt dat niet zo op het eerste gezicht) wij doen niet aan het vernielen van andersmans spullen zelfs al staan ze in de weg
Nee ik bedoel die gast die met een tafel van 3 meter breed midden in het pad stond zo'n 10 meter voor de uitgang.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:08 schreef mother-mother het volgende:
jij bedoeld die vent die op de stoep stond met zn cola voor 5 euro?
Daar heb ik echt helemaal geen last van gehad. Ik vond het een stuk beter dan 2 jaar geleden, toen moest je echt een uur in de rij staan als je wat te eten of drinken wou.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:47 schreef Ronno het volgende:
[..]
opzich is dat zo, helaas was het op Fields anders dan normaal. Normaal kun je gewoon normaal wachten op je pilsje, maar hier moest je echt douwen om je plaats voor het drankstandje te behouden... En uiteraard iedereen voorkruipen
Je hebt zeker een grote woonkamer?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Kill_em_all het volgende:
Ben ik gister lekker de hele dag naar fields of rock geweest. Is het 12 uur en willen ik en nog 40.000 andere met mij naar huis toe.
2 jaar geleden was het ook een verkeerschaos, was nu ook beter geregeld vond ik. Ik heb niet eens in de file gestaan dit keer!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Daar heb ik echt helemaal geen last van gehad. Ik vond het een stuk beter dan 2 jaar geleden, toen moest je echt een uur in de rij staan als je wat te eten of drinken wou.
Stelen is nooit goed. Zinloos schreeuwen ook niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Kill_em_all het volgende:
Beetje schreeuwen met ze alle enzo.
Gelukkig werd er aardig wat drinken van die gast gejat. Eigen schuld dikke bult moet je maar niet iedereen blokken :/
heb ik niet helemaal meegekregen ik zag wel n hotdogstand die vent pleurde die worsten gewoon koud uit blik tussen die broodjesquote:Op maandag 20 juni 2005 10:35 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die gast die met een tafel van 3 meter breed midden in het pad stond zo'n 10 meter voor de uitgang.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |