abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28100929
Ik vond het geluid ook niet zo best, Rammstein viel tegen met wat ik tot nu toe van hen gezien heb. En dat heeft niets met festivals te maken, want twee jaar geleden op Werchter vond ik ze super. Er was geen bezieling of zo, wat ze bijvoorbeeld in Ahoy wel hadden.

Black Sabbath was supertof, Ozzy still alive and kicking. Audioslave was ook een positieve uitschieter, net als Motorhead.
  maandag 20 juni 2005 @ 21:10:21 #202
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28100974
Motorhead, Black Sabbath lieten me koud... Het was voor mij Papa Roach-Dillinger Escape Plan-Chimaira-Machine Head-Floggin Molly-Rammstein

Maarjah, ik ben een Nu-Metal kid (18 Years old), eerste rockmuziek dat ik hoorde was Linkin Park ...

Enne over dat in het kringetje dansen bij Flogging Molley, niet arm in arm, iedereen die participeerde omhelsde de buurman/buurvrouw
pi_28101015
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Voor progressieve muziek ga je niet naar FoR
Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik... Ik vond het allemaal geweldig in ieder geval, muziek geweldig, munt- en drankverkoop ook geweldig goed geregeld, in tegenstelling tot vorig jaar Ik heb echt geen minpuntje kunnen ontdekken, of het moet VR zijn... Maar ik heb gewoon een GNR-in-combinatie-met-goffertpark-trauma, dus dat zal daar wel aan liggen

Zelfs het weer was prefect
  maandag 20 juni 2005 @ 21:25:09 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28101386
GnR in de goffert. ARRRRRRRRRRRRGH. aub kap daar mee.
Die KUT bank The horror.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 20 juni 2005 @ 21:33:55 #205
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_28101608
quote:
Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  maandag 20 juni 2005 @ 21:38:42 #206
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28101736
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef pazuzu het volgende:

[..]

Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?
Wat was jouw bandje dan?
  maandag 20 juni 2005 @ 22:06:12 #207
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28102542
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 20 juni 2005 @ 22:42:49 #208
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28103783
Hey maar, wat voert die sampler van Chimaira nou eigenlijk uit?
pi_28103878
hebben ze een sampler dan?
  maandag 20 juni 2005 @ 22:49:04 #210
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28104001
yup
pi_28104897
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Dr_Morreau het volgende:
Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik...
Tuurlijk, als je terechte kritiek hebt op bijvoorbeeld de geluidsmix van de hoofdpodia 's middags (begon pas een beetje vorm aan te nemen aan het eind van de Audioslave-set) dan ben je uiteraard op het verkeerde festival geweest. Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 20 juni 2005 @ 23:40:15 #212
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_28105461
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.

Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.

Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.
En tja, als je zulk gitaarwerk aflevert, is het wat lastiger om daarbij nog frivool te gaan springen of zo.
En ach, de teksten..ik ken weinig bands die uitblinken in teksten.
Je hoeft het natuurlijk niet leuke muziek te vinden, maar je doet zó negatief dat ik me toch geroepen voelde even te reageren.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  maandag 20 juni 2005 @ 23:58:07 #213
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28105876
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience

En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...

jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:32:23 #214
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28106488
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef IceHeat het volgende:
Hey maar, wat voert die sampler van Chimaira nou eigenlijk uit?
Heel weinig, ik zag hem een beetje headbangen en water drinken, en om de zoveel tijd in een van de nummers op tijd op een knopje drukken zodat het juiste sampeltje speelt.
Pure luxe dus ofzo
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:32:32 #215
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28106490
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:

[..]

Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience

En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...

jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Je bent een heldin hoor merdeka!
Laat die zgn. vernieuwers maar denken dat ze progressief zijn en slayer uitkotsen, zolang slayer de vloer aanveegt met iedere concurrent uit hun genre kan het me niet bommen dat ze angel of death bij wijze van spreken 2x op ieder concert spelen

Voor vernieuwingsdrang ga ik wel naar machinefest ofzo
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 21 juni 2005 @ 01:25:32 #216
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_28107015
Ik bedoelde met strak mbt Rammstein ook niet zozeer iets positiefs. De show werd gewoon afgewerkt, gechoreografeerd, geen ruimte voor creativiteit of artistieke vrijheid.
Hij was strak, zo strak als een ingestudeerd kunstje..
En hoezeer ik de nummers van Rammstein ook kan waarderen, of alle special pyrozut leuk en mooi vind, een show zonder gevoel verliest toch iets van ze waarde.
[/uitleg]
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_28109218
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Litpho het volgende:

[..]
Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?
Nee?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2005 @ 09:37:02 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28109544
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Mark het volgende:

[..]
En natuurlijk de afspraak om met Kamagurka naar Entombed te gaan
Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2005 @ 09:42:42 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28109659
quote:

[..]

Ik luister de ceedees van slayer al minstens 10 jaar niet meer, maar ik krijg er live toch steeds weer diezelfde rush van, kan er niets aan doen..
Ik draai "God Hates Us All" zeer regelmatig. Eigenlijk de de Slayer CD die ik de laatste jaren het meest gedraaid heb en kan zich meten met RIB en SOH
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2005 @ 09:45:31 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28109711
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:40 schreef Dr.Death het volgende:

[..]

Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.
En tja, als je zulk gitaarwerk aflevert, is het wat lastiger om daarbij nog frivool te gaan springen of zo.
En ach, de teksten..ik ken weinig bands die uitblinken in teksten.
Je hoeft het natuurlijk niet leuke muziek te vinden, maar je doet zó negatief dat ik me toch geroepen voelde even te reageren.
Helemaal mee eens. Hoewel AoD wel erg lekker is om NOG een keer te horen. GHUA is een metalplaat waar vrijwel iedere metalband jaloers op kan zijn!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:02:46 #221
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28111509
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)
Oja

IK GA NIET!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28111784
Ik vind vooral t bassdrum stuk in AOD erg mooi, vooral met Lombardo, die doet hem nog 2 x zo lang Daarom vond ik het jammer dat ze At Dawn They Sleep niet speelden, en Chemical Warfare
† The 3 Kings †
pi_28112740
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:

[..]

Ik bedoelde niks persoonlijk hoor. Ik bedoel, ik ken je niet eens, laat staan waar je allemaal naar luistert. Ik bedoelde het meer in het algemeen, conservatieve metalfans, hoef je je natuurlijk aangesproken te voelen.

Maar als ik het goed begrijp dan zit het trouwe Slayerpubliek niet te wachten op een show. Saaie mensen moeten dat zijn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:45:04 #224
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28112816
Slayerpubliek kan een goede show best waarderen hoor. Maar Slayer heeft gewoon geen visueel spektakel nodig om een goed optreden neer te zetten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:45:46 #225
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28112831
np: Mastodon - Seabeast.

Mastodon was gaaf.
pi_28113134
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Slayerpubliek kan een goede show best waarderen hoor. Maar Slayer heeft gewoon geen visueel spektakel nodig om een goed optreden neer te zetten.
Nou als ik het zo vergelijk met de Rammsteinfans dan is die laatste groep toch een stuk kritischer. Als Rammstein op deze tour het brandende pak thuislaat is het meteen klote show maar als Slayer weer dezelfde reeks nummers speelt dan is dan is dat okee. Je kunt je je voorstellen dat ik dat vreemd vind?
pi_28113149
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 01:25 schreef HighLander het volgende:
Ik bedoelde met strak mbt Rammstein ook niet zozeer iets positiefs. De show werd gewoon afgewerkt, gechoreografeerd, geen ruimte voor creativiteit of artistieke vrijheid.
Hij was strak, zo strak als een ingestudeerd kunstje..
En hoezeer ik de nummers van Rammstein ook kan waarderen, of alle special pyrozut leuk en mooi vind, een show zonder gevoel verliest toch iets van ze waarde.
[/uitleg]
Hier ben ik het mee eens.... hoewel ik de nummers van Rammstein super vind om naar te luisteren, konden ze me echt niet bekoren met hun live optreden. Voor mij was het de eerste keer dat ik ze live zag, maar ik vond het zwaar tegenvallen. Ben zelfs voor het einde naar huis gegaan.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:56:22 #228
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28113182
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nou als ik het zo vergelijk met de Rammsteinfans dan is die laatste groep toch een stuk kritischer. Als Rammstein op deze tour het brandende pak thuislaat is het meteen klote show maar als Slayer weer dezelfde reeks nummers speelt dan is dan is dat okee. Je kunt je je voorstellen dat ik dat vreemd vind?
Jahoor. Rammstein fans zijn inderdaad zeikers eerste klas.
pi_28113275
quote:

[..]

Ach, bij Rammstein hoort gewoon een show, dus je verwacht ook een show. Bij Slayer hoort geen show dus verwacht je ook geen show. Heel simpel. Je rekent een band af op wat je verwacht van tevoren.

Stel dat Rammstein gewoon zonder decor en enkel in hun allerdaagse kloffie op zouden komen, dat zou niet gewaardeerd worden. En stel dat Slayer opeens een ruimteschip als decor heeft en eruit zou zien alsof ze net klaar zijn met het filmen van Mad Max 7, dat werkt ook niet.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28113935
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, bij Rammstein hoort gewoon een show, dus je verwacht ook een show. Bij Slayer hoort geen show dus verwacht je ook geen show. Heel simpel. Je rekent een band af op wat je verwacht van tevoren.

Stel dat Rammstein gewoon zonder decor en enkel in hun allerdaagse kloffie op zouden komen, dat zou niet gewaardeerd worden. En stel dat Slayer opeens een ruimteschip als decor heeft en eruit zou zien alsof ze net klaar zijn met het filmen van Mad Max 7, dat werkt ook niet.
Het is weer appels en peren he?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2005 @ 12:22:45 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28114025
quote:

[..]

Het gaat bij Slayersfans blijkbaar meer om de muziek - iets wat voor Rammstein-fans natuurlijk als weer een stuk moeilijker wordt
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:28 #232
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28114262
Overigens was ik ook aanzienlijk minder enthousiast bij Slayer dan vorige keren (vooral vergeleken met Ozzfest). Maar dat kwam ook doordat ik sowieso al baalde dat ze tegelijk met Gorefest speelden. Gorefest heb ik echter niet lang gezien, want ik wilde toch liever naar Slayer, maar ben wat achteraan blijven hangen, waar ik mijn zus tegenkwam.

Slayer moet je vooraan beleven. In de pit, bij de pit, waar het geluid goed hard is en je meer publiek om je heen hebt dat zich staat uit te leven. Show of geen show, het is "FUCKIN' SLAYER'.

En ja, ik zou een verandering in de setlist ook wel kunnen waarderen. Ik stond raar te kijken toen ze vorig jaar niet eens afsloten met Angel of Death, maar met Postmortem/Raining Blood, dat was wel een van de weinig veranderingen.

Aan de andere kant zijn er wel veel mensen erg teleurgesteld als ze de oude klassiekers niet spelen, dus ik kan goed begrijpen dat ze die nummers blijven spelen. En het blijven gewoon erg gave nummers.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2005 @ 12:33:39 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28114355
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Slayer moet je vooraan beleven. In de pit, bij de pit, waar het geluid goed hard is en je meer publiek om je heen hebt dat zich staat uit te leven. Show of geen show, het is "FUCKIN' SLAYER'.

De pit was weer leuk dit jaar
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:23:35 #234
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28116487
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:

[..]

Heel weinig, ik zag hem een beetje headbangen en water drinken, en om de zoveel tijd in een van de nummers op tijd op een knopje drukken zodat het juiste sampeltje speelt.
Pure luxe dus ofzo
Nou, dan wil ik ook wel daar staan om af en toe een knopje in te drukken

Ik heb anders alleen maar gitaartjes en blerende Mark gehoord, voor de rest geen bliepjes
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:56:37 #235
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_28117896
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]

Mwoah..eventjes in gestaan, maar vond het te lafjes..dus ben ik gewoon maar weer met open mond van verbazing en jaloezie naar de gitaarsolo's wezen kijken en luisteren.
Maar van mij mogen ze ook wel een iets afwisselender set spelen, al viel het nog wel mee tov andere keren. Geen nummers van Show No Mercy. Ergens wel jammer, maar daar stonden weer andere goeie nummers tegenover.

Overigens, het is afhankelijk idd van je verwachtingen én de muziekstijl wat je aan podium-act goed of juist storend vind. Zo moet een hardcore band bewegen en vooral veel nteractie hebben met het publiek, Rammstein een show geven, blackmetalbands mogen stil staan en (stoner-) rock bands moeten wel wat bewegen en/of show weggeven. Interactie is ook leuk.
Dat zijn iig mijn verwachtingen.

Voor alle bands geldt m.i. echter: speelplezier voorop.
Dat vond ik bij veel bands wat ontbreken (oa Rammstein, Mötorhead)

En nu ga ik MC 900 ft jesus luisteren
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_28118163
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Aan de andere kant zijn er wel veel mensen erg teleurgesteld als ze de oude klassiekers niet spelen, dus ik kan goed begrijpen dat ze die nummers blijven spelen. En het blijven gewoon erg gave nummers.
Oude klassiekers????????? Die gasten hebben zolang al niks nieuws meer gedaan dat alles gewoon klassiek is!
In The Presence Of Enemies!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:11:04 #237
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28118457
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:03 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Oude klassiekers????????? Die gasten hebben zolang al niks nieuws meer gedaan dat alles gewoon klassiek is!
Ach ja, vrijwel alles dat Slayer uitbrengt verdient het stempel klassieker, je hebt gelijk.

Overigens brachten ze in 2001 nog een cd uit.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:15:20 #238
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_28118618
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik stond met grote verbazing naar het scherm te staren hoe de figuren in de pit bij slayer het voor elkaar krijgen om met 35 graden te gaan poko-en
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:53:47 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28120007
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb anders alleen maar gitaartjes en blerende Mark gehoord
Het kostte moeite om over 50.000 man heen te komen, maar toch
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:24:16 #240
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28120815
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Het kostte moeite om over 50.000 man heen te komen, maar toch
Ik ben in de war met Mark Hunter (de zanger van Chimaira)
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:39:17 #241
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_28121151
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef merdeka het volgende:
[..]
Het festival zelf vond ik zeer relaxt, goed georganiseerd en prima voorzieningen, zeker ook het parkeren. [..]
Dude, heb jij achteraan op de parkeerplaats gestaan? Het is dat wij een achteruitgang hadden gevonden want anders hadden we er nog minstens een uur gestaan.
En dat er nergens stond aangegeven waar de parkeerplaats was sloeg helemaal nergens op; welke kant we ook op liepen, er kwamen altijd mensen tegemoet die naar diezelfde parkeerplaats op weg waren.

Verder was het erg gezellig en het eten was eens niet bizar duur. Oja, er was ook nog wel leuke muziek.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:06:54 #242
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28121710
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Nou, dan wil ik ook wel daar staan om af en toe een knopje in te drukken

Ik heb anders alleen maar gitaartjes en blerende Mark gehoord, voor de rest geen bliepjes
Waarschijnlijk moet je de liedjes kennen en dat hoorde je ze live wel.
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:23:39 #243
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_28121983
Fields of rock was heftig als een heerlijkheid. Ik heb met name genoten van Audioslave, Slayer en Machine Head.

De show van Rammstein was okee maar helaas was de uitvoering van de nummers niet echt spectaculari,had er meer van verwacht.

Voor de rest was alles boven verwachting., behalve Alter bridge die als enige band de gitaar inferieur gemixt door de PA had gemixt. Beetje jammer want Tremonti zat flink te shredden.
Tom Morello en Kerry King waren zeeeer cool om live mee te maken!! En wat stond Motorhead hard man. Ik had al wat verwacht volgens de verhalen maar het stond echt 2x zo hard als Papa Roach (die ervoor speelde).
Maar wat heb ik genoten. Duurt nog wel ff voordat ik geacclimatiseerd ben van zoveel kwalitatief goed (solo)gitaar werk (heel frustrerend als je zelf ook gitaar speelt)
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:44:24 #244
90273 merdeka
pi_28124969
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef BOKA het volgende:

Dude, heb jij achteraan op de parkeerplaats gestaan? Het is dat wij een achteruitgang hadden gevonden want anders hadden we er nog minstens een uur gestaan.
En dat er nergens stond aangegeven waar de parkeerplaats was sloeg helemaal nergens op; welke kant we ook op liepen, er kwamen altijd mensen tegemoet die naar diezelfde parkeerplaats op weg waren.
Wij zaten met z´n achten in een busje, en met het vinden van een parkeerplek hadden we geen enkele moeite. Kwartiertje lopen en we waren in het goffertpark. En terug was het ook een fluitje van een cent, we hebben maar 5 minuten hoeven wachten voor we die parkeerplaats weer af reden. Nu hebben we nijmegen al vaker aangedaan, misschien dat dat scheelt, maar ik vond alles prima aangegeven.

En I ain´t no dude
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Ach ja, vrijwel alles dat Slayer uitbrengt verdient het stempel klassieker, je hebt gelijk.

Overigens brachten ze in 2001 nog een cd uit.
En een goede ook nog! Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.

Ik kan een mooie show zeker waarderen, maar ik zie het als een extraatje. Het belangrijkste is dat ik zie dat men lol heeft op het podium, dat een band zijn ziel in de muziek legt, want dat hoor je terug. En dat zie en hoor ik bij Slayer dus ook terug. Die vinden het overduidelijk nog steeds leuk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2005 @ 09:53:35 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28125195
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Dr.Death het volgende:

[..]

Mwoah..eventjes in gestaan, maar vond het te lafjes...
De pit was inderdaad verre van keihard - wel relaxed eigenlijk (zal ook met de hitte te maken gehad hebben). Maar wel leuk. In ieder geval beter dan ergens in de verte te staan.
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Dr.Death het volgende:

En nu ga ik MC 900 ft jesus luisteren
Ook heel aardige muziek
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:15:32 #246
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28125747
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef merdeka het volgende:

[..]

Wij zaten met z´n achten in een busje, en met het vinden van een parkeerplek hadden we geen enkele moeite. Kwartiertje lopen en we waren in het goffertpark. En terug was het ook een fluitje van een cent, we hebben maar 5 minuten hoeven wachten voor we die parkeerplaats weer af reden. Nu hebben we nijmegen al vaker aangedaan, misschien dat dat scheelt, maar ik vond alles prima aangegeven.
Stonden jullie toevallig tegenover een benzinepomp op een parkeerplaats?

Wij stonden daar vorig jaar en waren toen ook erg vlot weg. En je bent dan ook erg snel in het Goffertpark. Prima plaatsje dus. Maar vorig jaar was het ook aanzienlijk minder druk.
quote:
Ik kan een mooie show zeker waarderen, maar ik zie het als een extraatje. Het belangrijkste is dat ik zie dat men lol heeft op het podium, dat een band zijn ziel in de muziek legt, want dat hoor je terug. En dat zie en hoor ik bij Slayer dus ook terug. Die vinden het overduidelijk nog steeds leuk.
Helemaal mee eens. En dat ze het leuk vinden is te merken, ze blijven maar touren. Van mij mogen ze nu ook wel eens de vorig jaar beloofde cd eens afronden en uitbrengen.
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:53 schreef Doc het volgende:

[..]

De pit was inderdaad verre van keihard - wel relaxed eigenlijk (zal ook met de hitte te maken gehad hebben). Maar wel leuk. In ieder geval beter dan ergens in de verte te staan.
Dat was inderdaad niet zo'n goede keus. Maar ja, volgende keer ga ik wel weer de moeite nemen om verder naar voren te lopen.
pi_28125757
quote:

[..]

[..]

Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.
In The Presence Of Enemies!
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:22:45 #248
90273 merdeka
pi_28125952
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef Ibanez het volgende:
Wat is daar vreemd aan

Als een band progressief is omdat ze dat toevallig mooi en leuk vinden en het bij ze past, dan maakt het niets uit.

Maar als je van die hippe numetal bandjes hebt die vinden dat ze elke keer verplicht wat nieuws moeten uitproberen dan vind ik dat ronduit zielig.
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:24:10 #249
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28125993
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Ik heb zelden zo'n sterk argument gezien.
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:44:01 #250
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_28126492
quote:

[..]

[..]
En I ain´t no dude
[..]
[..]
Sorry kerel.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')