Met Alien en goedkoop bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Het hele gebeuren was trouwens gewoon een donker hol, en men had rockmuziek aangezet. Goed te pruimen op zo'n moment, dat wel. Zijn er hier nog mensen die daar ook waren, bij de 'afterparty?'
Wat bedoel je?quote:
Diogenesquote:Op maandag 20 juni 2005 00:52 schreef heiden6 het volgende:
Nee, Ronno. Volgens mij was het echt een studentenvereniging. In de straat die uitkomt op de voorkant van het station; drie minuten lopen. Er stonden pijltjes op de grond.
Op het gevaar af tegen diverse heilige huisjes te schoppen, ik vond Black Sabbath beter (en met beter bedoel ik hier muzikaal interessanter) toen ik ze met Tony Martin zag mid jaren '90. Ozzy is echt nog maar een schim van de toch al niet even stevige artiest die hij vroeger was en lijkt meer geïnteresseerd in het uithangen van de clown en audience participation freak dan in zingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja inderdaad. Van Ozzy moet je afblijven. Zonder die man waren we misschien nu allemaal fan van Tupac...![]()
Gek, ik vond dat allemaal niet zo irritant gisteren. Ook dat let's go fucking crazy en ge-i can't fucking hear you.. ik heb dan wel misschien de hele show op de grond gezeten en niet goed gezien wat er zich allemaal op het podium afspeelde, de muziek klonk wel als een klok zeg maar...quote:Op maandag 20 juni 2005 01:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af tegen diverse heilige huisjes te schoppen, ik vond Black Sabbath beter (en met beter bedoel ik hier muzikaal interessanter) toen ik ze met Tony Martin zag mid jaren '90. Ozzy is echt nog maar een schim van de toch al niet even stevige artiest die hij vroeger was en lijkt meer geïnteresseerd in het uithangen van de clown en audience participation freak dan in zingen.
Dat vond ik nou ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 08:51 schreef Mark het volgende:
Persoonlijk vond ik Rammstein tegenvallen, niet het niveau van eerdere shows.
Ik vond het ook een beetje vreemd dat Rammstein de hoofdact was, gezien de rest van het programma. Maar ik vind het een goede band, met een goede show. Waarom vind jij het dan een lachertje?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Toch opvallend, en eveneens betreurenswaardig, dat de meesten zo positief zijn over rammstein. Dit land wordt compleet voor schut gezet door zulk een band als headliner in te plannen met bands als Black Sabbath en Slayer op de bill. Heb toch nog 2 nummers van rammstein gekeken om mijn vooroordelen over deze zwabbers te testen, maar die muziek en die houding van hen is werkelijk een lachertje.
Erg grappig was het toen ik tijdens het festival aan personen met een rammstein shirtje ging vragen wat hun favo nummers zijn van Black Sabbath voor diens optreden. De meesten vonden de band + muziek erg gaaf, maar konden geen enkel nummer opnoemen...
Ik, als grote Black Sabbath-fan, zie ook mijn naam, vind dit onzin. Jammer dat je Rammstein niets vindt, maar dat ze headliner zijn is niet meer dan logisch en niet meer dan terecht. Ze zijn nou eenmaal de grootste band die geboekt was.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Toch opvallend, en eveneens betreurenswaardig, dat de meesten zo positief zijn over rammstein. Dit land wordt compleet voor schut gezet door zulk een band als headliner in te plannen met bands als Black Sabbath en Slayer op de bill. Heb toch nog 2 nummers van rammstein gekeken om mijn vooroordelen over deze zwabbers te testen, maar die muziek en die houding van hen is werkelijk een lachertje.
Erg grappig was het toen ik tijdens het festival aan personen met een rammstein shirtje ging vragen wat hun favo nummers zijn van Black Sabbath voor diens optreden. De meesten vonden de band + muziek erg gaaf, maar konden geen enkel nummer opnoemen...
Juist. Je hoeft de muziek van Rammstein helemaal niet aangenaam te vinden, de show die ze neerzetten is gewoon super. Het zijn gewoon mannen met humor en ze kunnen absoluut 'acteren'.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarnaast is een optreden van Rammstein meer dan een concert, het is een visueel spectakel. Een show in de echte zin van het woord. Hoe kun je een dag beter afsluiten?
Want?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:36 schreef heiden6 het volgende:
Overigens kun je Rammstein sowieso niet laten optreden met een andere band op een andere stage.
Met de hele show eromheen eisen ze veel te veel aandacht op om verderop nog een andere band te laten spelen. Dan loopt alles daar leeg.quote:
Ach, in de tent met de volumeknop op 11 krijg je daar niet veel van mee denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met de hele show eromheen eisen ze veel te veel aandacht op om verderop nog een andere band te laten spelen. Dan loopt alles daar leeg.
Flogging Molly toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef TheSorrow het volgende:
Er speelden niet eens andere bands tegelijkertijd met Rammstein toch?
nee, kijk maar (pdf)quote:
Zelfs bij de geluidstoren was het nog niet goed. Helemaal vooraan zal het wel goed zijn geweest(stond zelf helemaal vooraan bij rammstein), maar iets verder terug was het k.u.t met peren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gek.. heb helemaal niks van dat slechte geluid gemerkt. Ik loop hier nu al 2 dagen te verkondigen dat ik nog nooit zo'n goed geluid op zo'n groot festival heb gehoord..![]()
En toen je naar buiten ging, zaten er toen 8 of 9 mensen in het parkje daar tegenover? Of waren wij toen al richting Kronenburg Park of de trein?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zie ook hier.
Overigens werd er geen entree gerekend. Goede muziek en drank.![]()
Show viel tegen, zang was beroerdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
wtf was er mis met Rammstein??
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |