quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
![]()
Heb je nog die schroever gezien? Die DSjes uit de demo pods aan het schroeven was en elke keer niet durfde de cartridge te rauzen? Of die twee dodo's die zich voorstelden als Marco en Roy van Fok?
Het was wel aardig dit jaar. Maar wat ik niet snapte was dat zooitje dans-sletten (m/v) wat op de zelda trailer muziek een of ander actje uitvoerden.
Zelda vond ik eerlijk gezegd tegenvallen. Graphics: Prima. Gameplay: Prima. Maar controls
![]()
Ik vond het niet lekker spelen. Boomerang fucking onbestuurbaar, verder lastig rondlopen en hakkerig/snel rondkijken. Erg irritant. Overigens gaat het spel net zo hakkelen als WindWaker met wat vijandjes en ontploffingen in beeld.
Mario Kart DS speelde wel aardig, maar ook daar waren de controls niet optimaal. Touch Screen wordt helemaal niet gebruikt, enkel wat suffe info. Starten duurde overigens best lang, maar het waren ook techdemo's, geen retail versie.
Overigens was dat bij bijna elk cube spel (1st party notabene) vaste prik. Bijna alles had ellenlange laadtijden.
Geist snapte ik geen reet van, maar het niet skipbare intro filmpje was voor mij al drempel genoeg om af te haken. Mario Soccer had ook onduidelijke controls en speelde vreemd.
Ik denk dat ik gewoon Nintendo's spellen niet meer snap qua besturing. Ik weet niet echt waar het aan ligt, maar ik vond het allemaal rottig spelen.