op de goede hoogste vliegen en voordat je em voorbij ben vliegtuigje 80 graden laten "banken" en dat pijltje naar beneden. je draait dan je veel sneller.en dan er recht er achter vliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Eric82 het volgende:
Ik zit vast bij die missie van Salvatore waarin je een jet moet onderscheppen met een dodo. Ik vlieg er naartoe maar dan mis ik de corona, moet ik omkeren en kan met geen mogelijkheid die jet weer achterhalen voordat ze in Las Venturas zijn. Iemand tips??
they diequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat ik Sweet moet vertellen over Smoke en Ryder. Dan moet je die Balla Territory afschieten maar dat gaat dus echt niet lukken zonder armor. Hoe verloopt 't eigenlijk verder met Smoke en Ryder?
Je kan voor 200 dollar armour kopen bij de ammunationquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat ik Sweet moet vertellen over Smoke en Ryder. Dan moet je die Balla Territory afschieten maar dat gaat dus echt niet lukken zonder armor. Hoe verloopt 't eigenlijk verder met Smoke en Ryder?
Dus ik moet mijn vriendjes weer opzoeken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Nashje het volgende:
Er zijn 100 logo's dus als jij die allemaal wil overspuiten. Ga je gang
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Tip om de Vigilante missies makkelijk te halen:Ga ik morgen eens proberen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werkte het tenminste op de PS2
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Yildiz het volgende:
Ik had net trouwens een race missie met die candalina ofzo, weet ik hoe die mexicaanse meid heet.
iig, wie zien we hier!
[[url=http://img263.echo.cx/img263/4752/tommy0xa.th.jpg]afbeelding][/URL]een bekende uit Vice City!
En ze gaan trouwens naar Liberty CIty, aaah, wat lieefff![]()
![]()
kut missie idd hoe moet ik erachter gaan vliegen als dat ding sneller is dan de mijnequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Eric82 het volgende:
Ik zit vast bij die missie van Salvatore waarin je een jet moet onderscheppen met een dodo. Ik vlieg er naartoe maar dan mis ik de corona, moet ik omkeren en kan met geen mogelijkheid die jet weer achterhalen voordat ze in Las Venturas zijn. Iemand tips??
3e keer dat ie al langskomtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Harry_Sack het volgende:
geen zin om alles te lezen, wel een tip:
Heeft iemand de neukpatch al bekeken?
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28
En die speelde jijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.
ohja, jaaa details, ik wou het nog veranderen, maar okey okeyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.
helaas, t werkt niet...quote:
Dat zegt je eigen personage hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef mschol het volgende:
ik sta net op een weg
moter rijder zegt: ga weg
ik richt een geweer op em gaat ie stoer doen en zegt sarcastisch "ah look a gun"
*boem* toen was z'n moter van mij
He, ze doen hun best om er een lijn in te krijgen, laten we het repsecteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ohja, jaaa details, ik wou het nog veranderen, maar okey okey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |