op de goede hoogste vliegen en voordat je em voorbij ben vliegtuigje 80 graden laten "banken" en dat pijltje naar beneden. je draait dan je veel sneller.en dan er recht er achter vliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Eric82 het volgende:
Ik zit vast bij die missie van Salvatore waarin je een jet moet onderscheppen met een dodo. Ik vlieg er naartoe maar dan mis ik de corona, moet ik omkeren en kan met geen mogelijkheid die jet weer achterhalen voordat ze in Las Venturas zijn. Iemand tips??
they diequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat ik Sweet moet vertellen over Smoke en Ryder. Dan moet je die Balla Territory afschieten maar dat gaat dus echt niet lukken zonder armor. Hoe verloopt 't eigenlijk verder met Smoke en Ryder?
Je kan voor 200 dollar armour kopen bij de ammunationquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat ik Sweet moet vertellen over Smoke en Ryder. Dan moet je die Balla Territory afschieten maar dat gaat dus echt niet lukken zonder armor. Hoe verloopt 't eigenlijk verder met Smoke en Ryder?
Dus ik moet mijn vriendjes weer opzoeken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Nashje het volgende:
Er zijn 100 logo's dus als jij die allemaal wil overspuiten. Ga je gang
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Tip om de Vigilante missies makkelijk te halen:Ga ik morgen eens proberen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werkte het tenminste op de PS2
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Yildiz het volgende:
Ik had net trouwens een race missie met die candalina ofzo, weet ik hoe die mexicaanse meid heet.
iig, wie zien we hier!
[[url=http://img263.echo.cx/img263/4752/tommy0xa.th.jpg]afbeelding][/URL]een bekende uit Vice City!
En ze gaan trouwens naar Liberty CIty, aaah, wat lieefff![]()
![]()
kut missie idd hoe moet ik erachter gaan vliegen als dat ding sneller is dan de mijnequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Eric82 het volgende:
Ik zit vast bij die missie van Salvatore waarin je een jet moet onderscheppen met een dodo. Ik vlieg er naartoe maar dan mis ik de corona, moet ik omkeren en kan met geen mogelijkheid die jet weer achterhalen voordat ze in Las Venturas zijn. Iemand tips??
3e keer dat ie al langskomtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Harry_Sack het volgende:
geen zin om alles te lezen, wel een tip:
Heeft iemand de neukpatch al bekeken?
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28
En die speelde jijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.
ohja, jaaa details, ik wou het nog veranderen, maar okey okeyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is de kerel van GTA 3, dus uit Liberty City, die zat NIET in Vice City.
helaas, t werkt niet...quote:
Dat zegt je eigen personage hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef mschol het volgende:
ik sta net op een weg
moter rijder zegt: ga weg
ik richt een geweer op em gaat ie stoer doen en zegt sarcastisch "ah look a gun"
*boem* toen was z'n moter van mij
He, ze doen hun best om er een lijn in te krijgen, laten we het repsecteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ohja, jaaa details, ik wou het nog veranderen, maar okey okey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Missie stowaway (2e missie op de airstrip):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missie stowaway (2e missie op de airstrip):gewoon snoeihard gas inhouden niet schieten en er gelijk achter gaan beetje proberen lukt na 2x welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Dat sommige mensen problemen met die missie hebben. Ik vond hem zo leuk dat ik hem nog een paar keer heb gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef numero_uno het volgende:
[..]
gewoon snoeihard gas inhouden niet schieten en er gelijk achter gaan beetje proberen lukt na 2x wel
Missie stowaway (2e missie op de airstrip):Ga op de motor staan. Heb je meer snelheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het makkelijkste is om eerst aan de buitenkant te rijden en dan snel naar de binnenkant.
Storyline uitgespeeld.
Conclusie: veel gave missies, stukken beter dan de Vice missies.
Verhaal kon me echter totaal niet boeien, hou meer van mafia zoals in Vice.
CJ vind ik ook niet geweldig, Tommy is cool. Smaken verschillen.
SA is beter dan Vice omdat het groter is en meer mogelijkheden, maar als Vice zo groot was geweest met dezelfde soort missies en mogelijkheden was het 10 keer beter geweest.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:48 schreef DaFan het volgende:
BoezelaarDaFanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het proberenI don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Je moet hem er gewoon in rijden. gewoon recht op dat ding afrijden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan voorover leunen wat ik wil, ik ga er alleen maar langzamer door
Johquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:23 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je moet hem er gewoon in rijden. gewoon recht op dat ding afrijden.
Ruim rechts blijven rijden hielp bij mij. Zo ontwijk je alle tonnen en kan je op het laatste moment naar links het ruim inrijden.quote:
Maar dat vliegtuig trekt alleen maar bij me weg, dat is het probleemquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ruim rechts blijven rijden hielp bij mij. Zo ontwijk je alle tonnen en kan je op het laatste moment naar links het ruim inrijden.
Die zijn ook ongelofelijk kut ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:54 schreef TYP het volgende:
Jezus, waarom moet Rockstar bij elke GTA game die ongelooflijk irritante remote-control vliegtuigjes gooien? Kunnen ze dan echt helemaal niets origineels verzinnen? Als ik ergens een schijthekel aan heb, zijn het die missies wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Pijltje naar boven toets is staan op de motor. Gaat ie sneller.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar dat vliegtuig trekt alleen maar bij me weg, dat is het probleem
Je moet toch gewoon vanaf het begin vol W en "Pijltje naar boven" ingedrukt houden? Dan trekt ie echt best snel bij me weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |