Tepels mag ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef SamStar het volgende:
ik heb geen borsten...
Hoi VAC.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*over tepels aait met ijsblokje
Ik heb overigens wel nog mijn string aan.
Dag P.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoi VAC.
langzaam wrijven zorgt voor meer genot.
ge komt zeker uit broabantquote:Op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dag P.
Ik wrijf kei-rustig nu.
Als je krampen in je handen krijgt neem ik het wel over.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Hé, ik heb borsten!.
De mogelijkheden zijn opeens eindeloos!
Je moet eerst aan je vinders liken en dan over je tepels wrijven.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Hé, ik heb borsten!.
De mogelijkheden zijn opeens eindeloos!
Je wordt bij de gedachte eraan alleen al, zo opgewonden dat je moeite krijgt met typen, nietwaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je moet eerst aan je vinders liken en dan over je tepels wrijven.
Gaat keigoed.
houd dit gevoel vast, zo ga je je de rest van je leven voelen...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:42 schreef kanaiken het volgende:
Ik voel me buitengesloten
Bied iemand zich aan?
* SamStar meldt!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:44 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll laat linkerhand het overnemen van rechter.
Toch jammer dat ik i.v.m. het lam worden van mijn handen maar één tegelijk kan masseren..
Ik zou toch een zeker voorstel willen doen ter verlichting van jouw leedquote:Op zondag 19 juni 2005 14:44 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll laat linkerhand het overnemen van rechter.
Toch jammer dat ik i.v.m. het lam worden van mijn handen maar één tegelijk kan masseren..
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:55 schreef Posdnous het volgende:
*zingt Right Said Fred - I'm too Sexy*
Borst... *ril*quote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef Billekoek het volgende:
Mn borst, wat doe je
eh...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik heb geen tietenWel tepels, telt dat ook?
Jah hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik heb geen tietenWel tepels, telt dat ook?
Je moest eens weten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie hier ervaring.
Fijn he zo zonder BHquote:Op maandag 20 juni 2005 11:50 schreef Posdnous het volgende:
Ja. We kunnen weer.
*zachtjes van links naar rechts tussen tepels wrijft.
Heerlijk, had ik dit maar eerder ontdekt!quote:
Ik hou meer van kinkyquote:
Probeer het eens liggend. Zeer aan te raden voor de ervaren borstwrijvers.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Heerlijk, had ik dit maar eerder ontdekt!![]()
Ik denk niet dat ik dat niveau al aankanquote:Op maandag 20 juni 2005 11:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Probeer het eens liggend. Zeer aan te raden voor de ervaren borstwrijvers.
Je hebt er maar 1?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
*rubbs his breast*
ze zijn gewoon jaloers!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben ook bezig nu , en vind het best lekker.![]()
Aleen mijn collega's kijken me iets vreemd aan
Geil!quote:
Verouwen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Pingwingei het volgende:
Voor verouwen die erin kunnen bijten: probeer het eens
Typen is uiterst ten zeerste vermoeiend. Vooral als je het al een nacht hebt gedaanquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2005 12:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Typen is uiterst ten zeerste vermoeiend. Vooral als je het al een nacht hebt gedaan
Zijkanten rond, ok.quote:
hij kreeg er een rood kruis vanquote:
Voor nieuwelingen is het zeker een nogal heftige ervaringquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat niveau al aankan
Hijgde je erbij?quote:
Dat gaat me dan nog te ver.quote:
Nu met 2 handen. Kruiselings.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:41 schreef Scandalous het volgende:
Oooh.
achterstevorenquote:
onderdoor...quote:
Nu al?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Molluck het volgende:
ik zie een reeks aankomen
Geheel juist.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Molluck het volgende:
ik zie een reeks aankomen
Oe, dat kietelt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:08 schreef Tique het volgende:
Met je tenen aan je tepel zitten is ook best geinig!
Pas op! Alleen voor lenige mensen
Natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
tepels heb ik wel. mag ik er ook aan likken?
Bij jou is het nog makkelijker ook, jij hebt Tieten!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geheel juist.
Bij het volgende topic worden cams betrokken.
Ik ben groen, mag dat ook?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Mensen met grote of kleine borsten, blank, zwart, lenig of kreupel, mooi en lelijk, oud en jong, iedereen komt hier bij elkaar en voelt hun borsten.
hoezo alleen als je eraan draait?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben groen, mag dat ook?
Krijgen jullie als heren ook een langere bifi als je aan je tepels draait?
Dat komt bij ons soort nogal veel voorquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo alleen als je eraan draait?
Zeg vent, dat kan je zelf toch ook wel beoordelen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben groen, mag dat ook?
Krijgen jullie als heren ook een langere bifi als je aan je tepels draait?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou meer van kinky
[afbeelding]
tsja, maar ik heb ze niet dus zouden ze vooral in het begin natuurlijk nog lekker nieuw zijn. jij speelt er dus niet de hele dag mee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef Pingwingei het volgende:
Gekke friesche newbie...
als je ze zelf hebt is er geen bijzonderheid meer aan
je kan ze altijd laten vergrotenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef Pingwingei het volgende:
Gekke friesche newbie...
als je ze zelf hebt is er geen bijzonderheid meer aan
alleen met die van m'n vriendinquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
tsja, maar ik heb ze niet dus zouden ze vooral in het begin natuurlijk nog lekker nieuw zijn. jij speelt er dus niet de hele dag mee?
quote:
dat bedoel ik, ik zou het geweldig vinden als ik ze zou hebbenquote:
Ik zei niet de hele dag. Dat gaat vervelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:24 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik zou het geweldig vinden als ik ze zou hebben
jij speelt toch ook nog dagelijks met je piemeltjequote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
tsja, maar ik heb ze niet dus zouden ze vooral in het begin natuurlijk nog lekker nieuw zijn. jij speelt er dus niet de hele dag mee?
uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij speelt toch ook nog dagelijks met je piemeltje
och gewoon een lekker wijf wezen voor 1 week... dan kwam ik m'n bed niet uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:28 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
uiteraard
nee natuurlijk niet. zoiets zal idd wel hetzelfde zijn. dan wil ik wel 'ns borsten voor een weekje
Erm toch wel een beetje zieke gedachtes ga je nu krijgen hoor fisherquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
och gewoon een lekker wijf wezen voor 1 week... dan kwam ik m'n bed niet uit
je kan ook aan je vriendin vragen of ze een voorbind-dildo omdoetquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
inderdaad, dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |