1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | _,--"``""-. ___ ," .--. `\ _.--"` `"-; _____` `. .' \ \O_/` \ / \ '._ | | | \ | _ | | \ .-"` ` | / \ (`'-..,__/ / `'---' ( -'\ /` . _ \ / | \ ; / ; | | \ | | | | \ \ ; `\ \ \ \ , \ \ `; . ;._) '. `._.'-' \ _______jgs_______`-.___-"-._.-"-.____.-____\_______ ;;:;;:;:;;:;;;;;;;;:::| , |:| , |;::;:;:;;;::;:;;;; ::;:::;;::;;;:;;;;:::;| | |:| | |;:;;:;;;;;:;;;;::; ;;:;;:;;:::;;:;;:;;;;:\_|_/;\_|_/::;::;;;;;;;;:;:;; ;;:;;::;;:;:;:;:;;:;;;;;;;;::;;::;::;;;;::;;;;;;;:; ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
quote:
1-0quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef ImmovableMind het volgende:
Het is zover, Ronde 1 is voorbij. Daiha heeft gewonnen het is een Slangenarend![]()
Hoe heb je hem herkend?
Morgen de volgende ronde...........hou de Lars Johnson of Peterson maar vast gereed!
Morgen gaan we ons op het wad begeven. We gaan op zoek naar een strandloper![]()
Tot Morgen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ff uitleggen waarom... eerste opvallende kenmerken:
-opgewipte snavel
-gele poten.
Er zijn niet veel steltlopers met een opgewipte snavel dus daar zoek je dan opGroenpootruiter heeft een licht opgewipte snavel weet ik, maar dat is t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ook zo'n snavel en heeft gele poten.
En als ik dan bij de beschrijving kijk zie ik dat hij 16x is gezien, dat hij soms wipt met zijn achterlichaam, dus t zal m wel zijn he
-edit-
T klopt, ff met google opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezocht
http://www.avesphoto.com/website/JP/species/SDPTRK-1.htm
[ Bericht 13% gewijzigd door ikke_ook op 26-06-2005 00:43:14 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik was tweede deel van dit Topic kwijt, maar goed ben weer op de hoogte![]()
ja dat "probleempje "had ik ook maar goed ik heb hem ook gevonden ( heb net een 2de deel geopend omdat ik nog iet goed wakker was )![]()
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
deze is niet zo moeilijk.... is een terekruiterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef ImmovableMind het volgende:
Oke hier zijn we weer...............
Onze rarara vogel van vandaag is dus een strandloper. Strandlopers zijn soms erg moeilijk te determineren. Dus kijk goed na alle kenmerken en probeer hem op te zoeken.
Info: Ongeveer zo groot als een witgat, Wipt ook met achterlichaam, In Nederland dwaalgast, tot en met 1991 negen gevallen, meeste in mei.
Geluid: Duu-Duu-Juu
Komt die.........
[afbeelding]
Dit is hem voor het weekend. Maandag ben ik weer terug. Als dit te snel geraden wordt dan gaan we het niveau echt opkrikken![]()
Successsssssssssssssssssss![]()
pas mijn eerste exemplaar gezien bij ons in de Scherpenissepolder ( verdwaalde vogel)
greetzzz roZou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
Goed gedaan weer een punt erbij!
HIj heeft inderdaad veel trekjes van een Groenpootruiter, maar het is allemaal net even wat anders. Morgen zal ik voor een echte uitdaging gaan zorgen, want dit gaat te makkelijk.
Vandaar dat er morgen een Zanger voorbij komt, prettig weekend
Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Beetje late reactie maar....quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:
Nestje Bonte Vliegenvangers bij de buren in de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gaafDie nestplek die ze uitgekozen hebben is niet erg beschut maar zo kan je ze wel mooi in de gaten houden. Leuk zeg!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)![]()
thnxxxx Bluezz was nog niet goed wakker doen ik dat gedaan hebquote:Op maandag 27 juni 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Vorige deel in OP gezet, en het dubbele deel 2 gesloten.
Beter laat dan enzo![]()
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
Goedemorgen beste mensen,
Helaas kan ik de rest van de dag niet bekijken hoe het met het gokken gaat. Zit de hele dag voor Defensie in Limburg. Maar voor vandaag (zoals beloofd) een zanger. Dit gaat zeker niet makkelijk worden:
Hier de informatie die jullie op weg kan helpen naar de juiste oplossing, en natuurlijk de punten kan opleveren.
Grondkleur van onderstaartdekveren is builbeige tot grijsbeige onderzijds met scherpe, strak begrensde borst- en flakstreepjes. Zang lijkt op die van Sprinkhaanzanger, maar klinkt iets hoger, metaalachtiger en scherper. Houdt zich in lage vegetatie goed verborgen en is nauwelijks op te jagen. Zowel in Nederland als in Belgie tot en met 1991 tweemaal vastgesteld....pfff pittg hoor![]()
Ik helaas niet controleren of er gefraudeerd wordt omdat ik zelf geen plaatjes kan uploaden. Maar wees eerlijk en trek de site niet na!!!!!!!!!!!!!!
Succes![]()
![]()
Schattig hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The secret of getting ahead is getting started![]()
Shit...........alweer zo snel geraden.........het is idd een erg moeilijke!!! Top dat je hem geraden hebt! Wat is de stand ??
Ik ga de quiz veranderen. Ga nog even denken hoe. Denk dat foto's toch te makkelijk zijn. Wellicht is het leuker om het te doen met geluiden en alleen tekst. En als het geraden is er een mooie foto van te maken. Ik ga erover na denken
Tot morguhh!Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Of een stukje van een foto (dan kan je ook bekendere vogels nemen). Bv alleen een stuk vleugel of een snavel.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Dit vind ik een goed idee, die kleine sprinkhaanrietzanger had ik nooit geraden.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef Radyhyn het volgende:
Of een stukje van een foto (dan kan je ook bekendere vogels nemen). Bv alleen een stuk vleugel of een snavel.
Zo kunnen de wat 'mindere' vogelaars ook meedoen.
Tranendal![]()
Beste vogelaars,
we gaan het inderdaad anders proberen. Het geven van plaatjes is te makkelijk. Helaas ben ik niet in staat om stukjes vleugel of snavel in combinatie met geluid te posten. Ik weet alleen hoe ik dingen kan posten en ik heb geen eigen webspace of de kennis om er een leuke en interactieve quiz van te maken. Bij deze wil ik dan ook (met pijn in het hart) de quiz overdragen aan iemand anders. Wie wil deze zware taak overnemen??![]()
Wellicht dat ik zelf ook wat puntjes kan scoren op die manier.
Het is ook een idee om af en toe de fakkel van quizmaster door te geven aan een ander. Vervolgens kan die persoon weer nieuwe ideeën implementeren in de quiz.
Goed plan of niet???????
Ik heb hetzelfde probleem als jouquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef ImmovableMind het volgende:
Beste vogelaars,
we gaan het inderdaad anders proberen. Het geven van plaatjes is te makkelijk. Helaas ben ik niet in staat om stukjes vleugel of snavel in combinatie met geluid te posten. Ik weet alleen hoe ik dingen kan posten en ik heb geen eigen webspace of de kennis om er een leuke en interactieve quiz van te maken. Bij deze wil ik dan ook (met pijn in het hart) de quiz overdragen aan iemand anders. Wie wil deze zware taak overnemen??![]()
Wellicht dat ik zelf ook wat puntjes kan scoren op die manier.
Het is ook een idee om af en toe de fakkel van quizmaster door te geven aan een ander. Vervolgens kan die persoon weer nieuwe ideeën implementeren in de quiz.
Goed plan of niet???????![]()
Heb ook de kennis niet om een gedeelte van een foto te plaatsen, 1 foto lukt nog net.
Wie o wie kan dit wel?
Anders mag Immovable Mind er van mij wel mee door gaan, er komen vanzelf weer foto's van vogels die ik wel herken
Tranendal![]()
Een stukje uit een foto maken hoeft niet moeilijk te zijn. Met ACDSee hoef je alleen maar de foto in het programma te openen. Je trekt het gedeelte van de foto in selectie, klikt rechtermuisknop waarna je SAVE CROP doet. Op deze manier kun je verschillende stukjes uit 1 foto knippen en in een post-gedeelte plaatsen.
Succes!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........![]()
http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/raadplaat.htm
zoiets ?? niet dat ik me zo geroepen voel om dit over te nemen dit is puur als voorbeeld en volgens mij niet echt heel moeilijk om te raden![]()
greetzz roZou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
Die hebben een mooi plekje!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
yeps ... ik denk dat ze ongeveer dat bedoelen. Dan wat meer losse onderdelen van de vogel als plaatje hier in dit gedeelte zoals de meeste hun foto's hier plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef bonootje het volgende:
http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/raadplaat.htm
zoiets ?? niet dat ik me zo geroepen voel om dit over te nemen dit is puur als voorbeeld en volgens mij niet echt heel moeilijk om te raden![]()
greetzz ro
Wel geinig initiatief hoor!
Iemand tijd?Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........![]()
Iemand snijdt, jij plaatst Daniman ?
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........![]()
Het gaat lekker zo, ik had hem ook in 1 keer geraden. Bonootje, je zei dat je je niet zo geroepen voelde........ook niet een beetje???
Van mij mag je het overnemen. Gaat perfect op die manier!
Wat vinden jullie??
Ik dacht dus meer aan specifiekere dingen van vogels.. bv deze:
Rara welke vogel is dit?:
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
nog een keer ...... http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/raadplaat.htmquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:19 schreef ImmovableMind het volgende:
Het gaat lekker zo, ik had hem ook in 1 keer geraden. Bonootje, je zei dat je je niet zo geroepen voelde........ook niet een beetje???
Van mij mag je het overnemen. Gaat perfect op die manier!
Wat vinden jullie??
en wat was de eerste dan ?? mind ?
greetzz roZou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
ook een makkelijk begin Radyhyn maar ook leuk zo geknipt mail het antwoord wel naar je toe om de rest ook te laten raden ??quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Radyhyn het volgende:
[afbeelding]
greetzzzz roZou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
Idd een makkelijk begin, even opwarmen met zn allen:quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Radyhyn het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranendal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: