1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | _,--"``""-. ___ ," .--. `\ _.--"` `"-; _____` `. .' \ \O_/` \ / \ '._ | | | \ | _ | | \ .-"` ` | / \ (`'-..,__/ / `'---' ( -'\ /` . _ \ / | \ ; / ; | | \ | | | | \ \ ; `\ \ \ \ , \ \ `; . ;._) '. `._.'-' \ _______jgs_______`-.___-"-._.-"-.____.-____\_______ ;;:;;:;:;;:;;;;;;;;:::| , |:| , |;::;:;:;;;::;:;;;; ::;:::;;::;;;:;;;;:::;| | |:| | |;:;;:;;;;;:;;;;::; ;;:;;:;;:::;;:;;:;;;;:\_|_/;\_|_/::;::;;;;;;;;:;:;; ;;:;;::;;:;:;:;:;;:;;;;;;;;::;;::;::;;;;::;;;;;;;:; ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
quote:
1-0quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef ImmovableMind het volgende:
Het is zover, Ronde 1 is voorbij. Daiha heeft gewonnen het is een Slangenarend![]()
Hoe heb je hem herkend?
Morgen de volgende ronde...........hou de Lars Johnson of Peterson maar vast gereed!
Morgen gaan we ons op het wad begeven. We gaan op zoek naar een strandloper![]()
Tot Morgen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ff uitleggen waarom... eerste opvallende kenmerken:
-opgewipte snavel
-gele poten.
Er zijn niet veel steltlopers met een opgewipte snavel dus daar zoek je dan opGroenpootruiter heeft een licht opgewipte snavel weet ik, maar dat is t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ook zo'n snavel en heeft gele poten.
En als ik dan bij de beschrijving kijk zie ik dat hij 16x is gezien, dat hij soms wipt met zijn achterlichaam, dus t zal m wel zijn he
-edit-
T klopt, ff met google opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezocht
http://www.avesphoto.com/website/JP/species/SDPTRK-1.htm
[ Bericht 13% gewijzigd door ikke_ook op 26-06-2005 00:43:14 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik was tweede deel van dit Topic kwijt, maar goed ben weer op de hoogte![]()
ja dat "probleempje "had ik ook maar goed ik heb hem ook gevonden ( heb net een 2de deel geopend omdat ik nog iet goed wakker was )![]()
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
deze is niet zo moeilijk.... is een terekruiterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef ImmovableMind het volgende:
Oke hier zijn we weer...............
Onze rarara vogel van vandaag is dus een strandloper. Strandlopers zijn soms erg moeilijk te determineren. Dus kijk goed na alle kenmerken en probeer hem op te zoeken.
Info: Ongeveer zo groot als een witgat, Wipt ook met achterlichaam, In Nederland dwaalgast, tot en met 1991 negen gevallen, meeste in mei.
Geluid: Duu-Duu-Juu
Komt die.........
[afbeelding]
Dit is hem voor het weekend. Maandag ben ik weer terug. Als dit te snel geraden wordt dan gaan we het niveau echt opkrikken![]()
Successsssssssssssssssssss![]()
pas mijn eerste exemplaar gezien bij ons in de Scherpenissepolder ( verdwaalde vogel)
greetzzz roZou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....![]()
Goed gedaan weer een punt erbij!
HIj heeft inderdaad veel trekjes van een Groenpootruiter, maar het is allemaal net even wat anders. Morgen zal ik voor een echte uitdaging gaan zorgen, want dit gaat te makkelijk.
Vandaar dat er morgen een Zanger voorbij komt, prettig weekend
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |