CBSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Persoonlijke favoriet blijft natuurlijk het Cybernetic Broadcasting System www.cbs.nu met electro, italo etc.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Steve-O het volgende:
]Smoothbeats
Alleen maar rap , geen reclame of DJ's ,Grootste deel van wat je hoort ken je waarschijnlijk nieteens
Kan er uren naar luistern .
Yep die heb ik ook altijd aanstaan als ik in het noorden benquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is toch die Friese zender? Die heb ik meestal opstaan als ik in 't noorden ben. Prima zender inderdaad, geen idee dat ze webradio radden!
goeie muziek jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Napster het volgende:
Digitally Imported | www.di.fm | Verschillende soorten House
Mja, het is wel zo dat ze niet vaak helemaal up to date zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je op de homepage op playlist klikt, krijg je toch gewoon een overzicht van de playlists van het op dat moment draaiende programma?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is idd wel cool zo'n topic, ik lees ff mee.![]()
Ik ben interradio n00b.![]()
En nou zijn ze alweer een paar weken uit de lucht!quote:Op zondag 25 september 2005 15:43 schreef Lkw het volgende:
Voor liefhebbers van progrock: Starstream is weer in de lucht!
Klik hier om direct te luisteren.
Goed te doen idd.quote:Op zondag 27 november 2005 08:14 schreef beestjuh het volgende:
[[url=http://www.chronixradio.com/themes/NukeNews/images/logo.gif]afbeelding][/url]
Best lekker wakker worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |