Ik heb die ook vrij vaak aanstaan. Erg lekker als je een beetje van foute dance houdt.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:04 schreef ijsklont het volgende:
www.cbs.nu
Electro, electronix, italo disco etc.
Daar luister ik ook wel eens naar. Ik heb alleen altijd problemen om de juiste playlist erbij te zoeken. Hebben meer mensen daar last van of ligt dat aan mij.quote:
Als je op de homepage op playlist klikt, krijg je toch gewoon een overzicht van de playlists van het op dat moment draaiende programma?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar luister ik ook wel eens naar. Ik heb alleen altijd problemen om de juiste playlist erbij te zoeken. Hebben meer mensen daar last van of ligt dat aan mij.
En ook de enige die je nodig hebtquote:Op maandag 20 juni 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
http://www.somafm.com/indiepop.pls , omdat het de enige Indiepopzender is die ik ken.
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:04 schreef ijsklont het volgende:
www.cbs.nu
Electro, electronix, italo disco etc.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef iDex het volgende:
jimboe.nl < veel herhalingen maar je kan het altijd wel luisteren. is wel grappig
en nu natuurlijk bring on the night met martijn en martijn op www.actionradio.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |