Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef Sakura het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de vele gangbang party's in verschillende parenclubs (waar ik en mijn vrouw dus ook regelmatig aan deelnemen)
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Nee, is er nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Ik ben een nieuwsgierig mens. Vooral als het over seks gaat. Dat onderwerp verveelt nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:36 schreef MouseOver het volgende:
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?
nofi, ik vind het wel grappig
Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef Sakura het volgende:
Maar ik kan je wel vertellen dat je op die party's echt alle slag mensen ziet, zelfs vrouwen van net 18 tot vrouwen van 60. En alle genieten met volle teugen van sex zonder gezeur eromheen. En dan wil ik ze natuurlijk graag helpen om van sex te genieten![]()
![]()
In welk opzicht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef Sakura het volgende:
In welk opzicht?
Opgelaten kan ik me wel wat bij voorstellen, iig de eerste keer dat je daar aan mee zou doen. Eng is het juist in tegendeel. De vrouw is en blijft de baas, en zij bepaald wat er wel en niet gebeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
Ik weet niet of zo'n topic hier een lang leven zou hebben, het topic zou heel snel vol met trollen zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nooit een trio proberen dus?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
Hoe vaak moet ik je nog afwijzen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met jou en nog een lekkere kerel altijd.
quote:
Een trio afwijzen, wat doe je...quote:
Dat zijn pooiers.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:32 schreef SeLang het volgende:
Wil je weten hoe hoerenlopers er uitzien ?
Zo dus ! --> http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
volgens de frontpage ( Chicago gooit gegevens hoerenlopers online ) betreffen het weldegelijk de hoerenlopers en niet de pooiersquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zijn pooiers.En er wonen hier niet zoveel Hispanics.
"The following individuals were arrested and charged for either patronizing or soliciting for prostitution."quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:02 schreef frederik het volgende:
volgens de frontpage ( Chicago gooit gegevens hoerenlopers online ) betreffen het weldegelijk de hoerenlopers en niet de pooiers
Mijn engels is niet geheel 100%, maar slaat dat soliciting niet op het zich aanbieden als prostituee, en dat partonizing meer als het aanvaarden van de diensten van die sollicitante?quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"The following individuals were arrested and charged for either patronizing or soliciting for prostitution."
Soliciting zou kunnen slaan op hoerenlopen, maar het kan ook slaan op het werven van vrouwen voor prostitutie. 'Patronizing' slaat in elk geval wel op pooiers.
OMG zeg:quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:32 schreef SeLang het volgende:
Wil je weten hoe hoerenlopers er uitzien ?
Zo dus ! --> http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
Niet eens veroordeeld dusquote:These individuals are presumed innocent until proven guilty in a court of law.
Erg hè...? Ik vind het plaatsen van foto's van mensen die wél veroordeeld zijn eik al te ver gaan, maar dit is helemaal triest...quote:
Brrrrquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef Sakura het volgende:
Nog even over het vrijwillig hoer zijn, er zijn ook veel (getrouwde) vrouwen die zo nu en dan de amateur hoer spelen, zich dus (al of niet betaald en al of niet geregeld door haar man/vriend) laten 'gebruiken' door 'vreemde' mannen.
En dan heb ik het nog niet eens over de vele gangbang party's in verschillende parenclubs (waar ik en mijn vrouw dus ook regelmatig aan deelnemen)
geldt natuurlijk ook voor het manvolk wat erbij zit. Heb ook wel eens een reportage gezien, gadver wat een stelletje geobsedeerde en vooral lelijke mannen zaten daar te kwijlen aan die bar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Brrrr
Ik heb dit soort zaken vaak op TV gezien. Je denkt dat het dan allemaal lekkere vrouwen zijn, die de amateurhoer spelen of in zo'n parenclub zitten, en die zich wel even door jou willen laten uitwonen. Maar het zijn natuurlijk allemaal verknipte, lelijke zeugen, die in hun puberteit veel zijn gepest en dat op deze manier goed proberen te maken.
Allemaal erg treurig in elk geval.
Met van die gigantisch dikke bierbuiken inderdaad, of juist van die uitgemergelde scharminkelsquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geldt natuurlijk ook voor het manvolk wat erbij zit. Heb ook wel eens een reportage gezien, gadver wat een stelletje geobsedeerde en vooral lelijke mannen zaten daar te kwijlen aan die bar.
bahbah.![]()
precies, als het ff tegen zitten hebben ze ook nog een foute tanga aan, of een witte slip (brrr, het woord alleen al) omdat ze denken dat dat geil staat. En denken ze dat ze nu veel voordeliger uit zijn als wanneer ze naar de hoeren zouden zijn gegaan, en deze vrouwen het 'echt' lekker vindenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Met van die gigantisch dikke bierbuiken inderdaad, of juist van die uitgemergelde scharminkels![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies, als het ff tegen zitten hebben ze ook nog een foute tanga aan, of een witte slip (brrr, het woord alleen al) omdat ze denken dat dat geil staat. En denken ze dat ze nu veel voordeliger uit zijn als wanneer ze naar de hoeren zouden zijn gegaan, en deze vrouwen het 'echt' lekker vinden![]()
Dan krijg je zelf ook een dame geloof ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:50 schreef AgLarrr het volgende:
Parenclubs: Is dat niet je vrouw/vriendin laten nemen door één of andere kraterige puistenkop, terwijl jij moet toekijken zonder dat je de heer in kwestie mag slaan?
Aan mij niet besteed. Ik heb normale hobbies.
Ah, dus je wordt ondertussen afgeleid door de zeug van die kraterige puistenkop...errug slim..quote:Dan krijg je zelf ook een dame geloof ik.
Hihi, je moest eens weten hoe verschrikkelijk mis je het hebtquote:
Alleen jammer dat jij in de minderheid bent, en de meesten hier gelijk een oordeel klaar hebben over iets waar ze niets van af weten, en zelfs bij benadering geen oordeel over zouden kunnen geven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Al vind ik dat je ergens niet over mag oordelen totdat je het zelf hebt geprobeerd.![]()
Laat hij die onschuldig is, de eerste steen werpen.quote:Maar ja, het is veel makkelijker om te oordelen dan na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |