abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28141114
Nog even over het vrijwillig hoer zijn, er zijn ook veel (getrouwde) vrouwen die zo nu en dan de amateur hoer spelen, zich dus (al of niet betaald en al of niet geregeld door haar man/vriend) laten 'gebruiken' door 'vreemde' mannen.

En dan heb ik het nog niet eens over de vele gangbang party's in verschillende parenclubs (waar ik en mijn vrouw dus ook regelmatig aan deelnemen)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28141635
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef Sakura het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de vele gangbang party's in verschillende parenclubs (waar ik en mijn vrouw dus ook regelmatig aan deelnemen)
Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:36:04 #253
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28141931
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?

nofi, ik vind het wel grappig
Vampire Romance O+
pi_28141966
quote:

[..]

Nee, is er niet

Maar ik kan je wel vertellen dat je op die party's echt alle slag mensen ziet, zelfs vrouwen van net 18 tot vrouwen van 60. En alle genieten met volle teugen van sex zonder gezeur eromheen. En dan wil ik ze natuurlijk graag helpen om van sex te genieten
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28141967
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:36 schreef MouseOver het volgende:
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?

nofi, ik vind het wel grappig
Ik ben een nieuwsgierig mens. Vooral als het over seks gaat. Dat onderwerp verveelt nooit.
pi_28141988
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef Sakura het volgende:
Maar ik kan je wel vertellen dat je op die party's echt alle slag mensen ziet, zelfs vrouwen van net 18 tot vrouwen van 60. En alle genieten met volle teugen van sex zonder gezeur eromheen. En dan wil ik ze natuurlijk graag helpen om van sex te genieten
Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...
pi_28142058
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...
In welk opzicht?
pi_28142115
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef Sakura het volgende:
In welk opzicht?
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen. Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
pi_28142396
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen. Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
Opgelaten kan ik me wel wat bij voorstellen, iig de eerste keer dat je daar aan mee zou doen. Eng is het juist in tegendeel. De vrouw is en blijft de baas, en zij bepaald wat er wel en niet gebeurd.
Toevallig is er afgelopen keer nog een gast uitgezet die zich niet gedroeg. Die komt er dus ook nooit meer in. En dat niet gedragen, hoeft echt niet alleen door de betreffende vrouw aangegeven te worden, want iedereen is er bij gebaat dat er een lekkere en relaxte sfeer heerst, als je als man dus ziet dat een andere man zich niet gedraagt, of (te) opdringerig is, zeg je daar gewoon wat van, en eventueel meld je dat aan de eigenaars van de club, met bovenvernoemde gevolgen.

Eng is het dus aboluut niet. Je zal in de eerste de beste bar meer lastig gevallen worden, en meer last hebben van opdringerige types dan in een parenclub.

Overigens mogen de stellen/vrouwen meestal gratis naar binnen, en moeten de mannen betalen om binnen te mogen. Maar dat zie ik meer als entree dan betaalde sex, je krijgt er immers ook gratis eten en drinken voor. (overigens geen alcoholische dranken buiten bier)
pi_28142951
quote:

[..]

Ik weet niet of zo'n topic hier een lang leven zou hebben, het topic zou heel snel vol met trollen zitten.
Er was pasgeleden in SEX ook iets vergelijkbaars gaande, een jonge vrouw (ben even de naam kwijt) was naar een gangbang geweest, en wou daar eventueel wel iets over kwijt. Maar omdat het zo'n grote aantrekkingskracht op trollen zou hebben moest er gewacht worden tot er een modje aanwezig zou zijn die er bovenop zou zitten, en elke trollerige posting zou editten. Jammergenoeg is er niet veel van terecht gekomen (of ik heb het betreffende topic over het hoofd gezien)
Misschien dat je via msn ed wat info weet uit te wisselen met Sakura, misschien dat hij zelfs op andere fora en msn groepen postingen neerzet die buiten de fok policy gaan
pi_28142972
Ik wacht op toegang tot KEL.
pi_28143036
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nooit een trio proberen dus?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28143061
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Nooit een trio proberen dus?
Met jou en nog een lekkere kerel altijd.
pi_28143091
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met jou en nog een lekkere kerel altijd.
Hoe vaak moet ik je nog afwijzen?
pi_28143107
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:
De aanhouder wint.
pi_28143112
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wacht op toegang tot KEL.
Wel een toepasselijke smiley voor SM kelder toegang, die veredelde uienkam
pi_28143152
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De aanhouder wint.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:25:49 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28143283
*Kuch*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28143387
Sorry mevrouw de moderator. Ik kon mij even niet beheersen. Het zal niet meer voorkomen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:29:45 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28143402
Ook R&P heeft trouwens een slow chat, Lupa.
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:30:40 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28143432

PS: we hebben een heus sc topic in R&P...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28143481
I get the point.
pi_28143770
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een trio afwijzen, wat doe je...
  donderdag 23 juni 2005 @ 02:32:03 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28152268
Wil je weten hoe hoerenlopers er uitzien ?
Zo dus ! --> http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28153208
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 02:32 schreef SeLang het volgende:
Wil je weten hoe hoerenlopers er uitzien ?
Zo dus ! --> http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
Dat zijn pooiers. En er wonen hier niet zoveel Hispanics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')