Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:07 schreef Sakura het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de vele gangbang party's in verschillende parenclubs (waar ik en mijn vrouw dus ook regelmatig aan deelnemen)
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Nee, is er nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er toevallig ergens een topic waarin je vertelt over je ervaringen op dit gebied? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Ik ben een nieuwsgierig mens. Vooral als het over seks gaat. Dat onderwerp verveelt nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:36 schreef MouseOver het volgende:
Je haalt wel helemaal je hart op in dit topic nietwaar?
nofi, ik vind het wel grappig
Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef Sakura het volgende:
Maar ik kan je wel vertellen dat je op die party's echt alle slag mensen ziet, zelfs vrouwen van net 18 tot vrouwen van 60. En alle genieten met volle teugen van sex zonder gezeur eromheen. En dan wil ik ze natuurlijk graag helpen om van sex te genieten![]()
![]()
In welk opzicht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg éng, zoiets...
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef Sakura het volgende:
In welk opzicht?
Opgelaten kan ik me wel wat bij voorstellen, iig de eerste keer dat je daar aan mee zou doen. Eng is het juist in tegendeel. De vrouw is en blijft de baas, en zij bepaald wat er wel en niet gebeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
Ik weet niet of zo'n topic hier een lang leven zou hebben, het topic zou heel snel vol met trollen zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nooit een trio proberen dus?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik me nogal behoorlijk verschrikkelijk enigszins opgelaten zou voelen.Ik weet natuurlijk niet goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar hoe ruimdenkend ik ook mag zijn, voor mij persoonlijk is seks toch wel iets tussen twee mensen...
Hoe vaak moet ik je nog afwijzen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met jou en nog een lekkere kerel altijd.
quote:
Een trio afwijzen, wat doe je...quote:
Dat zijn pooiers.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:32 schreef SeLang het volgende:
Wil je weten hoe hoerenlopers er uitzien ?
Zo dus ! --> http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |