Dat begreep ik al uit je vorige post, vandaar dat ik vroeg waar dat dan op is gebaseerd. Waarom is dat 'monetaire' een stap te ver als je verder de strekking van mijn post onderschrijft?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
De daadwerkelijke zakelijke, monetaire transactie gaat me een stap te ver.
Maar dat hoerige verkopen doe ik toch zonder zakelijke, monetaire transactie.
Wat als iemand je achteraf geld wil geven? Weiger je dat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:02 schreef Copycat het volgende:
Omdat dat financiële deel voor mij dus het verschil maakt tussen hoerig plezier en hoerenwerk.
Puur een gevoelskwestie.
Het hoeft toch niet altijd liefde te zijn? Seks kan toch ook gewoon lekker zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:14 schreef SG-sam het volgende:
Waarom doet tegenwoordig niemand meer aan seks met liefde?![]()
Zo betekend het toch niets meer?
Ja, maar dan is het niet meer echt speciaal, dan wordt het zo'n allerdaagse bezigheid :/quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd liefde te zijn? Seks kan toch ook gewoon lekker zijn?
Alledaags zou ik het niet noemen. Het is dan gewoon lekker geil. Maar casual sex maakt de seks met een geliefde heus niet minder speciaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:24 schreef SG-sam het volgende:
Ja, maar dan is het niet meer echt speciaal, dan wordt het zo'n allerdaagse bezigheid :/
Ja... en ik zal waarschijnlijk beledigd reageren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:13 schreef zodiakk het volgende:
Wat als iemand je achteraf geld wil geven? Weiger je dat dan?
Je zou het ook zo op kunnen vatten dat hij vindt dat je vakwerk hebt verricht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja... en ik zal waarschijnlijk beledigd reageren.
Jij zou het wel aannemen?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Je zou het ook zo op kunnen vatten dat hij vindt dat je vakwerk hebt verricht.
Ow je bent bang dat je deelname aan de olympische spelen in gevaar komtquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
Zou kunnen, maar ik ben toch liever een vakkundig amateur.
Ik vind het pas lekker als ik van iemand houdt of iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind, maar gezien dat laatste niet zo vaak voorkomt denk ik niet dat die one night stands van mensen zijn met mensen die ze echt aantrekkelijk vinden. Ik bedoel, het doet me gewoon niets als het met iemand is waar ik niet echt iets voor voel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd liefde te zijn? Seks kan toch ook gewoon lekker zijn?
Ik word alleen geil van mensen waar ik dus me heeeel erg aangetrokken tot voel, die kom je toch niet vaak tegen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alledaags zou ik het niet noemen. Het is dan gewoon lekker geil. Maar casual sex maakt de seks met een geliefde heus niet minder speciaal.Het is gewoon een ander soort seks. Seks puur uit geiligheid kan erg leuk zijn.
Nou, wil ik een one night stand met iemand, dan moet er toch echt wel sprake zijn van (welhaast dierlijke) seksuele aantrekkinsgkracht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Yamyam het volgende:
, maar gezien dat laatste niet zo vaak voorkomt denk ik niet dat die one night stands van mensen zijn met mensen die ze echt aantrekkelijk vinden.
Ik pik geen vrouwen op voor ongebonden seksdus ik zou het niet weten. Is het eigenlijk niet vreemd dat je weigert? Je zegt zelf dat jij je eigenwaarde niet haalt uit ongebonden seks, dus waarom zou je het geld weigeren? Is toch mooi meegenomen? Je hebt een leuke avond gehad en naderhand krijg je geld! Het is ongebonden seks, er is geen sprake van emotionele binding dus waarom zou je beledigd reageren? Wat kan jou het schelen hoe die lekkere knul over je denkt, hij is dienstbaar geweest en meer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ja... en ik zal waarschijnlijk beledigd reageren.
Jij zou het wel aannemen?
Dat verschilt per persoon denk ik. Ik hoef niet verliefd op iemand te zijn om seks met diegene leuk te vinden. Iemand moet wel aantrekkelijk zijn uiteraard, maar dat is een zeer subjectief begrip.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind het pas lekker als ik van iemand houdt of iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind, maar gezien dat laatste niet zo vaak voorkomt denk ik niet dat die one night stands van mensen zijn met mensen die ze echt aantrekkelijk vinden. Ik bedoel, het doet me gewoon niets als het met iemand is waar ik niet echt iets voor voel.
Tsja, als je eerst zegt dat jij je eigenwaarde niet uit het hebben van 'ongebonden seks' haalt en dan vervolgens zegt dat je naderhand 'gevoelsmatig' geld weigert, dan stel ik vraagtekens bij hoe jij 'ongebonden seks' definieert en of het daadwerkelijk zo is dat jij je eigenwaarde daar niet aan ontleent. Het geeft verder niets, als jij je prettig voelt bij deze ambivalente stand van zaken dan is dat prima. Ikzelf zou in die situatie gewoon eerlijk tegen mezelf zijn en toegeven dat ik er stiekem toch wat eigenwaarde aan ontleen maar mezelf voorhou dat het -echt- niets betekent.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef Copycat het volgende:
Je kunt het natuurlijk nog tig keer in andere bewoordingen vragen... ik kan nog tig keer in andere bewoordingen antwoord geven. Maar dat antwoord blijft in essentie hetzelfde: gevoelsmatig gaat geld vragen/geven/krijgen voor seks mij persoonlijk op welk vlak dan ook een stap te ver.
Dat gegeven maakt ongebonden seks voor mij een zakelijk, welhaast verstandelijk iets en daar zou ik me niet goed bij voelen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat er een innerlijke tegenspraak schuilt in het feit dat als je zegt dat je geen eigenwaarde ontleent aan 'ongebonden seks', maar wel (naderhand) aangeboden geld zou weigeren. Dat is heel dubbel, want als er geen eigenwaarde in het geding is dan zou een aanbieding van geld op geen enkele weerstand hoeven stuiten. Maar die weerstand is er blijkbaar gevoelsmatig wel, omdat het aanbieden van geld na seks impliceert dat je een hoer bent, en blijkbaar wil je niet zo gezien worden door anderen. Dat is wel degelijk een kwestie van eigenwaarde. Als het je niet kan schelen of je bedpartner je als hoer ziet dan zou je zonder blikken of blozen het geld aannemen. Dat bedoel ik met eerlijk tegen jezelf zijn. Als je dan aan 'ongebonden seks' doet, ga dan naderhand niet moeilijk doen als je 'lekkere knul' je als hoer ziet en je voor bewezen diensten wil belonen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ambivalent is my middle name.
Dat jij er wel eigenwaarde aan zou ontlenen of ontrekken, betekent uiteraard niet dat dat voor iedereen opgaat en dat degenen die zeggen dat niet zo te ervaren, zichzelf voor de gek houden.
Het is niet mijn mening, het is een volstrekt aannemelijke gevolgtrekking die ik maak op basis van je eigen woorden. Maar daar wil je blijkbaar niet aan en daarom hou jij je jezelf inderdaad voor de gek. Het feit dat je nooit een geldelijke beloning op je nachtkastje hebt gevonden betekent niet dat mijn redenering kromloopt, het zou zomaar kunnen zijn dat er maar heel weinig mensen zijn die zouden willen toegeven dat ze zichzelf als beter mens zien als ze onenight-stands hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ik vind daar dus echt niets dubbels aan, zodiakk.
Voor mij zijn ongebonden seks hebben voor de fun en voor seks betaald worden dan wel betalen twee totaal verschillende zaken.
Dat ik me hoerig gedraag in bed, 'hoerig gedrag' vertoon als het aankomt op one night stands impliceert naar mijn mening niet dat ik mezelf ook als hoer bezie en dus geld ervoor zou willen aannemen.
Dat zou voor mij namelijk wel betekenen dat ik een persoonlijke grens heb overschreden. En dat zou waarschijnlijk ook invloed hebben op mijn gevoel van eigenwaarde.
Misschien hou ik me naar jouw mening hiermee wel voor de gek... so be it. Ik zie het anders.
En gelukkig heb ik tot nu toe enkel bedpartners getroffen die daar hetzelfde als ik over dachten. Of misschien zag een enkeling me wel als hoer, maar een geldelijke beloning heb ik na afloop nooit op mijn nachtkastje terug gevonden.
Zie jij hier ergens staan dat dat niet meer gebeurd? Dit topic gaat juist over sex zonder liefde. Het is dus een beetje onlogisch om hier te gaan lopen mauwen over dingen die op dit moment niet aan de orde zijn.quote:Waarom doet tegenwoordig niemand meer aan seks met liefde?
Ik ben het met je eens dat sex met liefde meer betekent, maar sex om de sex is ook erg leuk en betekent dus wel degelijk "iets".quote:Zo betekend het toch niets meer?
Vandaar het verschil tussen "de liefde bedrijven" en "neuken"quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/716559/5/50#28127281]woensdag 22 juni 2005 11:08
Ik ben het met je eens dat sex met liefde meer betekent, maar sex om de sex is ook erg leuk en betekent dus wel degelijk "iets".
Exactly. Handelingen die je met één en dezelfde persoon ook prima kunt verichten. De ene keer bedrijf je de liefde met je vriendin, de ander keer neuk je haar gewoon.quote:Vandaar het verschil tussen "de liefde bedrijven" en "neuken"
Hoe vaak maak je dat dan mee dat je zo iemand tegenkomt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, wil ik een one night stand met iemand, dan moet er toch echt wel sprake zijn van (welhaast dierlijke) seksuele aantrekkinsgkracht.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, wil ik een one night stand met iemand, dan moet er toch echt wel sprake zijn van (welhaast dierlijke) seksuele aantrekkinsgkracht.
dat zegt in mijn ogen veel meer over jou dan over die mannenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:10 schreef funnie_me het volgende:
Ik vind het prima. Daar zijn de hoeren toch voor? Als die mannen maar niet denken dat ze bij mij nog een kans maken
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat zegt in mijn ogen veel meer over jou dan over die mannen
Oh, maar wat dat betreft ben ik heel simpel hoor. Wat ik niet weet deert me nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk jij er ooit achter te komen dat een potentieel vriendje wel een bij een hoer aan zijn gerief is gekomen?
Het staat niet in zijn paspoort, noch op het voorhoofd geschreven, tenslotte.
dat is inderdaad 1.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk jij er ooit achter te komen dat een potentieel vriendje wel een bij een hoer aan zijn gerief is gekomen?
Het staat niet in zijn paspoort, noch op het voorhoofd geschreven, tenslotte.
Dit is toch wel het meest treffende bewijs dat je met veel dingen gewoon niet eerlijk kan/moet zijn tegen vrouwenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:![]()
Dus maken die heren bij jou nog wel een kans... zolang ze het maar niet aan jouw grote klok hangen?
En andersom gaat die vlieger ook net zo hoog opquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef MouseOver het volgende:
Dit is toch wel het meest treffende bewijs dat je met veel dingen gewoon niet eerlijk kan/moet zijn tegen vrouwen
Da's waar, maar ik heb de indruk dat het vrouwvolk zwaarder aan eerlijkheid tiltquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En andersom gaat die vlieger ook net zo hoog op.
Toch heb ik die associatie wel, misschien niet terecht en irrationeel en ga zo maar door, maar mijn beeld is toch dat een man naar de hoeren gaat omdat ie zelfs geen breezerslet kan krijgen. (Overigens vind ik het OOK geen aanbeveling als een man het voor mij vooral met breezersletten heeft gedaan. Ik vind het altijd wel prettig als een man exen heeft die ik aantrekkelijk vind, onbewust ga ik me bij een man die tot nu toe kennelijk alleen op domme en/of oerlelijke vrouwen viel toch afvragen in hoeverre ik in dat rijtje pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef petitlapin het volgende:
alsof het alleen maar kansloze sukkels zijn die naar de hoeren gaan, tsss
Moet je eerst ook nog gaan praten met zo'n 16 jarige breezerslet (of hoe oud ze ook mogen zijn).quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Toch heb ik die associatie wel, misschien niet terecht en irrationeel en ga zo maar door, maar mijn beeld is toch dat een man naar de hoeren gaat omdat ie zelfs geen breezerslet kan krijgen. (Overigens vind ik het OOK geen aanbeveling als een man het voor mij vooral met breezersletten heeft gedaan. Ik vind het altijd wel prettig als een man exen heeft die ik aantrekkelijk vind, onbewust ga ik me bij een man die tot nu toe kennelijk alleen op domme en/of oerlelijke vrouwen viel toch afvragen in hoeverre ik in dat rijtje pas)
Wat mij betreft: ga vooral naar de hoeren, maar verzwijg het maar liever wel. Hypocriet, tweeslachtig, zal best, jammer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |