Vandaar het verschil tussen "de liefde bedrijven" en "neuken"quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/716559/5/50#28127281]woensdag 22 juni 2005 11:08
Ik ben het met je eens dat sex met liefde meer betekent, maar sex om de sex is ook erg leuk en betekent dus wel degelijk "iets".
Exactly. Handelingen die je met één en dezelfde persoon ook prima kunt verichten. De ene keer bedrijf je de liefde met je vriendin, de ander keer neuk je haar gewoon.quote:Vandaar het verschil tussen "de liefde bedrijven" en "neuken"
Hoe vaak maak je dat dan mee dat je zo iemand tegenkomt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, wil ik een one night stand met iemand, dan moet er toch echt wel sprake zijn van (welhaast dierlijke) seksuele aantrekkinsgkracht.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, wil ik een one night stand met iemand, dan moet er toch echt wel sprake zijn van (welhaast dierlijke) seksuele aantrekkinsgkracht.
dat zegt in mijn ogen veel meer over jou dan over die mannenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:10 schreef funnie_me het volgende:
Ik vind het prima. Daar zijn de hoeren toch voor? Als die mannen maar niet denken dat ze bij mij nog een kans maken
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat zegt in mijn ogen veel meer over jou dan over die mannen
Oh, maar wat dat betreft ben ik heel simpel hoor. Wat ik niet weet deert me nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk jij er ooit achter te komen dat een potentieel vriendje wel een bij een hoer aan zijn gerief is gekomen?
Het staat niet in zijn paspoort, noch op het voorhoofd geschreven, tenslotte.
dat is inderdaad 1.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe denk jij er ooit achter te komen dat een potentieel vriendje wel een bij een hoer aan zijn gerief is gekomen?
Het staat niet in zijn paspoort, noch op het voorhoofd geschreven, tenslotte.
Dit is toch wel het meest treffende bewijs dat je met veel dingen gewoon niet eerlijk kan/moet zijn tegen vrouwenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:![]()
Dus maken die heren bij jou nog wel een kans... zolang ze het maar niet aan jouw grote klok hangen?
En andersom gaat die vlieger ook net zo hoog opquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef MouseOver het volgende:
Dit is toch wel het meest treffende bewijs dat je met veel dingen gewoon niet eerlijk kan/moet zijn tegen vrouwen
Da's waar, maar ik heb de indruk dat het vrouwvolk zwaarder aan eerlijkheid tiltquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En andersom gaat die vlieger ook net zo hoog op.
Toch heb ik die associatie wel, misschien niet terecht en irrationeel en ga zo maar door, maar mijn beeld is toch dat een man naar de hoeren gaat omdat ie zelfs geen breezerslet kan krijgen. (Overigens vind ik het OOK geen aanbeveling als een man het voor mij vooral met breezersletten heeft gedaan. Ik vind het altijd wel prettig als een man exen heeft die ik aantrekkelijk vind, onbewust ga ik me bij een man die tot nu toe kennelijk alleen op domme en/of oerlelijke vrouwen viel toch afvragen in hoeverre ik in dat rijtje pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef petitlapin het volgende:
alsof het alleen maar kansloze sukkels zijn die naar de hoeren gaan, tsss
Moet je eerst ook nog gaan praten met zo'n 16 jarige breezerslet (of hoe oud ze ook mogen zijn).quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Toch heb ik die associatie wel, misschien niet terecht en irrationeel en ga zo maar door, maar mijn beeld is toch dat een man naar de hoeren gaat omdat ie zelfs geen breezerslet kan krijgen. (Overigens vind ik het OOK geen aanbeveling als een man het voor mij vooral met breezersletten heeft gedaan. Ik vind het altijd wel prettig als een man exen heeft die ik aantrekkelijk vind, onbewust ga ik me bij een man die tot nu toe kennelijk alleen op domme en/of oerlelijke vrouwen viel toch afvragen in hoeverre ik in dat rijtje pas)
Wat mij betreft: ga vooral naar de hoeren, maar verzwijg het maar liever wel. Hypocriet, tweeslachtig, zal best, jammer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |