Ze vielen wel tussen 2 loempiaatjes in...alhoewel het consept van een loempia is een samengevouwen redelijke plat stukje eten en zo zou ik die van jou toch niet zo gauw durven noemen.quote:
Laat je wel je kikkers thuisquote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gezellig, ik reserveer de data alvast in m'n agenda.
Volgens mij valt het 3e weekend van augustus niet op de 6e augustus.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef just me het volgende:
Mocht het inderdaad 6 augustus worden dan kan ik niet mee.
Zo vervelend want dan heb ik een golfwedstrijd in Spa![]()
kutklonen zijn ook niet welkomquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bijna123456 het volgende:
Ja hoi, ik kom niet.
niet zo bijdehand jij, die verwarring komt door jou omdat jij opeens over 6 augustus begonquote:Op maandag 20 juni 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het 3e weekend van augustus niet op de 6e augustus.![]()
nee, stel je voor iedereen BETAALT eens voor zijn drank op een meeting, dat zou toch te gek voor woorden zijn!quote:Op maandag 20 juni 2005 08:03 schreef FlyingFox het volgende:
Rondje nemen is rondje geven? Wat een attitude zeg.![]()
![]()
! Ik sla een keertje over
![]()
Het lijkt mij een heel normaal concept dat iedereen in principe in gelijke hoeveelheid bijdraagt. Doe je mee met rondjes, dan draag je daar aan bij. En anders zorg je voor je eigen drank.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:03 schreef FlyingFox het volgende:
Rondje nemen is rondje geven? Wat een attitude zeg.
Nee, een meeting overslaan omdat men daar van je verlangt dat je meebetaalt, dat is een lekkere attitudequote:![]()
![]()
! Ik sla een keertje over
![]()
Ik kan me nog een meeting herinneren dat ik jou wat aanbood en dat je het niet wilde hebben omdat je toch gratis mocht drinkenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja het lijkt me logisch dat het wil zeggen: als je meedrinkt van de rest, moet je ook terug geven aan de rest. Ik heb wel eens meetings meegemaakt dat ik 80-100 euro kwijt was en dan doorleuk van lamme mensen terug lees dat ze maar 20 euro hebben uitgegeven. Dan voel je je best genaaid achteraf.
Toen was ik ook barmanquote:Op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan me nog een meeting herinneren dat ik jou wat aanbood en dat je het niet wilde hebben omdat je toch gratis mocht drinken
"Pauper"......quote:Op maandag 20 juni 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pauperfestival!
Ik bedoel... dat ben je nu zo langzamerhand toch wel ontgroeid... toch?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
"Pauper"......tot welk ONZ-bagger-usertje-uit-de provincie, ben jij uitgegroeid dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |