Je hebt twee bodyguards as usual..quote:
Mooi zo, kan ik B. nog eens in haar borsten knijpen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Als meubelstukken van de leukste meet van het jaar zijn Bluezz en ik natuurlijk weer van de partij, mits er geen onverwachte zaken als vrijgezellenparty's tussendoor komen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef static het volgende:
Mooi zo, kan ik B. nog eens in haar borsten knijpen.
Indrinken is erg oké.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil de gebruikelijke indrink wel weer, ober.
Er is bier, golfert, who cares?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Maar de traditie van het tijdens gay-pride houden van deze meet wordt dus dit keer doorbroken, want dat is in het weekend van vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 augustus.
Als jij maar weer gewoon komt en loempiaatjes gaat werpen biertje met ons drinkt is het inderdaad oké.quote:
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil de gebruikelijke indrink wel weer, ober.
Joh.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Maar de traditie van het tijdens gay-pride houden van deze meet wordt dus dit keer doorbroken, want dat is in het weekend van vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 augustus.
Nog 8 plekken nu dusquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.![]()
Zullen we zeggen maximaal 9 personen?
Gezellig.
Mijn loempiaatjes tellen voor 2.quote:
Jouw loempiaatjes tellen voor teveel om deze meeting exclusief te latenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mijn loempiaatjes tellen voor 2.
* shmoopy gaat pitten, en morgen iemand lief aankijken.
Ik ga die dag met Bijna123456 meequote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bijna123456 het volgende:
Ja hoi, ik kom niet.
Afhankelijk van datum kunt u er weer 2 bijvoegen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.![]()
Zullen we zeggen maximaal 9 personen?
Gezellig.
Veel plezier.quote:
Laat dat nou letterlijk zo zijn.quote:
Ze vielen wel tussen 2 loempiaatjes in...alhoewel het consept van een loempia is een samengevouwen redelijke plat stukje eten en zo zou ik die van jou toch niet zo gauw durven noemen.quote:
Laat je wel je kikkers thuisquote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gezellig, ik reserveer de data alvast in m'n agenda.
Volgens mij valt het 3e weekend van augustus niet op de 6e augustus.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef just me het volgende:
Mocht het inderdaad 6 augustus worden dan kan ik niet mee.
Zo vervelend want dan heb ik een golfwedstrijd in Spa![]()
kutklonen zijn ook niet welkomquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bijna123456 het volgende:
Ja hoi, ik kom niet.
niet zo bijdehand jij, die verwarring komt door jou omdat jij opeens over 6 augustus begonquote:Op maandag 20 juni 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het 3e weekend van augustus niet op de 6e augustus.![]()
nee, stel je voor iedereen BETAALT eens voor zijn drank op een meeting, dat zou toch te gek voor woorden zijn!quote:Op maandag 20 juni 2005 08:03 schreef FlyingFox het volgende:
Rondje nemen is rondje geven? Wat een attitude zeg.![]()
![]()
! Ik sla een keertje over
![]()
Het lijkt mij een heel normaal concept dat iedereen in principe in gelijke hoeveelheid bijdraagt. Doe je mee met rondjes, dan draag je daar aan bij. En anders zorg je voor je eigen drank.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:03 schreef FlyingFox het volgende:
Rondje nemen is rondje geven? Wat een attitude zeg.
Nee, een meeting overslaan omdat men daar van je verlangt dat je meebetaalt, dat is een lekkere attitudequote:![]()
![]()
! Ik sla een keertje over
![]()
Ik kan me nog een meeting herinneren dat ik jou wat aanbood en dat je het niet wilde hebben omdat je toch gratis mocht drinkenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja het lijkt me logisch dat het wil zeggen: als je meedrinkt van de rest, moet je ook terug geven aan de rest. Ik heb wel eens meetings meegemaakt dat ik 80-100 euro kwijt was en dan doorleuk van lamme mensen terug lees dat ze maar 20 euro hebben uitgegeven. Dan voel je je best genaaid achteraf.
Toen was ik ook barmanquote:Op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan me nog een meeting herinneren dat ik jou wat aanbood en dat je het niet wilde hebben omdat je toch gratis mocht drinken
"Pauper"......quote:Op maandag 20 juni 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pauperfestival!
Ik bedoel... dat ben je nu zo langzamerhand toch wel ontgroeid... toch?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:12 schreef HeatWave het volgende:
"Pauper"......tot welk ONZ-bagger-usertje-uit-de provincie, ben jij uitgegroeid dit weekend?
per festival is het minder druk, maar als je er eenmaal bent is het nog steeds fantastisch hoor, en het programma dit jaar is top!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach ja... ehm... ik was toch al niet zo'n festival-dier...
Enneh... die dingen zijn toch onwijs op z'n retour?
Tuurlijk, ik denk alleen ik geef het ff aanquote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef static het volgende:
Gelukkig is er nog geen definitieve datum geplanned, we kunnen dus nog alle kanten op.
Al zul je altijd houden dat mensen niet kunnen indien die datum geprikt is, jammer dan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, ik denk alleen ik geef het ff aan.
En wat golfer al aangaf, de traditie van tijdens gay-pride is ook wel leuk.
jammer danquote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef static het volgende:
Gelukkig is er nog geen definitieve datum geplanned, we kunnen dus nog alle kanten op.
Al zul je altijd houden dat mensen niet kunnen indien die datum geprikt is, jammer dan.
Ja, want ik schijn al een vrijgezellig feessie te krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... die wallen-tocht houden 'we' er ook in toch? Bluezz? We gaan toch wel weer? After all ben je dan nog niet getrouwd!
Oh wacht... dan moeten we eigenlijk Golfer meenemen!
Leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef Blinky het volgende:
Van Cynix hoor ik nog steeds wilde verhalen van de vorige meet. Dus bij deze onder voorbehoud en ik wil natuurlijk ook wel het hoe- en wat- zien
Ligt denk ik misschien nog een beetje aan de exacte datum.
Ik zal een melding maken van de meet op fok!radio vanavond.quote:
Hou maar rekening met duizenden aanmeldingen erbijquote:
Welke Wallentochtquote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enneh... die wallen-tocht houden 'we' er ook in toch? Bluezz? We gaan toch wel weer? After all ben je dan nog niet getrouwd!
Neem mijn dit keer maar mee voor de wallentocht.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zit de nieuwe locatie daar ook een beetje in de buurt?quote:
Voor watquote:
Die hebben we nog steeds niet van je gehad.quote:
We wachten even op laffer.quote:
Mss staat Bluezz er nu zelf wel! Die werd de vorige keer best geschikt geacht door een van de dames daar.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef golfer het volgende:
Neem mijn dit keer maar mee voor de wallentocht.
De laatste keer dat ik nog een keer als vrijgezellige man daar de snolletjes mag bekijken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mss staat Bluezz er nu zelf wel! Die werd de vorige keer best geschikt geacht door een van de dames daar.
JAAAAAAAA de beer is losquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:07 schreef laffer het volgende:
hallo allemaal, ik ben erweer![]()
ik heb een maand niet kunnen posten, zeker een BUG ofzo???![]()
Lafferrrrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:07 schreef laffer het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef static het volgende:
Anyway, staat een update in de startpost.
hmzzz, heatwave en kakkerlakken....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... verzoek van ene 'kakkerlak' of hij ook mag komen.
Voor referenties verwijs ik naar HeatWave.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
hmzzz, heatwave en kakkerlakken....
het past mooi bij elkaar![]()
Mail me anders even, geen idee over wie het gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check maar even bij HW van de week, en dan kan hij als 'kakkerlak' in de lijst, als jullie denken dat hij geschikt is en het aan kan.
Heeej. Vertel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
En de kans dat ik nu wel kom is best wel groot, woon dan een stuk dichterbij.
Ik verhuis komende week naar Amersfoort alwaar ik een baan heb bij een AEX-genoteerd bedrijf als systeemontwikkelaar.quote:
Tis je mailadres dan? De standaard dinges@fok.nl?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef static het volgende:
Mail me anders even, geen idee over wie het gaat.
Ze hebben van jou toch geen bug gemaakt??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:07 schreef laffer het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tis je mailadres dan? De standaard dinges@fok.nl?
Nice.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik verhuis komende week naar Amersfoort alwaar ik een baan heb bij een AEX-genoteerd bedrijf als systeemontwikkelaar.
Gelezen en kakkerlak is welkom.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onderweg... Van mijn standaardmail... funny voornaam.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef static het volgende:
Gelezen en kakkerlak is welkom.
ff de startpost updaten.
Zou je: ''+slaapplaats nodig'' achter mijn naam willen knallen??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef static het volgende:
[..]
Gelezen en kakkerlak is welkom.
ff de startpost updaten.
nee, een BUG op het forum, ik kon echt een maand niet postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ze hebben van jou toch geen bug gemaakt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |