Nog 5 posts te gaan, no problem deze.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MissBliss het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die andere is nog niet dicht!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I know, ik zit 8MM te kijken en ben helemaal flabbercasted...... foutjequote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MissBliss het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die andere is nog niet dicht!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik mezelf volgiet vind ik ook alles leuk.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
Ik vind hem leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Assistente van Karel Kortenaar'-Suzanne, niet die andere. Wat is er eigenlijk met de oude gebeurd?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MissBliss het volgende:
Suzanne? Suzanne Balk? Dat is toch Isabella op die foto?
HW?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Kroeg is nog wel even open maar ik heb eik geen zin meer... Kutbus enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier is ook wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En HWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat MOEST ik toevoegen van hem he...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:11 schreef MissBliss het volgende:
En HWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo'n modquote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HW?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tisser?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
GOFTEDOMMEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.*1000Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nu gewonnen?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef MissBliss het volgende:
4 op een rij?
Ik win altijd LeBeauquote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je nu gewonnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geëmigreerd naar Amerika met een basketbal spelerquote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
'Assistente van Karel Kortenaar'-Suzanne, niet die andere. Wat is er eigenlijk met de oude gebeurd?
quote:
Ja, ik zat netjes te wachten tot dat andere topic op slot zatquote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
SVENom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ShowChat #367: MissBliss, krijgt van mij een dikke kiss!!!!!
Ah ha! Er was een periode dat ik niet echt meer keek, dus dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geëmigreerd naar Amerika met een basketbal spelerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doodquote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
'Assistente van Karel Kortenaar'-Suzanne, niet die andere. Wat is er eigenlijk met de oude gebeurd?
De wereld is hard voor eerlijke mensen Svenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zat netjes te wachten tot dat andere topic op slot zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je opschiet zit je zo in #368. Tenzij er weer iemand niet kan wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zat netjes te wachten tot dat andere topic op slot zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, de verassing is er nou wel afquote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je opschiet zit je zo in #368. Tenzij er weer iemand niet kan wachten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank je, da's lief...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:08 schreef static het volgende:
Nog 5 posts te gaan, no problem deze.
Ik ben er weerquote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je opschiet zit je zo in #368. Tenzij er weer iemand niet kan wachten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat om het gebaarquote:Op zondag 19 juni 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, de verassing is er nou wel afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je voor de volgende gewoon nóg beter je best doen!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, de verassing is er nou wel afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie kan nou boos op jouw wordenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je, da's lief...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik verwachte al allemaal boze mod-actiesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En maar zeiken dat ik een 21 topic reeks voor babette wou openenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
Dat was trouwens mijn 3e MissBliss-topic dat op slot gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.1 van de 4 heeft het maar geredJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't spijt me lieverd... ik zag 'n negen staan, zag pas na "invoeren" dat 't 89 ipv 99 was...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
ik accepteer de cookies.
2! Je vergeet: Zowiee, de natte droom van Fok!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
Dat was trouwens mijn 3e MissBliss-topic dat op slot gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.1 van de 4 heeft het maar geredJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
babette21, ik vind je maar vaandrigquote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
't spijt me lieverd... ik zag 'n negen staan, zag pas na "invoeren" dat 't 89 ipv 99 was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't zal noooooooooooooooit meer gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tenzij ik weer 'n weddenschap verlies, verder open ik nooit SC's
* eens isquote:Op zondag 19 juni 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ik moet nog verder gaan met mijn babette21 reeksJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat was wel 1 van de betere SC-titelsquote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2! Je vergeet: Zowiee, de natte droom van Fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, is geen MBtopic he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb steeds afwisselende titelsquote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En maar zeiken dat ik een 21 topic reeks voor babette wou openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vaandrig??quote:Op zondag 19 juni 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
babette21, ik vind je maar vaandrigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik mag wel 21 topics over Babette openen zolang ze maar andere TT's heben?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb steeds afwisselende titelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, er waren maar weinig rijmwoorden op ig.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:26 schreef babette21 het volgende:
wat is vaandrig??? [voor ik ga ontkennen dan wel bevestigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was leuk jaquote:Op zondag 19 juni 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was wel 1 van de betere SC-titelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dada vond het niet zo leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En niet allemaal achter elkaarquote:Op zondag 19 juni 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus ik mag wel 21 topics over Babette openen zolang ze maar andere TT's heben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is goed, dealquote:Op zondag 19 juni 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
En niet allemaal achter elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dada vond zoveel topics niet leuk.. helemaal als ze in het Engels waren.. dan ging ie helemaal flippenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was wel 1 van de betere SC-titelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dada vond het niet zo leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
scherpquote:Op zondag 19 juni 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Dus ik mag wel 21 topics over Babette openen zolang ze maar andere TT's heben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaaaaaaaa, laten we een topic met een Engelse TT openenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dada vond zoveel topics niet leuk.. helemaal als ze in het Engels waren.. dan ging ie helemaal flippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En met Dada erin.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, laten we een topic met een Engelse TT openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dat terwijl er zoveel [fouts] rijmt op Babettequote:Op zondag 19 juni 2005 00:27 schreef Svensational het volgende:
Geen idee, er waren maar weinig rijmwoorden op ig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
21 verschilt trouwens nogal van 4quote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En maar zeiken dat ik een 21 topic reeks voor babette wou openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, laten we een topic met een Engelse Franse TT openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nettequote:Op zondag 19 juni 2005 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dat terwijl er zoveel [fouts] rijmt op Babetteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beginnen we dan ook achteraan of wat?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Tssk.. .laten we een topic openen met een arabische TT erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Die is nog waar ook, met der te vroeg geopende topics.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
Babette houdt zich niet aan de etiquette
aha, hieruit blijkt dat jij mijn naam uitspreekt als babetTE.......quote:Op zondag 19 juni 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:hele waslijst rijmwoorden
Juist ja!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die is nog waar ook, met der te vroeg geopende topics.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
assemageilismagalles?!??!?!?!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Tssk.. .laten we een topic openen met een arabische TT erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee. Ik weet wel wie jou een kutjesmagneet noemdequote:Op zondag 19 juni 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
Dizer de womanizer
Wie heeft dat verzonnen eigenlijk??
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met Dada erin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel wie jou een kutjesmagneet noemdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Op zondag 19 juni 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
wederom 'n hele lijst
hihi die ga ik onthouden voor als ik weer 's over 't forum wil huppelen:quote:Babette maakt een pirouette
tja 't klinkt iig een stuk stoerder dan Dijsje Radijsje.....quote:Op zondag 19 juni 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
Dizer de womanizer
Wie heeft dat verzonnen eigenlijk??
Heeft iemand daarvan een quote??
ki ag negrom rekkel neppohs ni madretsmAquote:Op zondag 19 juni 2005 00:46 schreef babette21 het volgende:
kned tad ki negrom raam snee raan teh dnarts ag.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha, hieruit blijkt dat jij mijn naam uitspreekt als babetTE.......
terwijl 't dus gewoon Babet is......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
past ook beter in 't rijtje van de SC'ers....
Dizer de womanizer
Sven de mèn
Airelle de del
en ja hoor..... Babette de sletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Olaquote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Euj Showersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ki ag edneglov keew raan madretsmAquote:Op zondag 19 juni 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
ki ag negrom rekkel neppohs ni madretsmAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daizer.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je moet als Dyzer/Dijzer uitsprekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik, maar dat doe ik lekker niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je moet als Dyzer/Dijzer uitsprekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zulke bijnamen werken goed om mij een idee te geven van met wat voor soort mensen ik hier te maken heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha, hieruit blijkt dat jij mijn naam uitspreekt als babetTE.......
terwijl 't dus gewoon Babet is......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
past ook beter in 't rijtje van de SC'ers....
Dizer de womanizer
Sven de mèn
Airelle de del
en ja hoor..... Babette de sletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
no way?!??!?! da's wel heel fout hoor....quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet beterquote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way?!??!?! da's wel heel fout hoor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ja, dat zal wel je Drenthse tongval zijn ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik spreek het nooit uit, maar ik denk altijd zo als Disserquote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je moet als Dyzer/Dijzer uitsprekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vooral die 21 erachter, dat je bij jezelf denkt: he laatste post is van babet21quote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef Svensational het volgende:
Maar ik zeg idd babet21.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik denk eigenlijk nooit aan babet, altijd die 21 erachter.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
vooral die 21 erachter, dat je bij jezelf denkt: he laatste post is van babet21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooh das heel makkelijk...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zulke bijnamen werken goed om mij een idee te geven van met wat voor soort mensen ik hier te maken heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tja uiteindelijk maak je wel je eigen versie ja, da's waar....quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik hoorde pas later dat het Daizer was, maar toen was het voor mij al te laatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*aantekeningen maak*quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh das heel makkelijk...
[lijst]
Zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeik nooit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
BVO zeikt graag en is de persoonlijke stalker van Hind
Zeg, ga eens even naar je FBquote:Op zondag 19 juni 2005 01:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*aantekeningen maak*
Dan weet ik dat ook weer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeik nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mij nietquote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef timbob het volgende:
timbob is gestoord gappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hij kent meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Babette drinkt rosé, da's een subtiel verschil.........quote:Babette zuipt zich altijd klem met wijn
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:03 schreef babette21 het volgende:
en voor "altijd" zet ik m'n Barrel in: Aphuuffffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:04 schreef BVO het volgende:
Ah en Dizer, je kent LeBeau wel, uit IDO.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je rookt nietquote:Op zondag 19 juni 2005 01:04 schreef Dizer het volgende:
Ooooeh.. ik vergeet mijzelf eigenlijk...
Dizer is beter bekend als de
- vrouwenverslinder
- mannelijke slet
- kutjesmagneet
- womanizerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meestal liefquote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBliss is altijd lief
Zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svensational schoffelt heel graag
ik accepteer de cookies.
ALTIJDquote:Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als dr voeten pijn doen, ze het koud heeft op het terras en dan nog eens moet eten met vrienden piep je wel andersquote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
ALTIJDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kon met iedereen wel opschieten, dus ik denk niet dat we vijanden waren.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ik met hem bevriend of niet? Had nogal wat vijanden in IDO toendertijd..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN hoofdpijn ja!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dr voeten pijn doen, ze het koud heeft op het terras en dan nog eens moet eten met vrienden piep je wel andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef babette21 het volgende:
Errel [om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cooliewooliequote:Op zondag 19 juni 2005 01:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kon met iedereen wel opschieten, dus ik denk niet dat we vijanden waren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAAR heb ik wel iets voor, en NEE geen ibuprofenquote:
Wacht, even mn pafke oproken jaquote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAAR heb ik wel iets voor, en NEE geen ibuprofenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ga je haar voeten masseren, haar een deken geven en haar lekker eten gevenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dr voeten pijn doen, ze het koud heeft op het terras en dan nog eens moet eten met vrienden piep je wel andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geweldig dezequote:De wet van Babette
ook tofquote:Babette zit te vaak op internet
Babette rookt tevree een sigaret
geef mij er eens een jaquote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht, even mn pafke oproken jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga je nog steeds dood van ibuprofen ik heb er 1 op vanmiddagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik moest eerst 86 rondjes afwachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je haar voeten masseren, haar een deken geven en haar lekker eten gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan piept ze niet meer hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier, schatquote:Op zondag 19 juni 2005 01:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geef mij er eens een jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* HeatWave zoekt dekens en massage oliequote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef MissBliss het volgende:
Hier, schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Airellequote:
TE LAAT!!!! Ik heb het niet meer koudquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave zoekt dekens en massage olieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar jij kan niet dood, want je bent een spookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dag spookquote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef SPK het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is zo boeeeeehoeeeeeeeeeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* SPK nog een ibrufodinges neemt
By your commandquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
TE LAAT!!!! Ik heb het niet meer koudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar die massage...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja, natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaja, ik ben de baasquote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
By your commandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, ik ben de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja lekker, slaafquote:Op zondag 19 juni 2005 01:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wijntje nog??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik slapen.......... goodnight to you all........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*aan vanmiddag terug denkt*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja lekker, slaafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Get a roomquote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*aan vanmiddag terug denkt*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En toen had ik niet eens wijn opquote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*aan vanmiddag terug denkt*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*check*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Get a roomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Dag spookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* bar_del mist bar_lel ookquote:Op zondag 19 juni 2005 01:15 schreef Bar_lel het volgende:
* Bar_lel mist Bar_delom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*check*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Get a roomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef bar_del het volgende:
[..]
* bar_del mist bar_lel ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef SPK het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rel......dingesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht je op jezelf ofzo?? Pervquote:
Ga jij maar lekker op jezelf wachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef Bar_lel het volgende:
JIJ bent bar_lel hoor. 't riekt hier naar eigendunkquote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bar_lelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bar_lelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bar_lelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oooh lekker... met mijzelf... Hmmmmmquote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht je op jezelf ofzo?? Pervom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb al aangepastquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
JIJ bent bar_lel hoor. 't riekt hier naar eigendunkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Get a roomquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Oooh lekker... met mijzelf... Hmmmmmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bar_lel is Dizer.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef MissBliss het volgende:
HEY!! Wie was nou bar_del? Dizer? Of was die bar_lel?
En HeatBlissquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga bar_stel registrerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga bar_stel registrerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En HeatBlissom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Oooh lekker... met mijzelf... Hmmmmmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volg je eigen advies zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bar_lel is Dizer.
bar_del is Svensational
Hoi Daizerquote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef Bar_lel het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MissSationalquote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MissWaveJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
A gentle wave of Bliss flows over the Fok forumquote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En HeatBlissom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi ZOWIEEquote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi Daizerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die statement geef ik objectief een "Nee".quote:Op zondag 19 juni 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissSational
SvenBliss
Klinkt beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat stom van Bar_lel zegquote:Op zondag 19 juni 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Stiekem mijn berichten aanpassenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hhahahahahahahahahahahah!!!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissSational
SvenBliss
Klinkt beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heet jij Cody van de voornaamquote:Op zondag 19 juni 2005 01:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die statement geef ik objectief een "Nee".om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dizersational bedoel jequote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
Dizernationalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt leukerquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizersational bedoel jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dana + international = Dizernationalquote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
Dizernationalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Not quite.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heet jij Cody van de voornaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Svenzer of Svenizer daarentegen weer nietquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat jij je ouwe avatar eens zienquote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Not quite.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Svendizer welquote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Svenzer of Svenizer daarentegen weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dizer12"quote:Op zondag 19 juni 2005 01:30 schreef Svensational het volgende:
Sven18om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sven21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*past aan*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat jij je ouwe avatar eens zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou weet ik het weerquote:
Je valt in herhaling... niet echt een goede binnenkomerquote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef MissWave het volgende:
Haiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irma.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou weet ik het weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was jij niet een Boris fan???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan hou ik van jequote:Op zondag 19 juni 2005 01:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Irma.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken geen ....12quote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer12"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:32 schreef HeatBliss het volgende:
Haiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef MissWave het volgende:
Haiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die jaquote:
Dan had je dezelfde naam als mijn sop personagequote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Not quite.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
12 inchquote:Op zondag 19 juni 2005 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken geen ....12om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar ik had het van Tania18 en babette21quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:40 schreef Svensational het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey Firasquote:Op zondag 19 juni 2005 01:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi ZOWIEEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ALLE klonen van ZOWIEE zijn leukquote:Op zondag 19 juni 2005 01:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vin klonen van ZOWIEE niet leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het van Tania18 en babette21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:45 schreef HeatBliss het volgende:
[..]
Hey Firasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wist het ookquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je weet mijn naamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3 wijntjes en ik loop nog rechtquote:Op zondag 19 juni 2005 02:06 schreef LeBeau het volgende:
Één wijntje en ik loop al raar. Dat valt even tegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar LeBeau, waar blijft die foto nou??quote:Op zondag 19 juni 2005 02:06 schreef LeBeau het volgende:
Één wijntje en ik loop al raar. Dat valt even tegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal m'n best voor je doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar LeBeau, waar blijft die foto nou??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind je nu al tof!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal m'n best voor je doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey mn favoriete bosbesquote:Op zondag 19 juni 2005 02:24 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Leuk feestje gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke OP en TT ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankje babette.
Heb je gedronken?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:25 schreef MissWave het volgende:
[..]
Hey mn favoriete bosbesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent laat opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kom je erbijquote:Op zondag 19 juni 2005 02:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je gedronken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hehe.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:27 schreef MissWave het volgende:
[..]
Hoe kom je erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook?
Ik ook alleen wijnquote:Op zondag 19 juni 2005 02:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hehe.
Alleen maar wijn, dat scheeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh dat zijn amper 4 a 5 glazenquote:Op zondag 19 juni 2005 02:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook alleen wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HW: een hele fles bijnaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarvoor nog 2 bij de Chineesquote:Op zondag 19 juni 2005 02:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh dat zijn amper 4 a 5 glazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb rode wijn, witte wijn EN - let op - ook rosé op.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:32 schreef MissBliss het volgende:
3 volgens HWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij de Wokking dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee joh, LeBeauquote:Op zondag 19 juni 2005 02:33 schreef LeBeau het volgende:
MissBliss is volgens mij de tel een beetje kwijt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afwisselingquote:Op zondag 19 juni 2005 02:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, witte wijn EN - let op - ook rosé op.
Passie!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Afwisselingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.variatieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm, misschien neem ik nog passoa jusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuhquote:
Een 'eindejaars bbq' met vrienden van school.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor feestje ben je geweest?
Oeh bbqquote:Op zondag 19 juni 2005 02:38 schreef Airelle het volgende:
En jij?
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh bbqom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik een thuisfeestjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.altijd leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ZOWIEE heeft ook gepostquote:Op zondag 19 juni 2005 02:43 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar nu ga ik slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dag heatbliss en misswave en missbliss enzo...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op zondag 19 juni 2005 08:25 schreef PeRi het volgende:
Hallo?
Zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:15 schreef mark_03 het volgende:
Goeiemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Straks naar de plasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want...?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik voel me mister Lonelyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat wel wat hangen voor morgen jaquote:Op zondag 19 juni 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Carpe diem.
Van een kale kip dag is het moeilijk plukken.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat wel wat hangen voor morgen ja [afbeelding]
Ik ben net levend verbrand tijdens tennisquote:Op zondag 19 juni 2005 11:28 schreef babette21 het volgende:
ik lig levend te verbranden op 't balkonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk hoor, lekker zweten op de Tennisbaanquote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
wie gaat er nou actief doen met dit weer?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben te lelijk voor een vriendinquote:
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 11:36 schreef PeRi het volgende:
Ik wil zwemmen.
Hehe.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:09 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet bruin worden. Ik wil zwemmen!
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef babette21 het volgende:
@ peri: nou...... dan gá je toch zwemmen??!?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ zussie: als je wilt zonnen, wat doe je dan achter de pc????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikquote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
wie gaat er nou actief doen met dit weer?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9 uur is nog okéquote:Op zondag 19 juni 2005 14:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgenohctend 9 uur tentamen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 op 1 dag.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:28 schreef niksan het volgende:
[..]
9 uur is nog oké
Ik heb dinsdagmorgen een tentamen van half negen tot elf en 's middags van half drie tot een uur of een vijfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Same herequote:Op zondag 19 juni 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
2 op 1 dag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er de komende 2 weken vijf, en echt 0.0 motivatie om te leren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En dan nog dit weer ook.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Whehe, leren en tentamens enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lach maar, ik lach later wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Whehe, leren en tentamens enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe, werkloos zijn enzoquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hah!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef BVO het volgende:
Als ik afgestudeerd ben en heeeeeeeeel veel geld verdien enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb (nog) geen vakantie baantjequote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Whehe, werkloos zijn enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiequote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Whehe, werkloos zijn enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De pausquote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is de paus niet werkloos.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:14 schreef niksan het volgende:
[..]
De pausom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik ook nietquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is de paus niet werkloos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen fut om er heen te gaan en niemand die met mee wilquote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef babette21 het volgende:
@ peri: nou...... dan gá je toch zwemmen??!?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk, en dat wist ik nou net nietquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 19 juni 2005 15:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Kijk, en dat wist ik nou net nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef Svensational het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat doe ik nouJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel opquote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga snel mijn mond spoelenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef niksan het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Je imagoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuinaanleg.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Vertel opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat doe je voor de kost?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hovenier?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuinaanleg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus niet schoffelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar als ik zeg hovenier, denkt iedereend dat ik weer aan het schoffelen geslagen benquote:Op zondag 19 juni 2005 15:55 schreef niksan het volgende:
[..]
Hovenier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hier, daar heb je het gedonder alweerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:05 schreef PeRi het volgende:
Sven? Je schoffelt weer?
Waarom staat jouw online-status op non-actiefquote:Op zondag 19 juni 2005 16:07 schreef PeRi het volgende:
Onweer?
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:08 schreef PeRi het volgende:
Oasis - Lyla
Nooit een vraag met een wedervraag beantwoorden.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom niet?
Dat is mn reden. Waarom zou ik t niet doen?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nooit een vraag met een wedervraag beantwoorden.[afbeelding]
Dat is geen reden, dat is een wedervraagquote:Op zondag 19 juni 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is mn reden. Waarom zou ik t niet doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mn reden is mn eigenwijsheid.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen reden, dat is een wedervraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop