Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha, hieruit blijkt dat jij mijn naam uitspreekt als babetTE.......
terwijl 't dus gewoon Babet is......
past ook beter in 't rijtje van de SC'ers....
Dizer de womanizer
Sven de mèn
Airelle de del
en ja hoor..... Babette de slet
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer..
Daizer.quote:
Zulke bijnamen werken goed om mij een idee te geven van met wat voor soort mensen ik hier te maken heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha, hieruit blijkt dat jij mijn naam uitspreekt als babetTE.......
terwijl 't dus gewoon Babet is......
past ook beter in 't rijtje van de SC'ers....
Dizer de womanizer
Sven de mèn
Airelle de del
en ja hoor..... Babette de slet
no way?!??!?! da's wel heel fout hoor....quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
Maar ik spreek Dizer ook uit als Diezer..
Ik weet niet beterquote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way?!??!?! da's wel heel fout hoor....
maar ja, dat zal wel je Drenthse tongval zijn ofzo
Ja, ik denk eigenlijk nooit aan babet, altijd die 21 erachter.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
vooral die 21 erachter, dat je bij jezelf denkt: he laatste post is van babet21
Ooh das heel makkelijk...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zulke bijnamen werken goed om mij een idee te geven van met wat voor soort mensen ik hier te maken heb.![]()
tja uiteindelijk maak je wel je eigen versie ja, da's waar....quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet beterIk hoorde pas later dat het Daizer was, maar toen was het voor mij al te laat
![]()
.
*aantekeningen maak*quote:
Ik zeik nooit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
BVO zeikt graag en is de persoonlijke stalker van Hind
Zeg, ga eens even naar je FBquote:Op zondag 19 juni 2005 01:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*aantekeningen maak*
Dan weet ik dat ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |