Veel succesquote:Op maandag 4 juli 2005 00:00 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Wens me succes! Maandagochtend 8 uur afrijden!!! Zie er behoorlijk tegenop, maar het moet gewoon goed gaan!
Gewoon iedere keer als die examinator zegt "We gaan hier...." heb jij dus al in je binnenspiegel gekekenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Thanks guys & girls! Ga denk ik maar eens ff snel een paar uurtjes proberen te maffen. En idd: zo lang je goed blijft kijken zou het toch allemaal goed moeten gaan. Hier ga ik ook op afgerekend worden: de tussentijdse toets heb ik gehaald maar het kijken moest veel beter. Ik heb dus straks wel vrijstelling van de bijzondere handelingendas al iets!
gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik mag nooit meer want ik heb m al anderhalve week....woei !!!
Tip voor diegenen die m nog moeten halen: neem je instructeur mee met het examen.
Dat is vet!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Bij mijn rijschool gaat instructeur altijd mee, of je nou wilt of niet
Weet je wanneer je dat afleertquote:Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hier ging ie wel goed.
Deze tweede les heb ik ook geschakeld en de koppeling gebruikt en dat ging 'bovengemiddeld goed', aldus m'n instructeur.
Alleen kijk ik in bochten nogsteeds te vaak naar de grond ipv vooruit!
Had ik ook in het begin ja. Maar na een tijdje weet je wel waar alles zit en hoeft dat niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Alleen kijk ik in bochten nogsteeds te vaak naar de grond ipv vooruit!
Gefeliciteerd!!quote:
De avond vantevoren een paar blikken bier drinken schijnt te helpenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Helaas ik ben gezakt. Ik had een totale blackout, alles ging fout. Normaal kan ik echt wel rijden, maar door de zenuwen was ik het echt helemaal kwijt. Ik had nog nooit met regen gereden. En nu moest ik dus om 8 uur in het hoogtepunt van het noodweer en knetterende vrachtwagensdrukte invoegen bij Hoogvliet naar RozenburgDat ging dus niet goed, want ik zag het gewoon allemaal niet goed. Maar de zenuwen hebben me echt parten gespeeld.
Ik had wel pilletjes 3 dagen lang ingenomen tegen de zenuwen, maar dat mocht niet baten (iemand tips?!) ... Anywayz, nu kan ik pas weer eind augustus op voor het examen.
Er is niets om je schuldig over te voelen... de boete krijg je toch wel als je geflitst wordquote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef mx_player het volgende:
whehe, ik krijg nu al wel erg veel vertrouwen. ik merk dat ik steeds steviger ga rijden. ik voel me wel steeds schuldig als ik te hard rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |