Bedankt!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:25 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Thnx
Heb cd-rom: Theorie en Exametraining van 3vo (¤ 9.99 bij BOL) keer doogenomen en dit aangevuld met de site http://gratistheorie.nl/auto/index.html.
Als laatste een stuk of 5 proef exeamens gemaakt op http://www.examencentrum.nl/auto.php.
Tips niet echt, alleen met logisch nadenken ben je al een heel eind op weg!
Succes!
Ik moet ook morgen! alleen ik moet om 11.40... ik ben nú nog niet zo zenuwachtig maar dat komt morgen zéker welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hah, ik moet morgen ook afrijden, om 14:00 uur
Suc6.
12 juli ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik moet 18 juli om 15.00 op voor mijn theorie examen
Ik heb dat net van 8 tot 10 gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef Superkouw het volgende:
Zaterdag begin ik. Dat is dan nog een kennismakingsles, gaat hij een beetje kijken wat je al kan vertelde hij. Dus hopen dat het oefenen met optrekken van de laatste weken er gelijk uitkomt.
Zekerder worden...zit weinig anders op denk ik..heb je het er met je instructeur over gehad? Je zal heus niet de enige zijn hoor..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Stienn het volgende:
Heej, ik mag 11 juli op. Rijden enzo gaat wel goed. Er is echter maar 1 groot probleem, ik ben te onzeker en daardoor niet besluitvaardig genoeg. Iemand een tip om hier af te komen? Alvast bedankt!!
ga een bij de huisarts lang, die kan je kalmeringstabletten voorschrijvenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Stienn het volgende:
Heej, ik mag 11 juli op. Rijden enzo gaat wel goed. Er is echter maar 1 groot probleem, ik ben te onzeker en daardoor niet besluitvaardig genoeg. Iemand een tip om hier af te komen? Alvast bedankt!!
goed manquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
GESLAAAGD:D:D
![]()
![]()
Beetje fout inparkeren, en motor sloeg ook nog af
Maar what the hell:D:D
ey, kijk naar mn avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
van jou had ik niets anders verwacht
met zo'n nick moest het wel goedkomen he
ik zie je avatar (ben niet blindquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:37 schreef mx_player het volgende:
[..]
ey, kijk naar mn avatar, ik haat misverstanden
![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef mx_player het volgende:
jeuuuuj, gehaald dus. wel een ingreep, maar de rest was compleet vlekkeloos.
alleen reed ik overal iets te hard. naja, boeiend, rijden maar!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
GESLAAAGD:D:D
![]()
![]()
Beetje fout inparkeren, en motor sloeg ook nog af
Maar what the hell:D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |