Goede morgenquote:
hahaquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Ooh doe rustigquote:Op zondag 19 juni 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
haha
tong had er 320 dus, tja
maar de stats komen pas straks zeer wrs
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisteren
maar dat zie ik vanavond pas lees ik nou
ik zit ook in de top 40quote:Op zondag 19 juni 2005 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ik zit in de top-40
Ik kijk wel hoe ver ik vandaag kom. Zo eerst douchen en dan maar gewoon de zon in
quote:Op zondag 19 juni 2005 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zo hoog geprezen google deugt ook niet.
jij bent echt het spoor bijster he?quote:
vaderdag hequote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooh doe rustigwe hebben de tijd op dagen zoals vandaag
Daar heeft mijn vader weinig last vanquote:Op zondag 19 juni 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vaderdag he
druk met cadeau's uitpakken en zo
Ik zit nog te speuren. Ik kom rode auto's tegen die te koop staan. Huizen met rode deur en groene vlag waar te koop op staat. Rode brievenbussen. Heggen met rood en groen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
jij bent echt het spoor bijster he?
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last vanquote:
oh okeequote:Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last van
mijn kinderen vinden t nog leukquote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeeNee ik doe er ook liever niks aan,, maar mijn ouders vinden dat ik er iets aan moet doen
Ik bel vanmiddag wel even
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijdenquote:
ja mwoa, lekker lang en diep geslapen. Alleen op het eind droomde ik dat mijn moeder een hersenbloeding gehad hadquote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen iedereen, allemaal lekkere nacht gehad?
quote:
dit jaar nietquote:Op zondag 19 juni 2005 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]maken ze dan ook afdrukken van hun handjes in de klei voor papa?
![]()
viel best meequote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen iedereen, allemaal lekkere nacht gehad?
ik heb de kraan al uitgezet, maar t stroomt nog ff doorquote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijden
Ik ken het ook wel. Ik weet niet hoe dat in elkaar zit allemaal. Ik leidt ook aan insomnia en daar wil ik vanaf. Dromen terwijl je wakker bent. Ik wil leuke dromen hebben.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Da's het lekkerste gevoel altijd, dat je op het einde merkt dat het een droom is. Weet je wat ik de laatste tijd ook veel heb, dat ik in een droom zit maar ik weet dat het een droom is, en dan meestal is het een wat minder fijne droom en dan merk ik dat het een droom is maar ik kan hem niet stoppen ofzo.
Erg iritant soms.
Wat wel een handig iets is, als je wakker wordt van een nare droom, om gauw je hoofd om te draaien. Dan ben je hem kwijt. Niet te geloven, maar het werkt ECHTquote:Op zondag 19 juni 2005 09:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Da's het lekkerste gevoel altijd, dat je op het einde merkt dat het een droom is. Weet je wat ik de laatste tijd ook veel heb, dat ik in een droom zit maar ik weet dat het een droom is, en dan meestal is het een wat minder fijne droom en dan merk ik dat het een droom is maar ik kan hem niet stoppen ofzo.
Erg iritant soms.
zit een oor inquote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag was ik een kleine groene zak aan het zoeken tijdens het lopen, ik vind die kleine groene zak nog wel. Ik wil stoned zijn.
Dat wil bij mij nog weleens gebeuren, maar het kan ook positivieve punten hebbebn, zoals weten wat je moet doen in een bepaalde noodsituatie, ik heb bijv al vaak gedroomd dat er brand was en hoe ik dan naar buiten zou gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wel een handig iets is, als je wakker wordt van een nare droom, om gauw je hoofd om te draaien. Dan ben je hem kwijt. Niet te geloven, maar het werkt ECHT
Tenzij je natuurlijk bewust herinneringen gaat opslaan, dan natuurlijk niet.
Volgens mij ben je al onder normaal.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag was ik een kleine groene zak aan het zoeken tijdens het lopen, ik vind die kleine groene zak nog wel. Ik wil stoned zijn.
Ik wil geen zorgen meer hebben. Zorgeloos door het leven gaan. Wie weet rook ik ooit nog wel wiet maar ik heb het gevoel liever vanzelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al onder normaal.
Hmm okee... in zulke gevallen lijkt een droom me niet zo'n goede raadgever, maar okee.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat wil bij mij nog weleens gebeuren, maar het kan ook positivieve punten hebbebn, zoals weten wat je moet doen in een bepaalde noodsituatie, ik heb bijv al vaak gedroomd dat er brand was en hoe ik dan naar buiten zou gaan.
hoiquote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, toch maar even binnen wandeld![]()
De zon schijnt al lekker, maar nog niet achter mijn huisjeDaar is alleen nog maar schaduw
En ik ga niet bij de voordeur zitten zoals sommige wel doen, vind dat zo'n vreemd gezicht
ook wazig gaat doen
De zon is hier behoorlijk fel en niet vriendelijk. Ik blijf liever binnen totdat de zon wat aardiger gaat doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, toch maar even binnen wandeld![]()
De zon schijnt al lekker, maar nog niet achter mijn huisjeDaar is alleen nog maar schaduw
En ik ga niet bij de voordeur zitten zoals sommige wel doen, vind dat zo'n vreemd gezicht
ook wazig gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |