Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, een beetje in de richting van aardig
Nee in de richting van: vriendelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?
Vriendelijk?quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
de aarde is slecht. mensen die op aarde leven moeten nog naar de hemel komen. ze zijn nog levend. Ik zie ze iedere dag die levende mensen. Ze zijn zielig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledigquote:
yeahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik he auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
Hè ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussie
ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!
Dat is toch geen discussie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Ow wacht: wie is er nog meer verbrand vanmiddag
Heb je al foto's van je gesquirt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch geen discussie?![]()
Kom met iets controversieels
heb ik er iets voor gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En terecht vrind![]()
Het zal je maar gebeuren!
Als dat toch niet boeit: post ze maar evenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer controversieel aan? Kut waar water uit komt![]()
![]()
Kee!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als dat toch niet boeit: post ze maar evenMaar wat noem jij dan controversieel? Of beter: kom zelf eens met een controversiele stelling
![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
En nu aftellen tot het topic doodvalt
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed ideeIk blijf nog ongeveer een uurtje
Maar wat je stelling betreft: ik heb geen flauw idee, snap m niet helemaal.. Bevallen is eigenlijk dan omgekeerd sterven zeg maar, net als dat poepen omgekeerd eten is
Kan je inderdaad beter voor bij het filosofische deel zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Iedereen gaat dood -->een kind baren is dus eigenlijk een dode op je geweten hebben.
Never mindWas even een gedachtenexperiment, maar dat kan maar beter niet in dit topic
Ik ga maar even buiten zitten dan!
wat jij wilquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Proost, ik neem wat anders deze ronde
het is een bizarre mix geworden van vieux, passoa en 7-up.. een beetje vreemd, maar wel lekker (en dat had ik niet verwacht)quote:
het is dat ik het allemaal niet in huis heb, anders zou ik het ook wel ff proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
het is een bizarre mix geworden van vieux, passoa en 7-up.. een beetje vreemd, maar wel lekker (en dat had ik niet verwacht)
Zo lekker is het nu ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is dat ik het allemaal niet in huis heb, anders zou ik het ook wel ff proberen
ik in Valkenburgquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo lekker is het nu ook weer niet hoorHet zijn restjes van een feestje vorige week.. Was het maar 2 weken verder: dan zat ik lekker in Blanes eerste avond
![]()
Valkenburg in Limburg mag ik hopen voor je, Valkenburg in Zuid-Holland is saaiquote:
in Limburg iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valkenburg in Limburg mag ik hopen voor je, Valkenburg in Zuid-Holland is saaiIk kan het weten want ik woon in de buurt
Dat is op zich wel te doenquote:
het is 'maar' een weekendjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is op zich wel te doenIk ken betere maar ook slechtere plekken om te zitten in de vakantie (eigenlijk meer betere dan slechtere, maar daar gaat het nu ff niet over
).
Ah dan is het zeker niet slecht, want ver ga je sowieso niet voor een weekendjequote:
seeyaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dan is het zeker niet slecht, want ver ga je sowieso niet voor een weekendjeMaar ik ga er vandoor, moet nog uit enzo
Eeeeeeeeeeeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |