Het wordt echt met de paplepen ingegoten he, Winnen in de laatste minuutquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:33 schreef tong80 het volgende:
Laten we het hopen Tolk, nu die klote Duitsers en Italianen al door zijn.
dacht dat Urby er ook bij zou zitten !quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
De Haan heeft Oranje-penalty's al ingevuld
Ryan Babel, Rick Kruys, Hedwiges Maduro, Quincy Owusu Abeyie en Collins John (ervan uitgaande dat alle vijf nog in het veld staan) zijn de eerste gegadigden om Oranje -20 een ronde verder te schieten vanaf elf meter.
Op de training dinsdag miste van de uitverkorenen alleen Owusu. 'In welke volgorde we de penalty's nemen, moet ik nog even bekijken', aldus De Haan.
Ik hoop dat hij mag nemen ipv John, ik bedoel dat vind ik nou niet echt een aanwinstquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht dat Urby er ook bij zou zitten !
Hoop et ook niet, maar je moet alles uitsluitenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Net alsof penaltys nodig zijn.
Zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft zonde dat Afellay er niet meer bij is...
Zeker, als het maar niet zo'n blessure mannetje net als Robben wordtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeker
Als ie niet al te veel geblesseerd raakt gaat PSV nog een hoop plezier aan hem beleven.
Vlaar de Winnende penalty in de finale tegen Brazilliequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Mocht het nodig zijn dan zou ik Vlaar ook een penalty laten nemen. Maar dat is deze ronde nog niet nodig. Ik hoop wel dat ze snel scoren, dan wordt het niet moeilijk.
als spanje er al met 7-0 van weet te winnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef StarGazer het volgende:
Chili moet wel te doen zijn
haha precies, en we moeten juist blij zijn dat we zo'n multicultureel land zijn want daardoor hebben wij wel voetballers als Quincy en Maduroquote:Op maandag 20 juni 2005 17:35 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dude...en je bent net 18? ga maar nooit in een stad wonen, zou je hartje niet aankunnen
Het kan best, maar of het eruit komt is wat andersquote:
Is Medunjanin eigenlijk alweer fit, en zijn er verder nog blessures?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
De Haan heeft Oranje-penalty's al ingevuld
22/6/2005 9 :56
Mocht de achtste finale woensdagavond tegen Chili in 120 minuten geen winnaar opleveren, dan heeft bondscoach Foppe de Haan al bepaald wie de Nederlandse strafschoppen gaan nemen in Doetinchem.
Ryan Babel, Rick Kruys, Hedwiges Maduro, Quincy Owusu Abeyie en Collins John (ervan uitgaande dat alle vijf nog in het veld staan) zijn de eerste gegadigden om Oranje -20 een ronde verder te schieten vanaf elf meter.
Op de training dinsdag miste van de uitverkorenen alleen Owusu. 'In welke volgorde we de penalty's nemen, moet ik nog even bekijken', aldus De Haan.
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Chili
Vermeer; Tiendalli, Van der Struijk, Vlaar, Drost; Kruys, Maduro, Emanuelson; Vincken, Babel, Owusu
Chili is erg onberekenbaar dus het kan beide kanten op.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het kan best, maar of het eruit komt is wat anders
ja dat denk ik eigenlijk ook wel. als heel nederland ervan uitgaat dat ze wel ff doorgaan dan gaat het meestal foutquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:27 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat het weleens lastig kan gaan worden voor Oranje vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |