Als ze spelen zoals in de eerste wedstrijd wel ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Bjoro het volgende:
achterhoede Chili lijkt me kwetsbaar genoeg voor Quincy - Babel - Vincken
En Chili zoals in hun tweedequote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals in de eerste wedstrijd wel ja.
dude...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:14 schreef DeVinger het volgende:
tekst die op sf zou aanslaan
quote:Oranje onder 20 neemt geen risico
Van onze speciale verslaggever
OISTERWIJK, woensdag
Aan het einde van de laatste training voor de achtste finale, vanavond tegen Chili, liet bondscoach Foppe de Haan zijn spelers strafschoppen nemen. „Niet omdat we denken niet van de Chilenen te kunnen winnen, maar om elk risico uit te sluiten”, verklaarde de Fries. Duidelijk werd dat Quincy Owusu- Abeyie, Ricky Kruys, Collins John (als invaller), Hedwiges Maduro en Ryan Babel de vijf eerst aangewezenen zijn om achter de bal plaats te nemen. „In welke volgorde moet ik nog even bekijken”, zei De Haan. Alleen Owusu miste. Volgens De Haan viel op de training duidelijk te bespeuren dat het toernooi nu ’echt’ gaat beginnen. „Het is normaal gesproken een redelijk rumoerige jongensgroep, maar nu zijn de spelers stiller dan normaal.” Maduro rekent op de volgende ronde. „We krijgen elke wedstrijd kansen. Zelfs als we een keer op achterstand zouden komen, moeten we daar niet wakker van liggen, maar rustig op jacht gaan naar de gelijkmaker. Ik vind dat we de laatste maanden als groep steeds sterker zijn geworden. Dat moeten we nu laten zien.”
Opstelling: Vermeer; Tiendalli, Van der Struijk, Vlaar, Drost; Kruys, Maduro, Emanuelson; Vincken, Babel, Owusu- Abeyie.
Het wordt echt met de paplepen ingegoten he, Winnen in de laatste minuutquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:33 schreef tong80 het volgende:
Laten we het hopen Tolk, nu die klote Duitsers en Italianen al door zijn.
dacht dat Urby er ook bij zou zitten !quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
De Haan heeft Oranje-penalty's al ingevuld
Ryan Babel, Rick Kruys, Hedwiges Maduro, Quincy Owusu Abeyie en Collins John (ervan uitgaande dat alle vijf nog in het veld staan) zijn de eerste gegadigden om Oranje -20 een ronde verder te schieten vanaf elf meter.
Op de training dinsdag miste van de uitverkorenen alleen Owusu. 'In welke volgorde we de penalty's nemen, moet ik nog even bekijken', aldus De Haan.
Ik hoop dat hij mag nemen ipv John, ik bedoel dat vind ik nou niet echt een aanwinstquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht dat Urby er ook bij zou zitten !
Hoop et ook niet, maar je moet alles uitsluitenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Net alsof penaltys nodig zijn.
Zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft zonde dat Afellay er niet meer bij is...
Zeker, als het maar niet zo'n blessure mannetje net als Robben wordtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeker
Als ie niet al te veel geblesseerd raakt gaat PSV nog een hoop plezier aan hem beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |