Ik wou me ook aanmelden maar als ik al die selctiecriteiums zo zie had ik geen schijn van kansquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Van mensen die naar de screenings zijn geweest hoorde ik dat er een dove door was. Misschien wordt die het wel. Is ten slotte ook een handicap..
En dat die dan sex heeft met een andere bewoner.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:04 schreef ruby het volgende:
Misschien iemand zonder armen en benen om er een extra moeilijk teintje aan te geven.
Haha, nog niet aan gedacht. Maar die optie bestaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat die dan sex heeft met een andere bewoner.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Ik vond kelly best gehandicapt
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kelly heeft toch al meegedaan?
Ze was wel andersquote:Op zondag 19 juni 2005 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
Kelly had alleen een open schotwond tussen dr benen, verder was ze niet gehandicapt
Valt niet te ontkennen iddquote:
quote:we zetten zeven hitsige nichten in een huis en eentje heeft er aids, wij weten wie
Anders kick je ff zinloos.quote:Op zondag 18 september 2005 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien word het wel iemand met één been ofzo, en dat ie dan loopt op een protese.![]()
[offtopic] moet word hier nu met dt of met een t. ik dacht altijd: 3e persoon enkelvoud is dt, maar als de werkwoordsvorm als eerste in de zin staat, en meteen daarna het onderwerp, hoeft er geen t achter. Weet eigenlijk niet zeker of dat klopt. [/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |