Tja, ik vind wel dat ze zich nu op deze manier flink laten kennen.....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Greetings het volgende:
Verder zei MrBookie nog dat ze flink verlies hebben geleden op deze F1-race en ook aardig wat klanten zijn kwijtgeraakt.
Maar hij heeft daarvoor nog geen bal geraakt. En ik weet nog dat-ie vorig jaar Rosmalen won, maar er bij Wimbledon meteen uitlag tegen een Fransoos. Ik vond 'm trouwens niet geweldig deze week, en ik heb 'm toch echt van dichtbij gezien.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grosjean tegen een 2voudig finalist in Rosmalen, ik help het je hopen maar heb er niks op ingezet
die gasten verdienen dat in een halve dag terugquote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Greetings het volgende:
Verder zei MrBookie nog dat ze flink verlies hebben geleden op deze F1-race en ook aardig wat klanten zijn kwijtgeraakt.
Slap, vaag..dan ben je nog mild. Een dikke vinger voor MrB als dit de werkelijke reden is.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef Greetings het volgende:
Ik heb net even met een contactpersoon van MrBookie gechat.... en hij zegt dat het cancellen van die bets op basis van regel 5.4 berust.
Deze regel luidt: "5.4 In het geval er informatie publiek wordt die de uitkomst van een wedstrijd 'voorspelbaar' maakt, behoudt MrBookmaker zich het recht de betreffende weddenschappen te annuleren en zal de speler zijn inzet terugkrijgen op zijn spelrekening."
Zo'n regel kunnen ze ook bij zogenaamde fixed-games toepassen, maar ik vind het maar slap en vaag eerlijk gezegd.
Tja, ik snap het aan de andere kant wel van MrBookie hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef Butra het volgende:
[..]
Slap, vaag..dan ben je nog mild. Een dikke vinger voor MrB als dit de werkelijke reden is.![]()
Alerter zijn op dit soort situaties en tijdig de mogelijkheid weghalen om erop te wedden. En dan niet achteraf gaan zitten jammeren omdat het zoveel geld gaat kosten.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je bookie bent?
Dat is wel waar ja. Daar is MrBookie niet echt goed in geweest.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:37 schreef Butra het volgende:
[..]
Alerter zijn op dit soort situaties en tijdig de mogelijkheid weghalen om erop te wedden. En dan niet achteraf gaan zitten jammeren omdat het zoveel geld gaat kosten.
Nou volgens mij betalen de andere bookies de weddenschappen wel gewoon uit hoor. En daarnaast is het zo dat als MrBookmaker ook maar het kleinste vermoeden heeft dat een wedstrijd gefixed is of iets dergelijks dat ze hem meteen niet meer aanbieden. Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Tja, ik snap het aan de andere kant wel van MrBookie hoor.
Wat zou jij doen als je bookie bent?
Ze settlen tenminste wel nog de gewone winnar-GP en top 3 bets. Het blijft een lastige kwestie.
Dat is dan helemaal onzin, als ze die laten staan (wat terecht is) moeten ze de H2H ook laten staanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Daar is MrBookie niet echt goed in geweest.
Maargoed, ook nu hebben ze dik verlies op deze race. Want nogmaals, de winnar en de top3-bets blijven staan.
Ik dacht het wel. Normaal suspenden ze alles meteen bij het minste of geringste vermoeden, dat hebben ze nu niet gedaan. Ik heb er veel voor over om mijn gelijk te halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:46 schreef Butra het volgende:
Ik denk dat je er weinig tegen kunt beginnen hoor wimpie. Sec naar de regels kijkende hebben ze natuurlijk gelijk. Hoewel ik het dus not done vindt om het op zo'n algemene regel te gooien die ze altijd kunnen gebruiken wanneer het hun uitkomt.
Maar post dat screenshot nou eens.![]()
Valuequote:Op maandag 20 juni 2005 00:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog even speciaal de wedstrijd Safin (@1.21) vs Srichapan (@4.20) Safin had voor Halle geen wedstrijd op gras gewonnen in de laatste 3 jaar, houdt er niet van en is ook nog eens geblesseerd. Dit terwijl Srichapan een goede grasspeler is, die vorig jaar zelfs het toernooi van Nottingham wist te winnen.
We wachten rustig afquote:Op maandag 20 juni 2005 00:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Value![]()
(ook leuk om die wedstrijd in combo op te nemen
waar je toch weinig geld op inzet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |