Inderdaad. En alle auto's waren aanwezig op de startgrid, want volgens die bron die ik net gaf zijn ze dat als ze uit de pits rijden naar hun startpositie.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef Butra het volgende:
[..]
Bookies als WillHill hebben wel de regel dat als ze aan de warm-up meedoen, de wagens als startend beschouwd worden, hoorde ik net van een kerel uit Engeland. Lijkt me dat MrB de FIA regels niet helemaal goed heeft doorgelezen.
Gecancelde bets leveren niet zo heel veel opquote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef kikoooooo het volgende:
gvd, al deze gein gemist! hele middag met mn luie reet bij t zwembad gelegen, had me wat op kunnen leveren!
Laten we zeggen een pay-out van enkele tientallen duizenden rollen fruitella'squote:Op zondag 19 juni 2005 22:27 schreef nostra het volgende:
Wat zijn je stakes wimderon?
Dan ben ik wel benieuwd naar je comboquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laten we zeggen een pay-out van enkele tientallen duizenden rollen fruitella's
En nogmaals ik was bezig met nog meer van dat soort weddenschappen toen MrB de mogelijkheid tot inzetten weghaalde. Hiermee geven ze eigenlijk al aan dat ze er niks aan kunnen doen, behalve redden wat er te redden viel door geen nieuwe bets meer mogelijk te maken. Misschien hopen ze dat de mensen er gewoon niks mee doen, maar zo zijn wij niet getrouwd MrBookie![]()
Wie ie pobedaquote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef Greetings het volgende:
Heerlijke dag.... ruim 1200 euro winst.... vooral dankzij Pobeda![]()
![]()
Grosjean tegen een 2voudig finalist in Rosmalen, ik help het je hopen maar heb er niks op ingezetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef Butra het volgende:
Arthurs x Ancic x Karlovic x Ferrero x Henman x Gonzalez en Grosjean @ 3.43. Easy money.
Fijn het poldermodel toepassen en iedereen 10 freebets geven ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Greetings het volgende:
En Betfair:
"Our rules state “If a driver fails to appear on the grid prior to the start of the warm-up lap, all bets on that driver will be void”. However, due to the unprecedented nature of what happened, users can expect settlement to be delayed until tomorrow."
Betfair gaat er dus een nachtje over slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |