Lijkt me wel grappig, vooral om hoe die twee met elkaar om gaan. :pquote:Gordon en Gerard Joling worden de Nederlandse Paris Hilton en Nicole Richie. De twee vrolijke entertainers gaan voor Talpa de boer op
Ze hebben vorige week voor John de Mols zender een pilot opgenomen als varkenshoeders op een boerderij.
quote:Diva's in den vreemde
In concertzalen zijn Gerard Joling en Gordon het meest in hun element. Wat er gebeurt als je deze twee mannelijke diva's uit de showbizzwereld haalt en ze in een voor hen vreemde omgeving plaatst, zie je elke week in Joling & Gordon Over De Vloer.
Glitter en glamour zijn af en toe ver te zoeken. Het is tenslotte wel de bedoeling dat Joling en Gordon volledig meedraaien in de dagelijkse routine van het gezin waar ze logeren. Wat blijft er over van het ego van beide heren als ze het vuile werk op moeten knappen in een varkensfokkerij? En kunnen de prima donna's wel aarden in een vreemd gezin?
quote:Aflevering 1: beestenboel!
In de eerste aflvering van ‘Gordon en Joling over de vloer’ ruilen Gerard en Gordon hun stadse luilekkerleventje in voor een hard bestaan op het platteland. Van tevoren weten G&J niet waar ze terecht zullen komen. Ook de familie in kwestie tast nog in het duister over de identiteit van hun gasten. Je ziet de heren aan het werk in een varkensfokkerij in het zuiden van het land.
"Als het Gordon maar niet is"
Boer Koen hoopt dat er bekende Nederlanders komen die hij ként. Zoveel zijn dat er namelijk niet, want hij kijkt nauwelijks naar de televisie. Frans Bauer lijkt hem wel wat. Zijn vrouw hoopt dat het in ieder geval niet Gordon is, want die vindt ze te flauw.
Pino dekbed
Als duidelijk is dat het duo de komende dagen op een varkensfokkerij vertoeven, zijn de eerste grappen over ‘de familie van Gordon’ al snel gemaakt. “Als er maar geen kinderen zijn”, verzucht deze. Dat is dan pech voor hem, want dit gezin heeft maar liefst vier kinderen en de moeder des huizes verwacht dat G&J ook enkele opvoedkundige taken van haar overnemen. De schok is volledig als G&J op de kamer van de kinderen moeten slapen. Compleet met "Pino dekbed".
Wat dacht je van de naam van het programma?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Copycat het volgende:
Ik word wel een beetje moe van de er duimendik boven opliggende nichtenhumor van het duo. Alleen is het goed te pruimen (...), maar samen is het wel erg veel van het gay-e.
TT aanpassen in iets (simpels) als 'Gerard & Gordon gaan de boer op' ?
Of eerder 'G&G's simple life'.
LEUK! Ik lig echt onder tafel van het lachen. hi-la-risch. Whahaha.quote:Ow, ik ben zo eeeeeeeeenig. Ik verdraag het niet. Whahaha. Wat erg. Whahahaha. Ow, ik wil naar huis. Whahaha. Ik heb echt alles wat m'n hartje begeert. Whahahahaha. Draag me weg. Draag me weg. Whahaha.
Iedereen prikt er door heen, dat maakt het nou juist zo leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef R_ON het volgende:
Prikt er dan verder niemand heen door die 2 onzekere relnichten als Gordon & Joling? Dat beangstigt me.
Of het nou een act is of hun eigen gedrag, maakt verdomd weinig uit bij 'artiesten'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef R_ON het volgende:
Prikt er dan verder niemand heen door die 2 onzekere relnichten als Gordon & Joling? Dat beangstigt me.
In een programma als "thuis" is het irritant, omdat het uit de toon valt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef 18konijn het volgende:
Gordon die doet alsof hij een varken van achteren neukt... Moeten we daarom lachen?
Hij had bij mij wel wat krediet maar dit was echt te plat voor woorden.
Je kan het op Talpa.nl nog bekijken, tzt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nog herhaald dat iemand weet? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Inderdaad ja, wat een aanstellers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Augustina het volgende:
Echt, wat vreselijk. Ik had toch echt meer karakter verwacht van hen. Eén nachtje in een kinderbed en de heren boeken meteen een hotelletje verderop. Sneu.
Ah, dat biedt weer perspectieven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nog herhaald dat iemand weet? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Ach, zo gaat dat in Medialand he. Zo vaak zie ik gejatte programma's voor de buis voorbij komen. Maar vice versa gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een aanstellers.
Ik vind het wel makkelijk om dat concept zo van The Simple Life te jatten trouwens.
het was mooi weer hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:39 schreef cpcpb het volgende:
Boulevard had er ook maar 729000 dus dat gaat ook hard achteruit..
What else is newquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het wel makkelijk om dat concept zo van The Simple Life te jatten trouwens.
Op wat?quote:
Presentatrice van Top of the Pops.BNNquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:38 schreef Darklight het volgende:
Hanna Verboom? Wie is dat nou weer?
En van de film Snowboard heb ik ook nog nooit gehoord
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Nou Miranda, ik weet niet wat je met die wortels gedaan hebt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik blijf hem geweldig vinden..
Blijkt ook uit de kijkcijfersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het een vermakelijk programmaEigenlijk het leukste programma van Talpa tot nu toe
![]()
Verdulleme, weer gemist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
NU DE HERHALING!!!
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Verdulleme, weer gemist.
En die optie van uitzending gemist op Talpa.nl doet het nog niet.
Maar ja, vanavond weer een uitzending, dus dan maar ff kijken.
Wéér een herhalingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?
Ik vond het wel een beetje grof voor die vrouwquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Nou Miranda, ik weet niet wat je met die wortels gedaan hebt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik blijf hem geweldig vinden..
Ik vond het ook behoorlijk hard voor die vrouw. Maar het was wel een echte valse-nichten-streekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje grof voor die vrouw
Hmm, er staat geen "h" van herhaling achter het programma vermeld dus ik ga er van uit dat het een nieuwe aflevering is. We zullen het zien zo, misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?
Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:07 schreef ruby het volgende:
Het is wel duidelijk dat Gordon nog een beetje het kind is van de twee.
Dat zegt hij zelf ook in de uitzending. We zijn rijk en gewoon verpestquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.
yep, en dat is de bedoeling ws ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.
Het is natuurlijk ook dik aangezet, allemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:36 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow, ik moest er ook wel om lachen. Maar Joling komt op mij wat meer down to earth over..
Gordon vind ik gewoon een zeikstraal. Dat kan ook komen door de overload Gordon op radio en TV de laatste tijd..
Maar ik kijk de volgende keer natuurlijk wel weer.![]()
Dan staat het nu 1-0 voor Geer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
We moeten ons natuurlijk wel kunnen ergeren aan 1 of beide c.q. identificeren met 1 vd 2 , daar draaien real life soaps op tenslotte![]()
Dat is natuurlijk ook de hele insteek van het programma, het is niet voor niets gebaseerd op The Simple Life met die Paris Hilton.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf ook in de uitzending. We zijn rijk en gewoon verpest
Die "hutspot" zag er gewoon niet uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het op zich wel grappig om te zien, al zat ik heel raar te kijken bij Gordons onbeschofte reactie op de hutspot. Ik vond de reactie van die vrouw op dat moment en later heel tof, bij mij had ie waarschijnlijk de hutspot in zijn arrogante smoelwerk gegooid gekregen. Maar ach, het was verder wel leuk
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die "hutspot" zag er gewoon niet uit.
Veels te waterig het leek wel drab.
Ha, dat zou ik ook niet pikken iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het op zich wel grappig om te zien, al zat ik heel raar te kijken bij Gordons onbeschofte reactie op de hutspot. Ik vond de reactie van die vrouw op dat moment en later heel tof, bij mij had ie waarschijnlijk de hutspot in zijn arrogante smoelwerk gegooid gekregen. Maar ach, het was verder wel leuk
Wel op televisiequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet? Anders zou het een erg saai programma zijn, want dit zijn de dingen waar iedereen het over heeft. Net als dat janken van hem. Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n sterke persoonlijkheid (hij heeft niet voor niks zoveel bereikt) en die overal schijt aan heeft, echt na een dag breekt en moet janken he? Het Nederlandse volk is dus echt zo dom als Talpa denkt.........quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.
Mens, ga toch fietsen of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet? Anders zou het een erg saai programma zijn, want dit zijn de dingen waar iedereen het over heeft. Net als dat janken van hem. Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n sterke persoonlijkheid (hij heeft niet voor niks zoveel bereikt) en die overal schijt aan heeft, echt na een dag breekt en moet janken he? Het Nederlandse volk is dus echt zo dom als Talpa denkt.........![]()
Ja, maar dan is het geen leuke televisie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen leuke televisie..
Hey, ben jij diegene die in Celebs Onflatteus Op De Kiek altijd "das gephotoshopt" roeptquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet?
Ja, daarom, ik heb me wel vermaakt hoor, ik zeg alleen dat als ie dat bij mij had gedaan, hij het bord eten in zijn gezicht had gekregen. Ook leuke televisiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen leuke televisie..
Ik heb geen fiets......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mens, ga toch fietsen of zo.
quote:Boerenfamilie beledigd door Gordon en Gerard
De eerste aflevering van Joling & Gordon over de vloer werd vorige week dinsdag gelijk goed bekeken op Talpa. Het duo was in de eerste aflevering te gast bij de varkensfokkerij van de familie Beerens. De familie voelt zich beledigd door het duo. "Die opmerking van Gordon dat mijn hutspot naar stront stonk, was kwetsend, maar dat ze later beweerden dat ons huis en onze kleren ook naar stront stinken, vind ik veel erger", vertelt moeder Miranda.
"In een varkensbedrijf ruikt het nu eenmaal naar varkens, maar iedereen zal kunnen beamen dat het in ons huis zeer proper is. Veel van onze vrienden en kennissen riepen dat we ze meteen op straat hadden moeten zetten, maar als de camera niet liep, waren ze een stuk minder irritant."
"We begrijpen best dat je wat entertainment in een programma moet brengen, maar je moet mensen waar je te gast bent, wel in hun waarde laten. Joling gaf ons een cd-tje van hemzelf. Hij verwachtte misschien dat we fans waren. Ik vertelde ze dat we zelden naar tv kijken, maar als zíj in beeld komen, altijd naar een andere zender zappen. Ik vond het vroeger al flauweriken. Waarop Gordon zei: 'Nou, die kunnen we in onze zak steken'."
Vader Coen vindt het jammer dat er zo weinig aandacht was voor het wel en wee van de varkenshouderij, want dat was voor hem de reden om mee te doen aan het Talpa-programma. "Nu draaide het vooral om de zogenaamde ontberingen van beide heren. Ik denk dat de stank meer tussen hun oren heeft gezeten dan in hun neus. Gordon en Joling hebben zichzelf te kakken gezet. Wij zijn te allen tijde onszelf gebleven, zij hebben het tv-publiek laten zien hoe kleinzielig en krenkend ze kunnen zijn. Met name Gordon heeft laten zien dat hij af en toe een onbeschofte kwast kan zijn. Wij hebben gelukkig geen fratsen nodig om tevreden te zijn met ons leven."
Volgens Talpa-woordvoerder Maarten van Rooijen heeft de omroep geen klachten van kijkers binnengekregen over de uitzending met de familie Beerens, die overigens twee keer herhaald is. "Misschien begrijpen de kijkers dat je die twee gasten niet al te serieus moet nemen. Als het echt zo vervelend is overgekomen, nemen we nog wel contact op met het gezin." De Limburger
Nou, niet dus hequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet? Anders zou het een erg saai programma zijn, want dit zijn de dingen waar iedereen het over heeft. Net als dat janken van hem. Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n sterke persoonlijkheid (hij heeft niet voor niks zoveel bereikt) en die overal schijt aan heeft, echt na een dag breekt en moet janken he? Het Nederlandse volk is dus echt zo dom als Talpa denkt.........![]()
O nee?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
als de camera niet liep, waren ze een stuk minder irritant.
Ze wisten niet wie er kwamen, en ik kan me voorstellen dat ze niet helemaal eerlijk zijn voorgelicht over het doel van het programma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
Wat ik dus in het andere topic al zei:
Kom op zeg, dat weet je toch van tevoren als je aan zo'n programma mee doet. Ik kan wel merken dat ze niet veel tv kijken, dan zou je toch moeten weten dat je die twee niet alleen met een korrel, maar met een hele zak zout moet nemen.
Nogmaals een crosspost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze wisten niet wie er kwamen.
Dat deed ze dan ook, vond ik tenminste welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef BVO het volgende:
Mja, als je weet dat het voor Talpa is, weet je dat je zulke figuren kan verwachten. En als je die twee dan ziet, stel je daar dan op in. Maak een gevatte opmerking terug als hij zoiets zegt of doet, maar ga niet achteraf zitten miepen.
Ik vond dat eerlijk gezegd wel meevallen. Gerard was i.e.g. wel geinteresseerd en er is ook best veel te zien geweest van het bedrijf (het insemineren, de varkenspest werd nog genoemd) dus zo enorm slecht is dat gezin er niet afgekomen ... beetje overdreven dat stukje uit de Limburgerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat deed ze dan ook, vond ik tenminste wel![]()
Toch kan ik me voorstellen dat vooral het commentaar tussendoor niet leuk was om te zien.
Ja, wel dus! Met in scene zetten bedoel ik niet dat het een toneelstuk waar ook de familie weet van had, maar wel dat de heren dus duidelijk toneel spelen wat de stank en hun moeite om daar te kunnen zijn betreft. Ook het "knakken" van Gordon leek mij duidelijk gespeeld.quote:
Nee, dat geloof ik niet. Die stank zal ongetwijfeld iets zijn aangedikt, maar in scene gezet is het zeker niet. Dat "knakken" wat jij zegt was wel oprechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, wel dus! Met in scene zetten bedoel ik niet dat het een toneelstuk waar ook de familie weet van had, maar wel dat de heren dus duidelijk toneel spelen wat de stank en hun moeite om daar te kunnen zijn betreft. Ook het "knakken" van Gordon leek mij duidelijk gespeeld.
Ja, dat geloof ik best. Verwende nesten zijn het, zoals ze zelf al zeiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:12 schreef bloodymary het volgende:
Na 1 dag??????????????????????????
quote:Aflevering 2: circusleven!
In de eerste aflevering hadden Gerard en Gordon het maar wát zwaar op de varkensboederij van boer Koen. In aflevering twee voelen de mannen zich waarschijnlijk beter op hun plaats: ze kunnen lekker de clown uithangen in het circus. Of toch niet?
De diva's beginnen hun tweede avontuur niet onder de beste omstandigheden: ze komen vijf uur te laat aan in het circus. Directeur Hans Martens is niet gecharmeerd want er moet gewerkt worden! In de stromende regen worden de mannen direct aan het werk gezet.
De eerste dag in het circus worden de rollen tussen Gerard en Gordon spontaan omgedraaid. Op de varkenboerderij had Gordon grote moeite met het rurale leven en moest Gerard hem -soms letterlijk- uit de drek trekken. In het circus is het juist Gordon die Gerard erdoorheen praat. Maar Gerard en Gordon zouden Gerard en Gordon niet zijn als ze niet af en toe werden afgeleid, ditmaal in de vorm van het (ex) vriendje van Gordon. Zijn bezoekje mondt uit in een waar taartgevecht.
Na de eerste werkzaamheden staat Gordon en Gerard nog een leuke verrassing te wachten. Ze moeten hun eigen slaapplek nog in elkaar zetten!
Het lijken mij gewoon echt een stelletje zeikwijven. Ben zelf niet (mega)rijk dus heb geen flauw idee wat het met je doet, maar ik kan me zo voorstellen dat dit het effect is. Gelukkig beseffen ze het zelf in elk geval wel, das tenminste ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, wel dus! Met in scene zetten bedoel ik niet dat het een toneelstuk waar ook de familie weet van had, maar wel dat de heren dus duidelijk toneel spelen wat de stank en hun moeite om daar te kunnen zijn betreft. Ook het "knakken" van Gordon leek mij duidelijk gespeeld.
dat weet ik niet zeker, maar denk het wel. En anders wordt het nog wel een keer of drie herhaaldquote:
Spontaan of niet, ik vind het leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat zeg je nu? Dadelijk suggereer je nog dat het niet allemaal even spontaan is.........
lijkt me ook lachen ja, met die roomservice enzquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Breemz het volgende:
gisteren was zeker wel leuk hoewel het vorige week leuker was ''die kinderen zijn toch al verpest''.. wacht volgende week met smart af, mede omdat ik zelf de Hogere Hotelschool doe
Dat wordt helemaal hilarischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Ze gaan ook nog een keer naar een parenclub, aldus Gordon..
Ik vraag me af wat de politie kwam doen; je zag even een politie-auto aan komen rijden,.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Breemz het volgende:
gisteren was zeker wel leuk hoewel het vorige week leuker was ''die kinderen zijn toch al verpest''.. wacht volgende week met smart af, mede omdat ik zelf de Hogere Hotelschool doe
Ja idd. Misschien dat ze de aandacht kregen op de weg er naar toe?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de politie kwam doen; je zag even een politie-auto aan komen rijden,.
die kerel die toen langskwam had best 22 kunnen zijn hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd. Misschien dat ze de aandacht kregen op de weg er naar toe?
Mijn vriend is jarig, hij wordt 22
Door die opvallende mix van drama en humor verdient het programma echt een Televizierring. Hilarisch, maar het zet je tegelijk ook aan tot nadenken (in dit geval over de teloorgang van het fenomeen circus).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
Geweldige aflevering gister... best wel serieuze benadering zo af en toe, afgewisseld met de gebruikelijke hilarische grappen. Misschien wel iets beter dan vorige week
.
het wordt herhaald, en je kanhet op de site van Talpa nog bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Godver, is het nou ineens wel weer om half negen
Heerlijk die opmerkingen heen en weer!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef Dementor het volgende:
Gordon tegen Gerard: ik ben blij dat je zo vol bent van jezelf, zaten je zalen maar zo vol.
Klopt de kijkcijfers zijn ook goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:41 schreef UFOtje het volgende:
He.....
Volgens mij heb ik nu na het eerste leuke programma van Talpa gekeken!![]()
Ja vorige week was ik veel te vroeg door de TV-competitie, was dat maar 1 weekje ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef milagro het volgende:
[..]
het wordt herhaald, en je kanhet op de site van Talpa nog bekijken.
ik mis het ook steevast gewoon
Geen woord gelogen, geen woord gelogen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef mark_03 het volgende:
Dat "Ik heb er geen kracht meer voor" begin ik ook al bijna over te nemen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Geweldig weer..
Volgende week wordt helemaal hilarisch..
Jaa, iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Geweldig weer..
Volgende week wordt helemaal hilarisch..
zaterdag is de herhaling toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer is er weer een herh. ?
Ik ook! En dat ''Ik hou d'rvan!'' zeg ik al vaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef mark_03 het volgende:
Dat "Ik heb er geen kracht meer voor" begin ik ook al bijna over te nemen
Daar werd ik zelf een beetje emotioneel van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ook! En dat ''Ik hou d'rvan!'' zeg ik al vaak
Ik vond het weer super hilarisch vandaag, heerlijk gevat,scherp en plat. Ik hou d'rvan!
En je zag even een andere kant van Gordon toen het over z'n verbroken relatie ging.
Hahahahahahaha, ja inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Werkster: "Daar ligt nog een haartje, daar een haartje en daar nog een haartje"
Joling: "Schat, is het gewoon niet mijn haar dat uit valt?"
Hutspotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, waar kunnen die afleveringen online terug gekeken worden? Ik hoorde dat vooral aflevering 1 nogal grof was met Gordon. Klopt dat?
Naar de parenclubquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was weer top gister
Ik kijk nu al uit naar volgende week
Bij Talpa.tv. Aflevering gemist Maar ik weet niet of je nu kan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:56 schreef FuifDuif het volgende:
Hey maar weet iemand waar je die afleveringen (als dat uberhaupt kan) online kan bekijken?
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef DarcMarc het volgende:
Ik was nooit een fan van Joling maar dit programma is gewoon super
[..]
Hutspothttp://www.talpa.tv/web/show/id=54585/progid=32
[..]
Naar de parenclub![]()
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef static het volgende:
Ohwjee, ze zijn binnenkort te gast in woonwagenkamp De Vinkenslag. Ben benieuwd of ze dat gaan overleven.
Oww.Woonwagenkampquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.
Ik weiger dat soort ingewikkelde handelingen uit te voeren voor het direct plaatsen van een url.quote:
daar moest ik ook al zo om lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, vooral die Gordon heeft zulke geweldige humor! Echt, ik ben totaal geen voorstander van pulp tv, maar dit is toch wel heerlijk genieten hoor.
Tijdens het koken, zegt die kok op een gegeven moment: "Je werkt boven je niveau."
Gordon: "Dat werk ik al jaren."
HAHAHAHAAHAHA!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan daar naar toe gaan !
http://www.talpa.tv/web/s(...)/genreid=1/progid=32
Fuifduif daar kan je kijken.
Hoe verzint ie et..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef FuifDuif het volgende:
Hahahahah, bij die circus aflevering tijdens het opbouwen van de tent, zegt Gordon tegen Gerard wanneer Gerard van die planken op moet rapen
"Pak er maar 6, dan kun je er zelf gelijk tussen."
Ik moet er ook altijd om lachen! Om die relnichtenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
geweldige serie![]()
Ik lach me altijd dood om die twee![]()
Prachtig, Vinkeslagquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze waren gisteren bij ''THUIS'' Gordon dan !
Éen filmpje van Gordon en Gerard en ze waren in Maastricht...Gordon had een hondje gekocht.
Ze waren naar die woonwagenkamp in vinkeslag voor opname's
Maar wel hilarisch hoe hij dat zeiquote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat was geen grap he (dat dacht ik eerst namelijk wel).
Ik vind ze ook leuk,quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Hoe ze ook overal om kunnen lachen samen.. ze blijven leuk..
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef ruby het volgende:
Ik heb wel gelachen, was een komische aflevering.
Maar Geer dikt z'n lach wel wat aan heb ik het idee.
Je zag 'm in dat bed liggen hinniken en een tel daarna stond z'n gezicht weer gewoon. Doet Patty Brard ook altijd en die heeft ook zo'n gemaakte lach.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkie
Helaas een vreselijk slechte stream!quote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef RayMania het volgende:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=374&format=3 Hotel
Nergens last van, loopt erg fijnquote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
ik heb ook geen last van streams, heb dan kabelquote:Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Nergens last van, loopt erg fijn(ADSL 8 Mbit)
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |