Hahahahahahaha, ja inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Werkster: "Daar ligt nog een haartje, daar een haartje en daar nog een haartje"
Joling: "Schat, is het gewoon niet mijn haar dat uit valt?"
Hutspotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, waar kunnen die afleveringen online terug gekeken worden? Ik hoorde dat vooral aflevering 1 nogal grof was met Gordon. Klopt dat?
Naar de parenclubquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was weer top gister
Ik kijk nu al uit naar volgende week
Bij Talpa.tv. Aflevering gemist Maar ik weet niet of je nu kan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:56 schreef FuifDuif het volgende:
Hey maar weet iemand waar je die afleveringen (als dat uberhaupt kan) online kan bekijken?
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef DarcMarc het volgende:
Ik was nooit een fan van Joling maar dit programma is gewoon super
[..]
Hutspothttp://www.talpa.tv/web/show/id=54585/progid=32
[..]
Naar de parenclub![]()
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef static het volgende:
Ohwjee, ze zijn binnenkort te gast in woonwagenkamp De Vinkenslag. Ben benieuwd of ze dat gaan overleven.
Oww.Woonwagenkampquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.
Ik weiger dat soort ingewikkelde handelingen uit te voeren voor het direct plaatsen van een url.quote:
daar moest ik ook al zo om lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, vooral die Gordon heeft zulke geweldige humor! Echt, ik ben totaal geen voorstander van pulp tv, maar dit is toch wel heerlijk genieten hoor.
Tijdens het koken, zegt die kok op een gegeven moment: "Je werkt boven je niveau."
Gordon: "Dat werk ik al jaren."
HAHAHAHAAHAHA!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |