Kun je vantevoren bedenken, dat er dingen tegen je zin kunnen gebeuren in deze situatie. Je kunt er nog tien reply's sentimenteel over door blijven gaan, het is gewoon dom, dom, dom. Laten we hopen dat de dame ervan geleerd heeft en niet weer opnieuw zoiets zal meemaken. Heus, je hebt het voor een gedeelte toch zelf in de hand. ALS het allemaal waar is wat er is gebeurd volgens haar.quote:Dat ze vrijwillig meegegaan is, staat zo ontzettend los van alles, ze heeft om SEX gevraagd door dat te doen, sluit niet uit dat er toch iets tegen haar zin gebeurd is.
Natuurlijk niet. Die sukkels zijn ook dom. Ze maken het zichzelf door stompzinnige leugentjes nog moeilijker.quote:Bovendien, die knul beweert dat ze enkel maar tv zaten te kijken, dat geloof je wel?
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen, maar als je met drie jonge jongens een meisje mee naar een hotel neemt (op steenworp afstand van het huis) wat eerder sexuele toespelingen gemaakt heeft doe je dat waarschijnlijk niet om tv te kijken of te kletsen nee, want dat kan je thuis ook doen.
Ik denk eigenlijk dat Sandra niet gekregen heeft wat ze wilde en een mooi verhaal bekokstooft heeft om toch wraak te nemen op van Persie omdat ie haar heeft laten zitten in het hotel.
Laten we hopen dat de heren, die enkel maar TV wilde kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je vantevoren bedenken, dat er dingen tegen je zin kunnen gebeuren in deze situatie. Je kunt er nog tien reply's sentimenteel over door blijven gaan, het is gewoon dom, dom, dom. Laten we hopen dat de dame ervan geleerd heeft en niet weer opnieuw zoiets zal meemaken. Heus, je hebt het voor een gedeelte toch zelf in de hand. ALS het allemaal waar is wat er is gebeurd volgens haar.
[..]
Natuurlijk niet. Die sukkels zijn ook dom. Ze maken het zichzelf door stompzinnige leugentjes nog moeilijker.![]()
Zij moet uiteraard niet de illusie hebben om de dienst uit te maken, dat behoort ze te weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.
Dat je, de vrouw, op SEX uit bent lijkt me evident, maar je bent uit op VRIJWILLIGE sex, ergo JIJ bepaalt met wie en voor hoelang, en het is niet zo dat als een kerel er anders over denkt, dat hij zich een en ander kan toe eigenen.
Ik heb nergens gelezen dat zij gezegd heeft, dat ze dacht dat ze gingen dammen daar in die kamer.
Dus waarom je steeds komt met "ja wat verwachtte ze dan?" begrijp ik niet.
Vrouwen zijn sluwe wezens. Ze kunnen geweldig zacht zijn zoals bv. een toffee, maar ze kunnen binnen 3 seconden veranderen in een heks als het hun uitkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef speknek het volgende:
Een lastig dilemma is het wel. Kan een vrouw willekeurig welke ex aanklagen als ze alleen maar zegt dat de seks onvrijwillig was? Of alleen als ze wondjes heeft? Maar dan kan ze ook d'r tanden op elkaar zetten en zeggen dat ze zo ruw mogelijk genomen wil worden..
Dus , omdat het een triootje was tussen vreemden, moet een dame niet zaniken als dat uit de hand loopt?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zij moet uiteraard niet de illusie hebben om de dienst uit te maken, dat behoort ze te weten.
Voor haar duizend anderen, dat weet iedereen...
Ze biedt zich als een object aan en zal op die wijze ook behandeld worden, ze laat zich met deze jongens die zich God wanen en het woord nee niet kennen.
Toch moet het van beide kanten komen en weten we niet of dat er uberhaupt sprake is van een trio of een poging daartoe.
Zoals ik het kan beoordelen heeft ze zich in moeilijk vaarwater begeven en als van Persie onschuldig wordt verklaard zal ze daar de consequenties van ondervinden...
(Als iemand mij onterecht van zoiets zou beschuldigen als ik in zo'n positie zat dan was ze nog niet jarig)
Ik denk dat jij de situatie iets te rooskleurig voorstelt en alleen van toepassing is op normaal sexverkeer (daar kan ik je volledig gelijk in geven), maar daar is hier geen sprake van.
En misschien was er (veel) alcohol in het spel waardoor de tegenstellingen verergerde.
Welke wijsheden ? Tot nu toe kom ik alleen maar met de bekende vrouwenkenmerken op de proppenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef matthijst het volgende:
Hoe kom je aan al die wijsheden over vrouwen, Battyboy?
dat kan ze wel, maar ze zal haar gelijk niet krijgen, terecht of onterecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef speknek het volgende:
Een lastig dilemma is het wel. Kan een vrouw willekeurig welke ex aanklagen als ze alleen maar zegt dat de seks onvrijwillig was? Of alleen als ze wondjes heeft? Maar dan kan ze ook d'r tanden op elkaar zetten en zeggen dat ze zo ruw mogelijk genomen wil worden..
En het feit dat zijn vrienden een ander verhaal vertelden...quote:alleen helpt in dit geval zijn aanvankelijke ontkennen niet echt mee aan zijn geloofwaardigheid.
van Persie had niet zo stom moeten zijn om hier in te trappen, dat ten eerste en zij moet niet de illusie hebben dat zij enige invloed heeft op de planning/uitkomst van dat avondje, maar hoe kom je erbij dat er sprake is van een trio, danwel elftal?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus , omdat het een triootje was tussen vreemden, moet een dame niet zaniken als dat uit de hand loopt?
Dus een dame die begint aan een triootje en kerels besluiten dat het een elftalletje moet worden, moet niet zeuren?
Mijn hemel.
Het enige wat je kan zeggen is dat het onverstandig is om met vreemden mee te gaan, maar dat geldt dus net zo voor de heren, hè.
Als zij niet moet zaniken dat het sexavontuurtje niet loopt zoals zij wil, dan moeten zij niet zaniken dat het niet EINDIGT zoals zij willen.
ZIj kende hen niet en had hen niet moeten vertrouwen, zeg jij, nu , de heren kenden HAAR niet en hadden haar niet moeten vertrouwen, net zo goed.
Eigen schuld voor haar, dan ook eigen schuld voor hen, en inhet bijzonder Van Persie.
Zij had moeten weten dat het uit de hand zou kunnen lopen, hij had moeten weten dat zij naderhand wel eens zou kunnen gaan babbelen.
Dus ze ging vrijwillig daarheen voor de sex? DIe kreeg ze volgens haar zeggen toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.
Dat je, de vrouw, op SEX uit bent lijkt me evident, maar je bent uit op VRIJWILLIGE sex, ergo JIJ bepaalt met wie en voor hoelang, en het is niet zo dat als een kerel er anders over denkt, dat hij zich een en ander kan toe eigenen.
Ik heb nergens gelezen dat zij gezegd heeft, dat ze dacht dat ze gingen dammen daar in die kamer.
Dus waarom je steeds komt met "ja wat verwachtte ze dan?" begrijp ik niet.
zucht... ik geef het op.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus ze ging vrijwillig daarheen voor de sex? DIe kreeg ze volgens haar zeggen toch?
Het gezegde "Waar rook is is vuur" gaat hier wel erg op. In ieder geval heeft die poedel van een Van Persie zich ergens schuldig aan gemaakt, in ieder geval 1 der onderstaande opties:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef matthijst het volgende:
"Van Persie zou alleen kleren van vrouw hebben verstopt"
Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
van Persie had niet zo stom moeten zijn om hier in te trappen, dat ten eerste en zij moet niet de illusie hebben dat zij enige invloed heeft op de planning/uitkomst van dat avondje, maar hoe kom je erbij dat er sprake is van een trio, danwel elftal?
Volgens mij waren er 3 jongens en 1 meisje, waarvan er twee lagen te slapen.
Dacht Sandra nu echt dat het een one-night stand zou zijn met van Persie?
Waarom gaat ze dan in een taxi met 4-en?
Waarom denkt ze met haar lelijke hoofd uberhaupt kans te maken bij van Persie? Dat kind heeft hem op wat bevrediging na niks te bieden...
Maar ze zitten in elk geval allemaal fout (in elk geval Sandra en Robin) met de opmerking dat de commotie Sandra goed uitkomt en Robin niet echt, daarom is er meer aan de hand denk ik.
quote:vergis je niet, maar ik word wel wat kriegelig van de argumenten waarom de dame niet zou moeten zeuren
Dat artikel staat hierboven al gequote.quote:
Het is toch een beetje als een sigarettefabrikant aanklagen voor dat je longkanker hebt gekregen na het roken van z'n sigaretten.quote:Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.
Veel Nederlandse dames en vooral ook homo's bezigen deze taferelen helaas, ik ben er fel tegen. Maar veel mensen lijken er hun sensualiteit in terug te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef matthijst het volgende:
Wel seks, niet verkracht....
's kieken wat onze Bouchra nu gaat doen...
Zal wel vragen of het anale seks is geweest, zoals het een echte moslim betaamt.
Dat wil Milagro niet snappen. Ik heb deze discussie al eens eerder met haar gehad toen 2 dames in Alanya te Turkije werd verkrachtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze niet moet zeuren, maar dat ze dom en onnadenkend is geweest. Mag dat niet gezegd worden? Jij bekijkt het erg zwart-wit, als ik zeg dat ze dom is geweest met een paar kerels mee te gaan zeg ik niet meteen dat die verkrachting dan haar verdiende loon is.
En moslims, Sjimmie: als maagd het huwelijk in: je hele kont mag opengereten zijn, je sluitspier open hangen en de kwakkies mogen nadruipen; als je maar een bloedend kutje hebt als Achmed hem erin steektquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel Nederlandse dames en vooral ook homo's bezigen deze taferelen helaas, ik ben er fel tegen. Maar veel mensen lijken er hun sensualiteit in terug te vinden²
Prachtige trollquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
En moslims, Sjimmie: als maagd het huwelijk in: je hele kont mag opengereten zijn, je sluitspier open hangen en de kwakkies mogen nadruipen; als je maar een bloedend kutje hebt als Achmed hem erin steekt![]()
Dat klopt ja, dan blijft het verkrachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.
Zo stel je in feite dat het alleen zijn van een vrouw met 3 kerels , waar er geen anderen zijn die kunnen toezien op wat er gebeurt, per definitie link is.
Als een vrouw naar een parenclub gaat, betekent het toch ook niet dat ze met ALLE mannen daar sex wilt, ga je toch ook niet zeggen als een vent haar dan verkracht, "ja HALLO, dit is een sexclub, dus wat dacht je dan?!"
En over dat lelijke hoofd van haar, zal ik ook een suf reagere en uiterlijk er bij slepen
Van Persie is lekker om te zien wou je zeggen
Juist!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze niet moet zeuren, maar dat ze dom en onnadenkend is geweest. Mag dat niet gezegd worden? Jij bekijkt het erg zwart-wit, als ik zeg dat ze dom is geweest met een paar kerels mee te gaan zeg ik niet meteen dat die verkrachting dan haar verdiende loon is.
Volgens mij hadden die dames de latere moordenaar(s) niet benaderd voor sex.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil Milagro niet snappen. Ik heb deze discussie al eens eerder met haar gehad toen 2 dames in Alanya te Turkije werd verkracht![]()
²
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:
..hij kan(omdat ie geld, aanzien en invloed heeft) wel IEDEREEN krijgen als die dat wil. Sandra zal
Ho ho.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:57 schreef Elgigante het volgende:
Volgens mij hadden die dames de latere moordenaar(s) niet benaderd voor sex.
Idd, stom ook om met 35 graden niet in een burka gehuld te zijn als nederlands toerist...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ho ho.
Die 'dames' liepen er wel erg zomers gekleed bij. Dan vráág je erom hè..
Ik zou zeggen: Neem de proef eens op de som....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
BREEEEZAH alert.... Aanzien? De man is voetballer, en een matige ook nog
![]()
En "iedereen" lijkt me nogal overdreven. gelukkig bestaat Nederland niet alleen maar uit kansloze stinkhoertjes![]()
Ik heb hem eens in een discotheek gezien en geloof me, hij kan 3/4 er van zonder moeite mee krijgen. Inderdaad overdreven reacties, maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
BREEEEZAH alert.... Aanzien? De man is voetballer, en een matige ook nog
![]()
En "iedereen" lijkt me nogal overdreven. gelukkig bestaat Nederland niet alleen maar uit kansloze stinkhoertjes![]()
Maar het volgende argument waar je dan mee te maken krijgt is dat er waarschijnlijk geen sprake van verkrachting is geweest, want anders zouden die 2 gasten wel wakker zijn geworden van het geschreeuw. Tenminste, lijkt mij aannemelijk tenzij die gasten bezig waren in een zeer diepe winterslaap (in de zomerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat artikel staat hierboven al gequote.
En die reactie van de politie is ms wel suf, maar klopt wel.
Die knul beweert dat hij heeft liggen slapen, dus weet ook hij niet dan wat er zich precies heeft afgespeeld.
Het gaat niet om hem, het gaat om wat ie is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef matthijst het volgende:
"We hebben het zelf eens nagespeeld in de praktijk"
Ah, ik dacht al, als dat geen groupie is![]()
In een disco misschien, maar ik gok dat de rest van Nederland niet geil wordt van die babyface...
Maar ja, wie ben ik, kan ernaast zitten...
Nog dames op Fok die niet heet worden van van Persie?
Ik zeg enkel dat het feit dat ze vrijwillig meegegaan is, puntje bij paaltje totaal niet terzake doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dan blijft het verkrachtig.
Je moet de zaak tussen 3 willekeurige mannen en een willekeurige vrouw niet veralgemeniseren..
Iemand die een profvoetballer benadert die daar met zijn vrienden staat, hem geile dingen influistert en vervolgens met 4-en in de taxi springt zou kunnen weten dat er meerdere mensen in het bed zouden kunnen belanden dan alleen zijzelf en van Persie.
Dan kan zij dat aangeven en als dat niet wordt opgevolgd (lijkt me in deze zaak niet verwonderlijk) dan kan er dus inderdaad sprake zijn van verkrachting...
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben milagro...
Van Persie is ook niet de meest aantrekkelijke man ter wereld nee, maar hij kan(omdat ie geld, aanzien en invloed heeft) wel IEDEREEN krijgen als die dat wil. Sandra zal echt niet als enige iets tegen hem gezegd hebben die avond.
Die mannen kunnen 80% van de aanwezige vrouwen in zo'n club mee naar bed nemen, daar zitten wel wat hoofdprijzen bij itt Sandra K.
Dat is meestal de achterliggende gedachte niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef matthijst het volgende:
geil
Het zal wel gaan om dat ie een beroemde voetballer is en veel centjes verdient? Voor veel mensen reuze interessant in contact te komen met zo iemand. Hopen die mensen ook interessant te worden gevonden.quote:In een disco misschien, maar ik gok dat de rest van Nederland niet geil wordt van die babyface...
NOU EN????quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Chadi het volgende:
Milagro ze heeft duidelijk aangegeven dat ze hem wilde neuken. Dus neuken niet alleen meegaan maar met de intentie om hem te neuken. Ze heeft een hele nacht om zijn pik lopen tollen in de beachclub.
Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef Elgigante het volgende:
Het gaat niet om hem, het gaat om wat ie is.
Of denk je dat Reiziger zijn huidige vrouw had leren kennen als hij stratenmaker was of verkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |