Jij begon er anders over hoe een Moslim zou moeten levenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteiten
Ik vind het overigens wel flauw dat je zo'n grote lap tekst quote en dan met 1 zin reageert˛
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)quote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden.˛
Het gekke is dat alledrie de zondes in 1 en dezelfde zin worden beschreven zonder onderscheid in dat hoodstuk met dat Nur.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)
Je treedt buiten de oevers van de Islam als je zelf zegt niet meer te geloven in God/Allah en je de Schepping ontkent.˛
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.![]()
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Zou me niets verbazen inderdaad dat Sandra K de volle laag krijgt en dat van Persie het weerloze slachtoffer is van die 'vuile hoer' waarmee hij het gedaan heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldquote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
Iedereen weer tevreden (van Persie helemaal) en het leven gaat gewoon door, wachten op de volgende die aangifte doet.
Hooooooooi,quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldMaargoed... ik wacht nog steeds op de officiele bevestiging van die DNA uitslag..
Hoi Milagro![]()
Het zal als eerste leuke krantenkoppen opleveren (Van Pervie of iets dergelijks) en zeker in de derby's en tegen United en Liverpool zal hij er gigantiscg van langs krijgen, of ie nu schuldig is of niet, dat vind ik op zich wel jammer...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vreemd gaan op zijn vrouw?
Nogal een moralistische opmerking trouwens.
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen
Waar heb je het over !quote:(DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Bouchra, de mocrosexueel?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkelquote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Als het DNA matched is er dus een huge reden om aan te nemen dat er sprake was van enig contact in de breedste zin van het woord.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.
Nee uiteraard niet, Brandsteder en Becker hebben het aan den lijve ondervonden (hoe een one-night stand zwanger kan zijn zonder dat er sprake is van vaginale penetratie).quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkel˛
Zou die Van Persie zó goed zijn in bed?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:20 schreef Elgigante het volgende:
huidresten onder haar nagels
SCH heeft een goede reden laten zien waarom veel mensen tegen het homohuwelijk zijn.....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.
Prima als je wilt rondneuken hoor, dat moet je zelf weten, maar als je trouwt liggen de zaken anders.
Niks mis dus met die "moralistische opmerking".
Gazza is een cultheld, van Persie niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |