abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28081374
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lang het je niet hindert bij het beoordelen van zijn voetbalkwaliteiten, mag je goedkope Viva teksten uitslaan zo veel je wilt.
Lijkt me het domme en volgzame type idd.
Totdat ie link wordt...

En weer on-topic: deze meneer heeft niet in de eerste divisie gespeeld toch? Ff verderzoeken maar...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28081389
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan

Trekken we nog eens samen op
  maandag 20 juni 2005 @ 09:53:43 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28081443
Zit Perversie nou nog steeds vast? .
-
pi_28081448
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Trekken we nog eens samen op
en dat dankzij het libido van van Persie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 20 juni 2005 @ 10:06:45 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28081713
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:

[..]

oh nou en ik op mediterrane mantypes
Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel ben
quote:
krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan
Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan de
haak geslagen en gehuwd

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28081742
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel ben
[..]

Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan de
haak geslagen en gehuwd

²
opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boy

maar goed, Glenn Loovens zou kunnen dus?
  maandag 20 juni 2005 @ 10:23:05 #82
13462 BansheeBoy
pi_28082043
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boy
LOL, wat betekent dat Bar Nikkel nou weer
quote:
maar goed, Glenn Loovens zou kunnen dus?
Nou asjeblieft niet, ik moet niks van mannen hebben, eventueel alleen iets met de vrouw waar ze mee getrouwd zijn

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28082103
Zullen we weer ontopic gaan en de homo-obsessie van BSB in zijn eigen topics bespreken
  maandag 20 juni 2005 @ 10:39:12 #84
13462 BansheeBoy
pi_28082402
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan en de homo-obsessie van BSB in zijn eigen topics bespreken
LOL, er wordt mij weer eens iets aangepraat Ik heb helemaal geen obsessie voor malafide bruinwerkstagaires. Bij mijn weten is Robin van Persie bijna net zo mannelijk als ik en hoeft hij ook niks te hebben van "mannen van een bedenkelijk allooi"

Overigens lijkt het tegenwoordig mode om mij een obsessie aan te praten: als ik diversen mag geloven heb ik een obsessie voor homo's en Hirsi Ali

²
pi_28082408
Het kan die Marokkaan van Tottenham Hotspur (-ex Excelsior) niet zijn? Da's ook een vriend van Van Persie.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:42:40 #86
13462 BansheeBoy
pi_28082502
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Chooselife het volgende:
Het kan die Marokkaan van Tottenham Hotspur (-ex Excelsior) niet zijn? Da's ook een vriend van Van Persie.
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.

²
  maandag 20 juni 2005 @ 10:57:58 #87
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28082904
Nac / Levi misiemasie
pi_28082916
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.

²
Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueell te pleisteren
pi_28082995
quote:

[..]

²
Hoe zit dat dan met bekeerde mensen die niet "van nature" moslim waren?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 juni 2005 @ 11:02:04 #90
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28083022
quote:
De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.
Ja, of gewoon op haar sterrenbeeld
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:06:53 #91
13462 BansheeBoy
pi_28083176
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueel te pleisteren
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje

²
pi_28083290
quote:

[..]

²
Heeft hij niet in de jeugd bij Feyenoord gezeten?? El-Hamdaoui is wel zijn beste maat.
Misschien is het Boukhari. Ook een goeie maat van van Persie.
pi_28083330
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje

²
dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topje

wat doe jij hier nog dan met je Marokkaanse sensueel gezeur, het is gewoon een Marokkaanse slettebak
  maandag 20 juni 2005 @ 11:17:29 #94
13462 BansheeBoy
pi_28083471
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef milagro het volgende:

[..]

dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topje
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
quote:
wat doe jij hier nog dan met je Marokkaanse sensueel gezeur, het is gewoon een Marokkaanse slettebak
Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigen

²
pi_28083691
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toe
Yeah baby Yeah!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:25:34 #96
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28083721
Stenigen schijnt te helpen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28083774
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?
pi_28083797
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigen

²
volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekken

maar goed, genoeg geouwehoer over moslima's die niet deugen, terug naar van Persie en zijn geleuter
pi_28083848
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef milagro het volgende:

[..]

volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekken

maar goed, genoeg geouwehoer over moslima's die niet deugen, terug naar van Persie en zijn geleuter
Idd, terug naar van Persie en zijn leuter.
Yeah baby Yeah!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:30:58 #100
13462 BansheeBoy
pi_28083868
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toe
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteiten

Ik vind het overigens wel flauw dat je zo'n grote lap tekst quote en dan met 1 zin reageert

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')