En linkse de stoel ondervond de werking van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef Gellius het volgende:
ik moet het weer uitleggen.
Kijk, die mevrouw ondervindt de Ene werking van Moeder Alcohol, de meneer op de stoel die Andere uitwerking en die wegvluchtende knar vind het maar zo-zo.
Nou nog even de titel.
Uit-ste-kend!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:38 schreef Gajus het volgende:
titel Marriage à la Mode (1743) door William Hogarth (1697- 1764)
bron: http://www.wga.hu/index1.html
Goh ... ik had niet verwacht dat jij nog zou reageren, gelet op het tijdstip van het glazen muiltje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef Augustina het volgende:
Uit-ste-kend!
Gellius, verstoken van bier en luim?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:30 schreef Gellius het volgende:
ESC.
Ik ben vannacht helemaal alleen, dus waarom zou ik er al induiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Goh ... ik had niet verwacht dat jij nog zou reageren, gelet op het tijdstip van het glazen muiltje.![]()
ondertussen druk met de vakantievoorbereidingen
Vol bier en luim heb ik het nu wel he-le-maal gehad met die avatar hoor, hoe een aanbiddelijk ik Augustina ook vind. Er zijn grenzen mensen. Grenzen. Zelfs konijntjes moeten sterven.quote:
Dus jouw standaardopmerking "ik val om van de slaap" is blijkbaar een eufemisme.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:47 schreef Augustina het volgende:
Ik ben vannacht helemaal alleen, dus waarom zou ik er al induiken.
Komende zondag ... maar misschien wordt het maandag.quote:Wanneer vertrek je richting zuiden, Gajus?
Blijkbaar wil aanbiddelijke Augustina met haar avatar ook haar keerzijde etaleren.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:53 schreef Gellius het volgende:
Vol bier en luim heb ik het nu wel he-le-maal gehad met die avatar hoor, hoe een aanbiddelijk ik Augustina ook vind. Er zijn grenzen mensen. Grenzen. Zelfs konijntjes moeten sterven.
Troel reageert altijd en met verontwaardiging als een 'frivool' plaatje de revue passeert.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:00 schreef Gellius het volgende:
Ik begin Troel toch echt te missen, mensen.
Troel is dichterbij dan ik het doe voorkomen, Gajus. Denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Troel reageert altijd en met verontwaardiging als een 'frivool' plaatje de revue passeert.![]()
dit brengt mij op een idee ... de volgende opgave komt eraan
Iets rustigs, iets doods. Graag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef Augustina het volgende:
Okee, ik heb die avatar ook al meer dan een week. Het wordt inderdaad tijd voor iets nieuws.
Als het moet, dan moet het.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Augustina het volgende:
Doekje?
Hoezo? Ik heb geen verontrustende associaties met dit plaatje, integendeel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:41 schreef Augustina het volgende:
Het verontrust me wel, dat wel.
In het oeuvre van deze schilder figureren voornamelijk vroegrijpe meisjes (zeg maar Lolita's). Vermoedelijk hebben wij te maken met een schilder die zijn seksuele fantasieën wist te projecteren op het canvas. Enigszins vergelijkbaar met Alfred Hitchcock.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef Augustina het volgende:
Het is een kind hoor! Waarom zien jullie dat nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |