True, ik geef hem een goede kans, maar een garantie heb je nooit....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar Molenaar is geen onbekende met het voetbalwereldje
Vergeet het maar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 04:11 schreef Spideyman het volgende:
Een potentiele opvolger van Trabelsi loopt bij Brazilie onder de 20 rond. Zijn naam is Rafael, zijn rugnummer is 2 en hij is een soort van Maxwell. Verdedigend komt er geen muis door en vrijwel bij elke aanval vanaf rechts betrokken. Ik tip.
Lees de VI van eind Mei 2005 en de puzzelstukjes vallen in elkaar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vergeet het maar...
Volgens de krant (Brabants Dagblad) zijn 11 van de selectiespelers van dat elftal inmiddels onder de hoede van een investeringsgroep De Stellar Groep (van een vriedje van Abramovitch).
Die probeert alle Braziliaanse talenten op te kopen en vraagt inmiddels voor Europese clubs onbetaalbare bedragen.
De Stellar Groep heeft dat ook gedaan Argentijnse spelers als Tevez, Mascherano en Lucho González...
doe eens kort vertellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lees de VI van eind Mei 2005 en de puzzelstukjes vallen in elkaar...
Juist, die middels de voetballerij hun zwarte geld witwassen, bijkomend voordeel (voor andere clus) is dat de transferschoorsteen weer aantrekt.quote:
enn....quote:Ryan Babel: Ik ben geen typische Ajax spits
Gullit heeft echt geen verstandquote:Ryan Babel: "Volgens Gullit ging ik het niet redden in het betaalde voetbal
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die eerste is een verkapte sollicitatie: hij wil naar PSV!
Ze hebben daar geen (goede) eigen jeugd, dus ja....quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh jee weer een nieuwe Ajacied op het oog....
Dat heeft Gullit hem in z'n KNVB tijd vaak zat verteld inderdaad. Ryan heeft hem toen hartelijk uitgelachen geloof ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:
In de VI van deze week:
[..]
enn....
[..]
Gullit heeft echt geen verstand
gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat heeft Gullit hem in z'n KNVB tijd vaak zat verteld inderdaad. Ryan heeft hem toen hartelijk uitgelachen geloof ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:31 schreef DeTolk het volgende:
Pienaar mag volgend seizoen transfervrij weg.
Ajax zal geen poging ondernemen om Steven deze zomer te verkopen.
Ik denk dat een speler als Babel met net haar op z'n pik een man als Gullit niet zo snel uit zal lachen, maar zoals ik het kan zien gaat Babel het makkelijk redden als prof.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat heeft Gullit hem in z'n KNVB tijd vaak zat verteld inderdaad. Ryan heeft hem toen hartelijk uitgelachen geloof ik.
daarom lacht ie hem ook uit natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
maar zoals ik het kan zien gaat Babel het makkelijk redden als prof.
Geen alternatief?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef Chadi het volgende:
Dan vraag je je toch af waarom gullit hem bleef selecteren??? Of was het om Babel te branden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |