Run D.M.C. - My Adidasquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
Zouden jullie misschien in het vervolg je posts willen editten?. Het is imho niet nodig om voor ieder nieuw nummer in je playlist weer een nieuwe reactie te plaatsen zodat we hier steeds rijtjes van 2 tot 5 of meer reply's van dezelfde gebruiker krijgen. Daarmee wordt het er hier een stuk overzichtelijker en loopt het topic niet onnodig snel vol.
Dus de edit knop gebruiken of even wachten tot er weer iemand anders gereageerd heeft.
Hoe moet je dan posts opkrikken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
Zouden jullie misschien in het vervolg je posts willen editten?. Het is imho niet nodig om voor ieder nieuw nummer in je playlist weer een nieuwe reactie te plaatsen zodat we hier steeds rijtjes van 2 tot 5 of meer reply's van dezelfde gebruiker krijgen. Daarmee wordt het er hier een stuk overzichtelijker en loopt het topic niet onnodig snel vol.
Dus de edit knop gebruiken of even wachten tot er weer iemand anders gereageerd heeft.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
Saxon-Dallas 1 PM.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef Aventura het volgende:
Saxon - 747
Ministry\Dark Side of the Spoon\04-Eureka Pilequote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:52 schreef Beathoven het volgende:
Jullie hebben m'n vorige post wel gelezen. ik denk dat ik straks maar even wat overbodige dubbele reacties ga verwijderen als dit zo door blijft gaan.
laatste waarschuwing bij deze
Als je daar speciaal een kloon voor wilt maken houd ik je niet tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon een kloon aanmaken
Sluit je de SC topics dan ook meteen even?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je daar speciaal een kloon voor wilt maken houd ik je niet tegen.
Probleem is gewoon dat het niet nodig is dat er bij wijze van spreken 1 user is die 5 posts achter elkaar wat willekeurige nummertjes opnoemt uit z'n playlist.
Als dat je criteria zijn wil ik best het soort muziek erbij kalken. Overigens had ik je eerste post heul niet gezienquote:Als het nou nog wat inhoud had door er bij te vertellen wat voor muziek het is ok, dan hebben de andere users er ook nog iets aan. In dat geval zie ik een paar extra posts wel door de vingers maar dit heeft verder geen enkel nut dan alleen het opkrikken van je posts.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef Beathoven het volgende:
We gaan even verder in het centrale muziek-feedback topic (zie stickies) als je het er niet mee eens bent.
eik wel beter nu hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik luister naar de vogeltjes buiten, aangezien er geen leuke muziek nu is![]()
Ach ja. Als we in dit ritme doorgaan is er geen probleemquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef cosmick het volgende:
Gucci Crew - get 'm girls
(had die posts van Beathoven ook niet gezien.. nu wel )..
Miami bass hiphop uit de jaren 80.
Maakt het misschien wat fleuriger. Feit is vaak wel, dat het nummer al bijna afgelopen is als je een juiste foto gevonden hebtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:05 schreef Beathoven het volgende:
waar heb ik het ergens over plaatjes gehad
maar ik vind het best hoor
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:19 schreef Beathoven het volgende:
Die kon best That_T
Die heb ik vanavond ook nog gehoord (in Nijmegen dus)quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef TrenTs het volgende:
Black Sabbath - War Pigs (Live)
Met Ozzy?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond ook nog gehoord (in Nijmegen dus)![]()
Yep. Ozzy rules, maar Toni Iommi toch net iets meer.quote:
Nah, Ozzy is cult en geschiedenis.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Ozzy rules, maar Toni Iommi toch net iets meer.
Ik luister nu trouwens naar de ruis in mijn oren
Ja, ik stond behoorlijk vooraan bij Black Sabbath en had geen oordopjes in. Ik heb ze hier nog wel ergens liggen, maar vergeet ze steeds mee te nemen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nah, Ozzy is cult en geschiedenis.
Haha, ging het er zo hard aan toe?
Die zou ik altijd meeslepen eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik stond behoorlijk vooraan bij Black Sabbath en had geen oordopjes in. Ik heb ze hier nog wel ergens liggen, maar vergeet ze steeds mee te nemen.
History rules, zo goed dan?
versie van Tom Jones met Barenaked Ladies is ook ergquote:
En dat moet Live is Life zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Opus - Light is life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |