abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28047770
Heb ik dit echt gelezen?
pi_28047889
Er bestaat zeker een groep gematigde moslim. Alleen hoor je daar er weinig over. Dit is voor een groot deel aan deze groep zelf te wijten, doordat zij nooit het gedrag van een andere moslim zal veroordelen.

Het moslim geloof heeft gewoon een zeer intolerant karakter. Zeker ten aanzien van andere godsdiensten. Voorbeelden hiervan zijn er genoeg te noemen. denk alleen al aan Saoedi Arabie waar dagelijks vele Bijbels door de versnipperaar gaan, Christenen worden vervolgd etc.
pi_28047989
Dat dit topic nog open is

Is Heatwave zuipen ofzo?
pi_28048358
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:52 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, hoeveel moslims ken jij persoonlijk? De genen die de koran letterlijk interpreteren is nog steeds het kleine groepje extremisten die het verpesten voor een hele bevolkingsgroep.
Zet nou eens aub je oogkleppen af want het is belachelijk een hele bevolkingsgroep te beoordelen aan de hand van een klein groepje mensen die door eenzijdige berichtgevingen in de media overdreven in het nieuws komen om haat en kortzichtigheid te creeren.

Meerendeel van de moslims die ik ken hebben een goede opleiding genoten, en beleven hun geloof op hun eigen manier, net zoals de christenen die ik ken (zelf ben ik atheist.).
Wat me vooral opvalt is dat de gemiddelde moslim die ik ken een stuk beter ontwikkeld is dan de mensen die generaliseren.
Sorry hoor, maar zolang diezelfde hoogopgeleidde moslims van hun vrouw verlangen dat ze met een hoofddoek door het leven gaan, zijn ze nog allerminst verlicht.

En btw, moslims die jij kent zijn uiteraard minder streng in de leer, anders zou jij ze helemaal niet kennen.
Big dick.
pi_28048448
Het zijn smeerlappen
pi_28048480
ow en leuk detail

De moslims die hier worden geboren worden wel gehaat in het land van hun voorouders vanwege hun gedrag.
En willen er ook niet graag naartoe.

En dan haten ze NL
pi_28049171
"Waarom generaliseren Nederlanders zo?"

zaterdag 18 juni 2005 @ 20:18:06 #108
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28049896
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:44 schreef Yamyam het volgende:
"Waarom generaliseren Nederlanders zo?"

WTF is er met jou fotoboek. Das het ziekste fotoboek wat ik tot nu toe heb gezien. Eerst kindertjes met belleblazen daarna bloten konten en gespreide benen van jezelf hahahaha
pi_28059290
[upd] Anti-Joodse film in Turkse moskeeën
Dit soort berichten helpen op z'n zachtst gezegd niet bij de acceptatie van moslims in Nederland.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 19 juni 2005 @ 11:18:34 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28059365
Die vraag stel ik me ook af, wellicht heeft het ook met de instelling van de Nederlanders te maken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28060495
Toch wel interessant die Arabische kanalen:
http://www.memritv.org/Search.asp?ACT=S5&P1=15#

pi_28060617
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral figuren als jij zijn die die haat doen aanwakkeren. En er zijn nogal wat figuren als jij. Het is een aantal jaar geleden begonnen, het ongenuanceerde gebash op moslims. Er waren problemen, maar niet in de mate van vandaag. Het is een soort van selffulfilling prophecy. Als je maar vaak genoeg roept dat moslims kut zijn, dan worden ze het ook. Actie - reactie. Misschien wordt het eens tijd om weer eens normaal met elkaar om te gaan. Maar zolang er in beide "kampen" hersenloze malloten rondlopen als Ronaldsen (of de TS for that matter) wordt het nog een lange weg.
10 Jaar geleden was het net zo erg, misschien nog wel erger. Wat dat betreft is er weinig verandert.

Het enige verschil is dat het nu meer bespreekbaar is en meer in de media komt. De criminaliteit is echt niet vermenigvuldigd ofzo.
pi_28060978
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:36 schreef gelly het volgende:

[q]
Vrijheid van meningsuiting is niet vrijheid van beledigen. Het is een verantwoordelijkheid waar niet iedereen evengoed mee om kan gaan. Het is ook geen recht dat je te pas en te onpas kunt gebruiken of waar je je op kunt beroepen. In een samenleving hou je namelijk rekening met elkaar.
Dat is het dus wel. Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid om te zeggen wat je wilt, mits het een mening is en je daarbij geen onjuistheden als feiten presenteert. De vrijheid van beledigen hoort daar wel degelijk bij, Theo van Gogh was daar toch wel een van de voorbeelden van.
quote:
Maar goed, probeer eens uit hoelang je in Nederland met een "Fuck God !" t-shirt kunt rondlopen voordat je een knal voor je kop krijgt of opgepakt wordt wegens opruïng.
Tering zeg, in welk deel van NL woon jij in godsnaam? Urk of Staphorst ofzo?

Nog nooit metal-fans zien lopen met godslasterende t-shirts?
pi_28063684
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

WTF is er met jou fotoboek. Das het ziekste fotoboek wat ik tot nu toe heb gezien. Eerst kindertjes met belleblazen daarna bloten konten en gespreide benen van jezelf hahahaha
Offtopic, voor reacties op mijn fotoboek verwijs ik je met klem om daar je gal te spuien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')