quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:53 schreef SeLang het volgende:
Hebben Franse vrouwen schaamhaar ?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt me echt iets voor Fransen om schaamhaar te hebben
Daarom kan ik het maar beter eerst even checken![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:53 schreef SeLang het volgende:
Hebben Franse vrouwen schaamhaar ?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt me echt iets voor Fransen om schaamhaar te hebben
Daarom kan ik het maar beter eerst even checken![]()
In de tijd van Louis XIV waste ook niemand zich, dat was namelijk maar ongezondquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:33 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, franse vrouwen hebben eerder van schaamhaar verwijderen gehoord dan wij. In de tijd van Louis XIV haalde iedereen aan het hof het schaamhaar al weg.
Dat was vroegah.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Newsflash: alle vrouwen hebben schaamhaar. Alle mannen overigens ook.
ja die scheren ook hun schaamhaar. sommigen niet trouwens.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat was vroegah.
In de jaren '70
En nu weer ontopic, want ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord
Ja ehh... waarom versier je niet even 100 franse dames en controleer je het zelf? Dan weet je na afloop meteen het percentage!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:17 schreef SeLang het volgende:
Dat was vroegah.
In de jaren '70
En nu weer ontopic, want ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord
Zoiets had ik inderdaad in gedachte...quote:
quote:
Jaartje of 2 oud.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoiets had ik inderdaad in gedachte...
Maar het is een oude foto hoop ik ?
Als zelfs Sophie al schaamhaar heeft...quote:
Inderdaad en niet zo maar een beetje een heel bosquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als zelfs Sophie al schaamhaar heeft...![]()
Ik vind die foto er juist super lekker utizienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik had juist zo'n mooi beeld bij Franse vrouwen..![]()
Stel je voor dat die ook met zo'n bos rondlopenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:02 schreef Adelante het volgende:
Franse meisjes van 12 vast nog niet, SeLang
Idd die hebben een streepje voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
Beetje tandenflossen is niks mis mee!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat een schaamhaarfoob kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |