abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 22:56:34 #251
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28721882
zo wat goed van bram dat hij het duidelijk heeft kunnen maken goed hoor

hier bij het CB had ik in het begin een hoop gezeik zelfs zo erg dat ik het me heel erg aantrok
kyllian viel alleen maar af ik gaf BV dus het moest zus en zo dat zus en zo had ik niet gedaan heb hem gelijk overlaten gaan in fles voeding..
en het ging zo altijd maar als vriend mee ging was er niks aan de hand beetje raar
nu zeggen ze gelukkig niks meer en is alles gewoon goed
vond het toen der tijd super jammer dat mijn huisarts dat niet meer deed anders had ik echt overgestapt
pi_28722034
Poejmon wat bedoel je met het beginnen van monitoren van de opvoeding. En wie doet dat? Bij het CB hebben ze bij Bo altijd gezeurt over dr gewicht. Als baby en idnerdaad vanaf haar 2e werd t midner. Ze is ook erg lang. Zit nu dus bij de langere dames en dr gewicht is gemiddeld netjes dus. Janneke was en is een flinkerd. Maken ze zich ook zorgen om ik niet. Omdat ik zie hoe t bij Bo gegaan is. Janneke is ook erg lang voor dr leeftijd. En te dik. Jammer dan. Ze eet alles wat ze mag eten en t komt vast wel goed. Ik heb me ook voorgenomen dat als ze er nog een keer over beginnen dat ik ga zeggend at ze dat niet meer moeten doen. Ik weet hoe het is als je altijd maar te horen krijg dat je te dik bent. Dat vind ik persoonlijk veel schadelijker.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28722216
O en Danosa echt leuk dat klimding!!! Ze is er wel blij mee zo te zien
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28728622
Ik heb even terug gelezen nadat mij verteld was dat er hier een gesprek gaande was over de overgang van lediaknt naar bed. Morgaine is nu 11 maanden, rent door het huis (en buiten) en klimt tegenwoordig overal op (en uit gelukkig nog niet). Haar ledikant staat op zijn laagst en haar matras is vrij dik waardoor het bovenste randje van der ledikant onder der oksel komt. Dus het is slechts een kwestie van weken ben ik bang voor ze hier ook uit gaat proberen te klimmen en ik ben zo bang dat ze een mega smakkert maakt!! Denken jullie dat ik al over zou kunnen gaan naar een gewoon bed voor ze er werkelijk een keer uit knalt?

En ik las ergens dat dekbedjes vanaf 2 jaar zijn, wat is daar de reden voor en hoe kan ik die tussenperiode dan het beste oplossen (in het grote bed zeg maar)?

O en ik hoor eigenlijk nog niet in dit topic thuis (pas over 4 weken)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juli 2005 @ 09:39:29 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28728762
Heb je al gekeken of er spijlen uit de zijkant van haar bedje kunnen? Bij veel bedjes kun je er twee of drie uithalen zodat ze door die opening in en uit bed kunnen klimmen.

Als beddengoed kun je ook een katoenen deken in een dekbedhoes stoppen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin dinsdag 12 juli 2005 @ 09:44:23 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_28728861
Knor:

Beetje herkenbaar faja-lobi. Jayden trekt zich ookop en hangt dan net iets boven zijn buik op de rand. Zodra hij de kracht heb om zich verder op te trekken kan hij er uit kukkelen Dus hier ook een dilemma. Hoe we dat gaan oplossen geen idee, ik vind het niet een fijn idee dat hij er uit kan kukkelen, maar doordat hijin de woonkamer slaapt ook geen fijn idee dat hij aan de wandel kan gaan smorgens of snachts, dus we wachten het eigenlijk een beetje af tot het echt noodzaak is en dan verzinnen we wel iets (hoop ik)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:48:32 #257
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28728947
Faja-lobi (ook een elvennaam ? ) Chiara heeft anderhalve maand gewoon onder haar lakentje & dekentje gelegen in het grote bed, op haar 2e verjaardag kreeg ze een dekbed met hoezen enzo.
Theoretisch kunnen kinderen er wel uitklimmen, maar dat betekent niet dat ze het allemaal in de praktijk zullen doen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28729217
Bij Morgaine der ledikant kunnen er geen spijlen uit en ik heb echt een vreselijk klein klim draakje in huis. Gisteren kon ik haar nog bij der enkels vast pakken anders was ze over de leuning (achterkant) van de bank gekukeld. Van de week had ze de poef tegen de salontafel aangeduwt en was zo op de tafel geklommen. Poef is inmiddels verhuisd naar onze slaapkamer en staat onder bed. Maar ze trekt zich ook op aan de radiator etc. Af en toe denk ik dat we een klimgeit in huis hebben ipv een kind

Mel; Faja-Lobi is geen elfen naam maar Surinaams voor "Vurige Liefde" . En aangezien ik niet zo gauw een leuke naam kon vinden toen heb ik dit toen gekozen aan de hand van een liedje (Boeng Tranga = Vet cool of vet gevaarlijk, van K-Liber) en een Surinaamse juweliershop.

Maar Knor, hier dus het zelfde probleem wanneer ze ook boos is en in bed staat hangt ze over die rand heen. Beetje nadenken en der voetjes goed plaatsen en het is BOEM. En ik zit daar niet zo op te wachten. De tussendeur naar de woonkamer krijgt zij nog lang niet open dus ze kan hoogstens bij ons in de slaapkamer komen als ze een gewoon bed zou hebben.
pi_28729336
Ze kan dus al wel zelf van de bank komen, met haar voeten eerst enzo? Dat lijkt me dan wel handig namelijk.
Dan koop je anders toch gewoon een (junior)bed met zijsteun? Kan ze er iig niet uitvallen in haar slaap.

Jessie dat ben ik wel met je eens. Maar gelukkig snapt ze dat nu denk ik nog niet, ze lijdt er zelf iig helemaal niet onder. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe ze volledig 'zichzelf' is, totaal niet bezig met wat anderen van haar vinden of denken. En dat monitoren: ik zag pas een schema van de bezoekjes bij het cb, en vanaf het bezoek van 18 mnd gaat de wijkverpleegkundige de opvoeding ook bekijken, dus vragen hoe dat gaat, tips geven etc. Doen ze dat bij Bo dan niet?
pi_28730439
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef poemojn het volgende:
En dat monitoren: ik zag pas een schema van de bezoekjes bij het cb, en vanaf het bezoek van 18 mnd gaat de wijkverpleegkundige de opvoeding ook bekijken, dus vragen hoe dat gaat, tips geven etc. Doen ze dat bij Bo dan niet?
hier ook nog nooit vragen daarover gehad hoor, dat ze het bijhouden weet ik wel, want ze houden een dossier bij van hoe je op ze overkomt en wat hun indruk is tijdens de bezoekjes. En spelen dit door naar andere instanties als ze denken dat het gezin daarbij gebaat is. Heb inzage gevraagd en wacht nu op het dossier want ik vertrouw ze dus voor geen meter meer.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:48:38 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_28740005
nou.... Nick is nu bloed prikken met Liam om vast te stellen of het 5e ziekte is. Ik moet morgen bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb. Zo niet en het is idd 5e ziekte, dan moet ik dus door de mangel, want het is dus gevaarlijk voor de vrucht.
Ik heb het even gehad zeg maar...
Liam moet logeren, want we mogen geen contact meer hebben.
pffff...veeg mij maar op...
stormy waters...
sailin'
pi_28740261
He getver Belana wat erg. Ik duim en hoop met alles dat het geen 5e ziekte is joh
Ik weet ff verder niet wat ik moet zeggen
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:01:54 #263
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28740416
nou belana dat is k*t als ik het zeggen mag
ik duim echt heel hard dat het niet de 5de ziekte is zeg
sterkte dan maar weet niet zo goed wat ik zeggen moet eigenlijk
pi_28740790
Ow Belana wat klote joh, hopen dat het niet de 5e ziekte is en je snel weer je ventje kunt knuffelen. Wanneer weten ze een uitslag ?
pi_28744886
Ach Belana, wat erg.. Heel veel sterkte, hopelijk is het niet de vijfde ziekte.. (of waterpokken, dat was toch een andere mogelijkheid?)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:37:19 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_28745136
Liam is iig heel stoer geweest met bloed prikken, hij vond het horloge van de verpleegkundige interessanter dan het bloed wat uit zijn duim gehaald werd. Ik moet morgen prikken. De huisarts heeft duidelijk gemaakt dat er haast achter de uitslag zit, dus we hopen het vrijdag te weten.
stormy waters...
sailin'
pi_28745312
Dit is een engelstalig artikel over de vijfde ziekte en zwangerschap, misschien heb je er wat aan het te lezen. Ik lees niets over afwijkingen bij het kind (geen verhoogde kans dus waarschijnlijk volgens dit artikel), wel een wat vergrote kans op een miskraam (9% zag ik ergens anders net, tot 12 weken nadat de moeder het heeft gekregen).

Hopelijk is bij jullie alles goed.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:49:52 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_28745427
Dankje poemojn, ga ik ff lezen
Ik had idd ook al gelezen over de kans op miskraam.
Dit hoort hier niet helemaal meer thuis, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moet. Lois, BE, ET?? (Ik wil er niet een heel topic aan wijden, maar wel af en toe mijn ei kwijt en uiteindelijk vertellen hoe het gegaan is)
stormy waters...
sailin'
pi_28746428
Ah joh blijf hier posten, t heeft toch te maken met Liam, je kan moielijk alle stukjes verspreid neer gaan zetten. Dat begrijpt iedereen heus wel.
Wat knap dat Liam zo makkelijk bloed liet prikken zeg. Wat zul jij in spanning zitten deze dagen joh

Bo is weer ziek....koorst, hoofdpijn,nekpijn. Na een sinaspril begint het gelukkig iets te zakken en word ze wat rustiger. Ze was er net helemaal van in paniek. Geer heeft de avond en dat vind ik met zulke dingen altijd wel vervelend. Ze ligt nu achter me in ons bed te dommelen.

O Janneke gek mens. Ik had Bo getempt onder veel protest. Gaat Janneke op de bank liggen kont omhoog, mama wijst ze naar die thermometer en gaat ze nephuilen. Ze wilde dus gewoon dat ik haar ook ging tempen he. Jaloers dat ze is nu Bo ziek is ongeloofelijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juli 2005 @ 19:39:08 #270
13151 crew  Rewimo
pi_28746754
Jee Belana, wat akelig allemaal Ik ga heel hard duimen dat het meevalt

Jessie, Bo alweer ziek Beterschap voor haar en voor jou ook een
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 19:59:27 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28747367
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef Belana het volgende:
Dankje poemojn, ga ik ff lezen
Ik had idd ook al gelezen over de kans op miskraam.
Dit hoort hier niet helemaal meer thuis, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moet. Lois, BE, ET?? (Ik wil er niet een heel topic aan wijden, maar wel af en toe mijn ei kwijt en uiteindelijk vertellen hoe het gegaan is)
OW meissie toch wat een toestand. Post het maar lekker waar je het kwijt wilt hoor, hier of in Z&G het maakt mij niet uit. Net waar jij je thuis voelt.
Waarom moet Liam eik logeren? Is het niet zo dat je toch al besmet bent en dat het een beetje het paard achter de wagen spannen is?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 20:00:22 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28747398
He gets Jessie, nekpijn is ook zo'n lekker rottig symptoom. Arme Bo alweer ziek. Het zit haar echt niet mee he?
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2005 @ 20:03:54 #273
2628 Karin
pi_28747507
Bo beterschap Alweer ziek

En Belana wat een toestand! Ik hoop dat het geen 5e ziekte is. Wat sneu ook dat hij juist nu moet logeren, zijn eerste keer ziek en dan kan je er niet eens voor hem zijn als ik eerlijk mag zijn snap ik het ook niet helemaal, de incubatietijd is toch meestal voordat ze ziek worden?Maargoed als er een kleine kans is dat je het juist nu oploopt moet je dat risico natuurlijk niet lopen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:03:54 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28747508
Sterkte B! (ow, en je verhaal mag hier, in het zw.topic, maakt niet zoveel uit. Van mij mag je er best een topic over openen, doe maar waar jij je lekker bij voelt)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28747824
Belana Sterkte

en Bo weer ziek ... Beterschap meissie. Is ze nu vaker ziek sinds ze op de psz zit jessie? en hoe gaat het daar eigenlijk tegenwoordig? o, ze heeft ook vakantie natuurlijk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:16:56 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_28747850
dan blijf ik ff hier meiden

Tja, in principe is de besmettelijke tijd al voorbij als je het mij vraagt, maar de huisarts verzocht het toch met klem en gelukkig is Liam eigenlijk alweer opgeknapt, die was vandaag wel weer zichzelf. Anders voelt het echt niet prettig.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:19:37 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_28747921
Ow, en Bo ook beterschap zeg! en jessie sterkte, alweer zieken in huis ... dat houdt ook maar niet op...
stormy waters...
sailin'
pi_28748441
Bo alweer ziek? Wat vervelend Jessie! Beterschap voor haar, en duimen dat Janneke het niet overneemt! Hoe komt dat steeds, peuterspeelzaal?

Belana, evt kun je misschien de GGD bellen om te vragen wat zij denken van het risico op besmetting? Ik vind 't ook klinken alsof je huisarts heeel voorzichtig is, maar dat kan nooit kwaad natuurlijk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:46:46 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28750493
Belana, sterkte Waar is Liam nu? Is hij al vaker uit logeren geweest? Ik hoop dat je heel snel een goede bloeduitslag hebt van jullie beiden en dat je weer lekker bij elkaar kunt zijn.

Bo, ook veel beterschap!! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt, meidje. Jessie, sterkte ermee. Is Geer inmiddels alweer thuis?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:49:54 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_28750592
Liam is bij mijn ouders livelink en gelukkig is ie wel gewend aan logeren. Donderdag ga ik gewoon werken, dan kan hij gewoon thuis bij Nick zijn en verder is het wachten op de uitslag.
stormy waters...
sailin'
pi_28750748
Bo heeft inderdaad vakantie van de peuterspeelzaal easy. Dus daar komt het niet van. Hoe het wel komt dat ze zo vaak ziek is ik weet t echt niet. Als baby had ze echt nooit wat maar het laatste half jaar....................... Ze ligt nu net in bed (livelink, man is pas half 12 thuis, met middag/avonddiensten) De sinaspril heeft gewerkt, alleen werd ze daar dus ook gelijk wakkerder van doordat ze zich beter voelde. Aangezien ik dat veel fijner vond om te zien mocht ze lekker nog opblijven. Maar goed volgens de dokter pikt ze gewoon steeds virusjes op en hoeven we ons niet druk te maken. Ze schijnen dan later weer meer afweerstoffen te hebben en midner ziek te zijn. Maar persoonlijk vind ik dat nogal een dooddoener. Ze eet altijd goed groente fruit enz. Komt elke dag buiten, dus tja waar kan t dan aan liggen. Gelukkig heeft ze net nu ze zich beter voelde wel wat gedronken, want als ze ziek is eet en drinkt ze wel slecht.

Op de peuterspeelzaal gaat het goed Easy. Ze gaat er echt met plezier heen. Volgens de juffies is daar ook helemaal los nu. Ze heeft niet veel aansluiting. Dat is wel jammer. Er zitten een paar jongentjes wat echt jongentjes zijn. En dat is echt een kluppie. Bo houd wel van meiden dingen enzo. En de meisjes die er zitten zijn wat jonger en die hebben de middagen vaak slaap, daar heeft ze weinig aan. En een aantal buitenlandse kindjes die ze niet kan verstaan. Op de ochtende heeft ze dus meer aansluiting. Maar goed, ze heeft het naar haar zin, mist het nu ook enorm en vraagt waneer de vakantie voorbij is..... we hebben nog 5 weken te gaan
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juli 2005 @ 21:59:47 #282
13151 crew  Rewimo
pi_28750896
Jessie, dat verhaal herken ik wel hoor. Op de crèche pikte Christan ook van alles op, hij was om de haverklap ziek of verkouden. Maar nu hij op school zit heeft hij nergens last van Zelfs als de halve klas afwezig is krijgt hij er niks van
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:36 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28750947
Ik denk doordat ze eerder haast nooit ziek is geweest Jessie, ze nu haar schade inhaalt. Je moet het maar zo zien, en hier volgt de nr. 1 dooddoener in deze situaties, haar weerstand is straks erg hoog als ze naar school moet.
Vroeger toen er nog een psz waren werden kindjes die naar school gingen om de haverklap ziek. Volgens onze huisarts is er nu een verschuiving naar kleine babietjes (die naar het kdv gaan) en wat oudere kindjes (die naar de psz gaan).
Kwaad kan het in ieder geval niet.
En hoe je het kan voorkomen? Tsja echinaforce is misschien een idee, en gewoon goed eten. Eva eet 3-5 stuks fruit op een dag, altijd gedaan en die heeft het toch ook goed opgelopen de 1e paar jaar van haar leven. Dus dat zegt ook weinig vrees ik.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:05:59 #284
37150 livelink
pi_28751090
Fijn dat het weer wat beter gaat met Bo. Jammer dat ze niet veel aansluiting heeft op de peuterspeelzaal met de andere kindjes. Katja speelt voornamelijk met jongetjes en niet met de meisjes, maar ze zit ook graag in haar eentje te puzzelen of ze gaat even lekker op de bank zitten om het allemaal maar eens te bekijken.

Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar waar kinderen van dromen en zondagnacht heeft Katja een tipje van de sluier opgelicht. Ze lag in de tent tussen ons in en begon ineens in haar slaap te huilen. Ik vroeg wat er was en ze zei huilend "het kindje moet opschuiven, ik kan er niet meer bij" Ze kalmeerde toen ik zei dat het kindje al was opgeschoven en dat ze er nu wel bij kon.
Kennelijk droomt ze dus dat ze met andere kindjes is aan het spelen of iets.
pi_28751155
Ja precies. Maar maar maar maar de laatste 2 keren dat ze ziek was was beide in de vakantie. Nu weer ze is al meer dan een week vrij. Dat dat klopt juist niet met het oplopen op de peuterspeelzalen snappie?
Nou ja tis niet ernstig ofzo ook. Maar toch telkens hoge koorts en hoofdpijn enzo ik vind t maar niks (mijn moederhartje )
Bo eet inderdaad veel fruit en groente en rauwkost. En vanaf een half jaar toen ze zo ging tobben ook nog davitamon junior.

O ook nog iets leuks hoor. Janneke slaapt heeeeeeeeeeeeeeel goed de laatste tijd. (ze slapen ook weer appart, lang verhaal Bo steeds eerder wakker maaktte Janneke wakker bla bla bla) Je kan echt merken als ze lichamelijk lekker in orde is (dus geen pijn in de oortjes ofzo) dat t slapen goed gaat. We zijn een week of 2 geleden begonnen met sochtends nog even laten slapen. Dus ze word om 7 uur wakker. Dan geef ik haar een flesje op bed (Bo is dan ook al wakker die blijft er dan uit, dat merkt ze nu niet omdat ze alleen slaapt) en ga ik weer weg. Dar drinkt ze op en dan slaapt ze nog tot 9 uur . Lekker he. En dan smiddags slaapt ze nog vaak 2 uur en dan savonds weer om half 8 tukken tot de volgende morgen. Ze haalt alles in van de afgelopen jaar
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 22:11:53 #286
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28751288
Ja en jij ook denk ik Jessie? Heerlijk hoor dat ze zo goed slaapt! Kan het voorlopig zo blijven, dat apart slapen, of is het echt een tijdelijke oplossing?

Ik mag wat slapen betreft bij Iris ook niet klagen hoor, het enige waar ik aan moet denken is om haar na ong. 2 a 2,5 uur middagslaap wakker te maken zodat ze 's avonds niet tot 10 uur ligt te brabbelen.

Wat bijzonder van dat dromen Livelink, zo zie je maar weer dat praten bij kinderen zoveel kan ophelderen. Ik ben al zo blij dat ik nu aan Iris kan vragen waar het pijn doet als ze is gevallen en ze het kan benoemen. Dat vind ik zo'n stuk duidelijker.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28751526
Lol ik ook Lois! Ja kan voorlopig zo blijven hoor. Bo heeft nu t kleinste kamertje. Waar Janneke als baby lag (ligt t dichtse bij onze slaapkamer zodat Janneke niet wakker word als zij wakker word) En ze zijn er allebei helemaal blij mee. Net zo blij als toen ze samen mochten slapen.... Gekke meiden

Livelink Bo is ook zo'n kletser snachts. Alles word verwerkt dan he van die dag .
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:19:34 #288
37150 livelink
pi_28751562
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Lois het volgende:
Ik ben al zo blij dat ik nu aan Iris kan vragen waar het pijn doet als ze is gevallen en ze het kan benoemen. Dat vind ik zo'n stuk duidelijker.
Ja, dat vind ik ook inderdaad ook erg fijn. En met Job gaat dat ook nu een stuk makkelijker. Sinds hij kan lopen neemt hij mij vaak mee naar de plaats des onheils en gaat dan ook driftig zitten wijzen naar hetgeen hij wil of wat hem dwarszit.

Jessie, normaal hoor ik Katja nooit praten 's nachts. Wij liggen op zolder en de kinderen liggen één etage lager. Als ze echt huilen hoor ik ze wel, maar het even wakker worden en praten en huilen in de slaap hoor ik dus nooit.

[ Bericht 31% gewijzigd door livelink op 12-07-2005 22:23:26 (quote toegevoegd ter verduidelijking) ]
pi_28751651
Wat goed zeg Jessie
(dat het slapen van Janneke goed gaat nu haha)
Er wordt nu vast veel slaap ingehaald en misschien een domme gedachte maar wellicht gaat haar weerstand nu ook omhoog omdat ze meet spaal krijgt en wordt Janneke minder snel ziek.
Beterschap voor Bo, hopen dat het weer snel overgaat!
pi_28751783
Helemaal geen domme gedachte hoor. Vind t wel een hele goeie

O zo Livelink, ja dan heb je t nu van dichtbij meegemaakt dat hele slaappatroon. Wel goed hoe je haar weer geruststelde!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28752058
da's 't betere werk janneke! en arme Bo alweer ziek, hopelijk is 't heel snel over.

belana getver wat een klote-situatie. hopelijk is de uitslag snel binnen en was 't iets anders dat geen risico voor jou & de baby oplevert. sterkte met wachten!

oh ik heb hier al regelmatig bijgelezen zonder dat het lukte om ook even te reageren, ik loop vreselijk achter. ik zag o.a. een superblonde(!) jadey op een geweldig klimtoestel, wat leuk zeg!
tom aan 't peuterpuberen... wat een dondersteen is 't toch coolbabe. en bram die nu niet meer zo bang is, fijn! jeetje fajalobi wat een snellerd is die morgaine. jayden ook al zo'n klim-geit, lastig hoor met die bedjes. ik zou 't zo ook niet weten voor jayden, misschien zou zo'n 'kooi'bed als je wel eens bij kdv's ziet wat voor hem zijn (stapelbedjes, de onderste is dan helemaal dicht bovenop) maar ja! knor, hoe doen jullie dat eigenlijk, jullie slapen allemaal in de woonkamer schreef je ergens, maar hoe werkt dat als jullie zelf nog lang wakker willen zijn? slapen de kinderen daar gewoon doorheen of gaan jullie dan ergens anders zitten? en morgaine kan idd 't best in zo'n peuterbed lijkt me, al zal 't wel ff een gedoe zijn voor ze leert om er niet meer uit te klimmen dan. die foto van wilyan in z'n peuterbed... schitterend! en jolie aan 't bellen, wahaah geinig he om jezelf zo terug te horen. hmm verder weet ik 't ff niet meer.
pi_28752434
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef danosa het volgende:
Wat goed zeg Jessie
(dat het slapen van Janneke goed gaat nu haha)
Er wordt nu vast veel slaap ingehaald en misschien een domme gedachte maar wellicht gaat haar weerstand nu ook omhoog omdat ze meet spaal krijgt en wordt Janneke minder snel ziek.
Beterschap voor Bo, hopen dat het weer snel overgaat!
Wat zeg ik hier nou
't is fijn dat je mij toch begreep jessie
pi_28752494
Tuurlijk Danosa die taal begrijp ik toch juist
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28752583
hehheh misschien moet je zelf ook wat meet spalen danosa.
pi_28752709
heeeeee
je gaat mij niet dissen hè Bix

maar misschien moest ik ook maar eens gaan spalen
pi_28752779
spaal lekker!

oja en piet eet erg slecht de laatste tijd. waar er eerst met gemak 2 stuks fruit 's ochtends in gingen is 't nu met moeite een paar stukjes/hapjes. (behalve als 't aardbeien zijn..). brood hooguit 1 boterham over 't algemeen, en van 't avondeten lust ie ook bijna niks meer. het toetje gaat er nog wel goed in, maar verder... een paar stukjes vlees, soms wat stokbrood als we dat erbij eten. groente: peinst ie niet over. alleen pasta gaat er meestal wel in. dus dat eten we nu vrij vaak! (met gepureerde groenten in de saus...)
pi_28760225
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef bixister het volgende:
jayden ook al zo'n klim-geit, lastig hoor met die bedjes. ik zou 't zo ook niet weten voor jayden, misschien zou zo'n 'kooi'bed als je wel eens bij kdv's ziet wat voor hem zijn (stapelbedjes, de onderste is dan helemaal dicht bovenop) maar ja! knor, hoe doen jullie dat eigenlijk, jullie slapen allemaal in de woonkamer schreef je ergens, maar hoe werkt dat als jullie zelf nog lang wakker willen zijn? slapen de kinderen daar gewoon doorheen of gaan jullie dan ergens anders zitten?
Jayden heeft altijd bij ons geslapen, op een paar nachten na dat hij een keer boven heeft geslapen. Alicia was 2 toen ze uit de woonkamer vertrok en heeft dus een maand of 7 ofzo niet bij ons geslapen. Eigenlijk weten ze niet beter dan dat er wel lawaai om zich heen is. Heel af en toe hebben ze er wel last last van hoor (of wij omdat we perse iets willen zien op de tv, maar dat niet 'durven' vanwege het feit dat ze evt meekijkt en seks in de vooravond is 'taboe' geworden, maar de nacht is lang) maar doorgaans slaapt Alicia binnen een half uur en Jayden volgt dat voorbeeld steeds meer.

Danny zit gewoon vlak bij haar en Jaydens bed te werken achter de pc, muziekje erbij etc etc. en ik kijk tv of zit ook achter de pc of heb bezoek. Eigenlijk doen we niets anders waarschijnlijk dan andere ouders, behalve dat die van ons hebben moeten leren slapen door alles heen en overal (makkelijk op verjaardagen/meetings/feestjes trouwens).

Die stapelbedjes is misschien best een idee, Daar past Alicia vast ook nog wel in (maar danhebben we dus vaste bedden in de woonkamer en moet ff zien of dat enigzins een gezicht is).
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:42:22 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_28762230
Ik heb vanmorgen nog even gebeld met de asstistente van de huisarts en uit de gegevens die hun hebben is de vijfde ziekte besmettelijk zolang er vlekjes zijn, dus vandaar het logeren van Liam. Ze hadden nog geen uitslag, misschien vanmiddag. Ik ben zelf ook net bloed wezen prikken.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:04:55 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28762709
nou spannend belana .....ik duim voor jullie...

Ik ben heel erg gemeen denk ik
Ik heb tegen kyllian vertelt dat ik geen geld meer heb voor luiers en dat deze bijna op zijn maar dat ze alleen voor het slapen zijn...
en ik moet eerlijk zeggen op dit moment heb ik het geld er ook niet voor..
hij denkt ze koop wel nieuwe maar helaas
het is gelijk goed om te kijken of hij ook kan plassen op de wc want
dat deed hij alleen wanneer het hem uit kwam en dat was ik ook zat..
dus nu gaan we het zo maar eens proberen
het gaat nog steeds goed dus we houden moed
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juli 2005 @ 11:06:29 #300
13151 crew  Rewimo
pi_28762736
Dat kan best de juiste methode zijn hoor, babyfeet Zeker als het meer uit gemakzucht is dat hij niet altijd naar de wc gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')