abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 22:56:34 #251
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28721882
zo wat goed van bram dat hij het duidelijk heeft kunnen maken goed hoor

hier bij het CB had ik in het begin een hoop gezeik zelfs zo erg dat ik het me heel erg aantrok
kyllian viel alleen maar af ik gaf BV dus het moest zus en zo dat zus en zo had ik niet gedaan heb hem gelijk overlaten gaan in fles voeding..
en het ging zo altijd maar als vriend mee ging was er niks aan de hand beetje raar
nu zeggen ze gelukkig niks meer en is alles gewoon goed
vond het toen der tijd super jammer dat mijn huisarts dat niet meer deed anders had ik echt overgestapt
pi_28722034
Poejmon wat bedoel je met het beginnen van monitoren van de opvoeding. En wie doet dat? Bij het CB hebben ze bij Bo altijd gezeurt over dr gewicht. Als baby en idnerdaad vanaf haar 2e werd t midner. Ze is ook erg lang. Zit nu dus bij de langere dames en dr gewicht is gemiddeld netjes dus. Janneke was en is een flinkerd. Maken ze zich ook zorgen om ik niet. Omdat ik zie hoe t bij Bo gegaan is. Janneke is ook erg lang voor dr leeftijd. En te dik. Jammer dan. Ze eet alles wat ze mag eten en t komt vast wel goed. Ik heb me ook voorgenomen dat als ze er nog een keer over beginnen dat ik ga zeggend at ze dat niet meer moeten doen. Ik weet hoe het is als je altijd maar te horen krijg dat je te dik bent. Dat vind ik persoonlijk veel schadelijker.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28722216
O en Danosa echt leuk dat klimding!!! Ze is er wel blij mee zo te zien
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28728622
Ik heb even terug gelezen nadat mij verteld was dat er hier een gesprek gaande was over de overgang van lediaknt naar bed. Morgaine is nu 11 maanden, rent door het huis (en buiten) en klimt tegenwoordig overal op (en uit gelukkig nog niet). Haar ledikant staat op zijn laagst en haar matras is vrij dik waardoor het bovenste randje van der ledikant onder der oksel komt. Dus het is slechts een kwestie van weken ben ik bang voor ze hier ook uit gaat proberen te klimmen en ik ben zo bang dat ze een mega smakkert maakt!! Denken jullie dat ik al over zou kunnen gaan naar een gewoon bed voor ze er werkelijk een keer uit knalt?

En ik las ergens dat dekbedjes vanaf 2 jaar zijn, wat is daar de reden voor en hoe kan ik die tussenperiode dan het beste oplossen (in het grote bed zeg maar)?

O en ik hoor eigenlijk nog niet in dit topic thuis (pas over 4 weken)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juli 2005 @ 09:39:29 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28728762
Heb je al gekeken of er spijlen uit de zijkant van haar bedje kunnen? Bij veel bedjes kun je er twee of drie uithalen zodat ze door die opening in en uit bed kunnen klimmen.

Als beddengoed kun je ook een katoenen deken in een dekbedhoes stoppen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin dinsdag 12 juli 2005 @ 09:44:23 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_28728861
Knor:

Beetje herkenbaar faja-lobi. Jayden trekt zich ookop en hangt dan net iets boven zijn buik op de rand. Zodra hij de kracht heb om zich verder op te trekken kan hij er uit kukkelen Dus hier ook een dilemma. Hoe we dat gaan oplossen geen idee, ik vind het niet een fijn idee dat hij er uit kan kukkelen, maar doordat hijin de woonkamer slaapt ook geen fijn idee dat hij aan de wandel kan gaan smorgens of snachts, dus we wachten het eigenlijk een beetje af tot het echt noodzaak is en dan verzinnen we wel iets (hoop ik)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:48:32 #257
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28728947
Faja-lobi (ook een elvennaam ? ) Chiara heeft anderhalve maand gewoon onder haar lakentje & dekentje gelegen in het grote bed, op haar 2e verjaardag kreeg ze een dekbed met hoezen enzo.
Theoretisch kunnen kinderen er wel uitklimmen, maar dat betekent niet dat ze het allemaal in de praktijk zullen doen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28729217
Bij Morgaine der ledikant kunnen er geen spijlen uit en ik heb echt een vreselijk klein klim draakje in huis. Gisteren kon ik haar nog bij der enkels vast pakken anders was ze over de leuning (achterkant) van de bank gekukeld. Van de week had ze de poef tegen de salontafel aangeduwt en was zo op de tafel geklommen. Poef is inmiddels verhuisd naar onze slaapkamer en staat onder bed. Maar ze trekt zich ook op aan de radiator etc. Af en toe denk ik dat we een klimgeit in huis hebben ipv een kind

Mel; Faja-Lobi is geen elfen naam maar Surinaams voor "Vurige Liefde" . En aangezien ik niet zo gauw een leuke naam kon vinden toen heb ik dit toen gekozen aan de hand van een liedje (Boeng Tranga = Vet cool of vet gevaarlijk, van K-Liber) en een Surinaamse juweliershop.

Maar Knor, hier dus het zelfde probleem wanneer ze ook boos is en in bed staat hangt ze over die rand heen. Beetje nadenken en der voetjes goed plaatsen en het is BOEM. En ik zit daar niet zo op te wachten. De tussendeur naar de woonkamer krijgt zij nog lang niet open dus ze kan hoogstens bij ons in de slaapkamer komen als ze een gewoon bed zou hebben.
pi_28729336
Ze kan dus al wel zelf van de bank komen, met haar voeten eerst enzo? Dat lijkt me dan wel handig namelijk.
Dan koop je anders toch gewoon een (junior)bed met zijsteun? Kan ze er iig niet uitvallen in haar slaap.

Jessie dat ben ik wel met je eens. Maar gelukkig snapt ze dat nu denk ik nog niet, ze lijdt er zelf iig helemaal niet onder. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe ze volledig 'zichzelf' is, totaal niet bezig met wat anderen van haar vinden of denken. En dat monitoren: ik zag pas een schema van de bezoekjes bij het cb, en vanaf het bezoek van 18 mnd gaat de wijkverpleegkundige de opvoeding ook bekijken, dus vragen hoe dat gaat, tips geven etc. Doen ze dat bij Bo dan niet?
pi_28730439
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef poemojn het volgende:
En dat monitoren: ik zag pas een schema van de bezoekjes bij het cb, en vanaf het bezoek van 18 mnd gaat de wijkverpleegkundige de opvoeding ook bekijken, dus vragen hoe dat gaat, tips geven etc. Doen ze dat bij Bo dan niet?
hier ook nog nooit vragen daarover gehad hoor, dat ze het bijhouden weet ik wel, want ze houden een dossier bij van hoe je op ze overkomt en wat hun indruk is tijdens de bezoekjes. En spelen dit door naar andere instanties als ze denken dat het gezin daarbij gebaat is. Heb inzage gevraagd en wacht nu op het dossier want ik vertrouw ze dus voor geen meter meer.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:48:38 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_28740005
nou.... Nick is nu bloed prikken met Liam om vast te stellen of het 5e ziekte is. Ik moet morgen bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb. Zo niet en het is idd 5e ziekte, dan moet ik dus door de mangel, want het is dus gevaarlijk voor de vrucht.
Ik heb het even gehad zeg maar...
Liam moet logeren, want we mogen geen contact meer hebben.
pffff...veeg mij maar op...
stormy waters...
sailin'
pi_28740261
He getver Belana wat erg. Ik duim en hoop met alles dat het geen 5e ziekte is joh
Ik weet ff verder niet wat ik moet zeggen
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:01:54 #263
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28740416
nou belana dat is k*t als ik het zeggen mag
ik duim echt heel hard dat het niet de 5de ziekte is zeg
sterkte dan maar weet niet zo goed wat ik zeggen moet eigenlijk
pi_28740790
Ow Belana wat klote joh, hopen dat het niet de 5e ziekte is en je snel weer je ventje kunt knuffelen. Wanneer weten ze een uitslag ?
pi_28744886
Ach Belana, wat erg.. Heel veel sterkte, hopelijk is het niet de vijfde ziekte.. (of waterpokken, dat was toch een andere mogelijkheid?)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:37:19 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_28745136
Liam is iig heel stoer geweest met bloed prikken, hij vond het horloge van de verpleegkundige interessanter dan het bloed wat uit zijn duim gehaald werd. Ik moet morgen prikken. De huisarts heeft duidelijk gemaakt dat er haast achter de uitslag zit, dus we hopen het vrijdag te weten.
stormy waters...
sailin'
pi_28745312
Dit is een engelstalig artikel over de vijfde ziekte en zwangerschap, misschien heb je er wat aan het te lezen. Ik lees niets over afwijkingen bij het kind (geen verhoogde kans dus waarschijnlijk volgens dit artikel), wel een wat vergrote kans op een miskraam (9% zag ik ergens anders net, tot 12 weken nadat de moeder het heeft gekregen).

Hopelijk is bij jullie alles goed.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:49:52 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_28745427
Dankje poemojn, ga ik ff lezen
Ik had idd ook al gelezen over de kans op miskraam.
Dit hoort hier niet helemaal meer thuis, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moet. Lois, BE, ET?? (Ik wil er niet een heel topic aan wijden, maar wel af en toe mijn ei kwijt en uiteindelijk vertellen hoe het gegaan is)
stormy waters...
sailin'
pi_28746428
Ah joh blijf hier posten, t heeft toch te maken met Liam, je kan moielijk alle stukjes verspreid neer gaan zetten. Dat begrijpt iedereen heus wel.
Wat knap dat Liam zo makkelijk bloed liet prikken zeg. Wat zul jij in spanning zitten deze dagen joh

Bo is weer ziek....koorst, hoofdpijn,nekpijn. Na een sinaspril begint het gelukkig iets te zakken en word ze wat rustiger. Ze was er net helemaal van in paniek. Geer heeft de avond en dat vind ik met zulke dingen altijd wel vervelend. Ze ligt nu achter me in ons bed te dommelen.

O Janneke gek mens. Ik had Bo getempt onder veel protest. Gaat Janneke op de bank liggen kont omhoog, mama wijst ze naar die thermometer en gaat ze nephuilen. Ze wilde dus gewoon dat ik haar ook ging tempen he. Jaloers dat ze is nu Bo ziek is ongeloofelijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juli 2005 @ 19:39:08 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28746754
Jee Belana, wat akelig allemaal Ik ga heel hard duimen dat het meevalt

Jessie, Bo alweer ziek Beterschap voor haar en voor jou ook een
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 19:59:27 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28747367
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef Belana het volgende:
Dankje poemojn, ga ik ff lezen
Ik had idd ook al gelezen over de kans op miskraam.
Dit hoort hier niet helemaal meer thuis, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moet. Lois, BE, ET?? (Ik wil er niet een heel topic aan wijden, maar wel af en toe mijn ei kwijt en uiteindelijk vertellen hoe het gegaan is)
OW meissie toch wat een toestand. Post het maar lekker waar je het kwijt wilt hoor, hier of in Z&G het maakt mij niet uit. Net waar jij je thuis voelt.
Waarom moet Liam eik logeren? Is het niet zo dat je toch al besmet bent en dat het een beetje het paard achter de wagen spannen is?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 20:00:22 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28747398
He gets Jessie, nekpijn is ook zo'n lekker rottig symptoom. Arme Bo alweer ziek. Het zit haar echt niet mee he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2005 @ 20:03:54 #273
2628 Karin
pi_28747507
Bo beterschap Alweer ziek

En Belana wat een toestand! Ik hoop dat het geen 5e ziekte is. Wat sneu ook dat hij juist nu moet logeren, zijn eerste keer ziek en dan kan je er niet eens voor hem zijn als ik eerlijk mag zijn snap ik het ook niet helemaal, de incubatietijd is toch meestal voordat ze ziek worden?Maargoed als er een kleine kans is dat je het juist nu oploopt moet je dat risico natuurlijk niet lopen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:03:54 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28747508
Sterkte B! (ow, en je verhaal mag hier, in het zw.topic, maakt niet zoveel uit. Van mij mag je er best een topic over openen, doe maar waar jij je lekker bij voelt)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28747824
Belana Sterkte

en Bo weer ziek ... Beterschap meissie. Is ze nu vaker ziek sinds ze op de psz zit jessie? en hoe gaat het daar eigenlijk tegenwoordig? o, ze heeft ook vakantie natuurlijk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')