hier ook nog nooit vragen daarover gehad hoor, dat ze het bijhouden weet ik wel, want ze houden een dossier bij van hoe je op ze overkomt en wat hun indruk is tijdens de bezoekjes. En spelen dit door naar andere instanties als ze denken dat het gezin daarbij gebaat is. Heb inzage gevraagd en wacht nu op het dossier want ik vertrouw ze dus voor geen meter meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef poemojn het volgende:
En dat monitoren: ik zag pas een schema van de bezoekjes bij het cb, en vanaf het bezoek van 18 mnd gaat de wijkverpleegkundige de opvoeding ook bekijken, dus vragen hoe dat gaat, tips geven etc. Doen ze dat bij Bo dan niet?
OW meissie toch wat een toestand. Post het maar lekker waar je het kwijt wilt hoor, hier of in Z&G het maakt mij niet uit. Net waar jij je thuis voelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef Belana het volgende:
Dankje poemojn, ga ik ff lezen
Ik had idd ook al gelezen over de kans op miskraam.
Dit hoort hier niet helemaal meer thuis, maar ik weet ff niet waar ik het anders kwijt moet. Lois, BE, ET?? (Ik wil er niet een heel topic aan wijden, maar wel af en toe mijn ei kwijt en uiteindelijk vertellen hoe het gegaan is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |