he bah rottdog, sneu zeg voor die verse dreumes van jullie.
![]()
hopelijk is 't snel over!
iris, wat ben je toch een mooi meisje!
![]()
myrthe, superknap van jou, je eigen jas aantrekken!
![]()
en coolbabe, wat een avontuur met dat buitensluiten, waaah! is echt zo'n situatie waar ik altijd bang voor ben, zou mij ook kunnen gebeuren. alleen zie ik Piet de deur nog niet openkrijgen.
Leon, leuk he zo'n kar!
![]()
ik zat van de week nog foto's te kijken van toen Piet dat net kon. superschattig. en wat een verschil met nu alweer. (en we vonden 't toen al zo'n hele kerel.
![]()
)
karin, hoe gaat 't met brams paniek bij 't slapengaan? is 't al gelukt om z'n slaapritueel wat in te dammen?
danosa, heerlijke vakantie gehad zo te lezen, fijn!! erg alleen he dat er ook weer een eind aan zit...
![]()
met piet alles prima, hij gaat hard vooruit vind ik. vooral wat betreft z'n begrip van allerlei dingen, en hoe hij dat zelf weer gebruikt/laat zien. 't is echt een wijsneus hoor, ik lach me vaak rot om zijn opmerkingen. en hij blijft iets net zo lang herhalen tot je 't begrepen hebt (en dat hebt laten merken door het te herhalen/erop te antwoorden). motorisch gaat 't nu ook weer stukken beter, hij klimt overal op en kan eindelijk zelf over de drempel naar de tuin (en terug). hij is erg bezig met tellen (tot 20! al slaat ie hier en daar wel es wat over
![]()
), zingen en praten. en erg lief voor anna. altijd lief begroeten, soms een kusje en hij is erg voorzichtig met 'r. ook heeft hij een standaard 'grapje' voor anna: "kijk anna, een appel!" en dat is dan geen appel, waarop hij vervolgens zelf erg hard om z'n eigen grapje lacht.
![]()
mafkees. hij is bang voor kabouter plop, nog steeds fan van de tubbies, en het zandkasteel is momenteel helemaal het einde.