abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juni 2005 @ 10:44:50 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28330324
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef babyfeet het volgende:
en commanderen kan hij de laatste dagen ook heeeeel erg goed
mama ga eens drinken pakken
mama kom eens hier en mij helpen
dan zeg ik wie heeft die rotzooi dan gemaakt ? ja ikke ..nou dan ruim je het zlef maar op
en dat doet hij dan ook maar och het is soms zo vervelend
Op commando's reageer ik gewoon niet Mama, ik wil... Mama, jij moet...

Ik moet helemaal niks, zeg ik dan.

Christan {diepe zucht}: Mama, wil je alsjeblieft...

Ik: Natuurlijk jongen, als jij dat zo netjes vraagt

Werkt prima. Al moet je het van tijd tot tijd herhalen natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28345400
Vandaag was er een vriendin van me op bezoek met haar 2-jarige dochtertje (die waarvoor ik hier eens gevraagd had wat leuk speelgoed/cadeautje voor haar zou zijn: het magnetisch tekenbord is een succes!) en we zijn gezellig naar de Apekooi geweest. Het was zo'n enorm succes dat Myrthe haar middagdutje heeft overgeslagen, ze ligt 't nu in haar autostoeltje in te halen. Echt heel leuk, ballenbad, springkussen, alles vond ze geweldig. Er was ook een meisje van 6 dat met Myrthe aan de wandel ging. Ze liep dan helemaal achterovergebogen met Myrthe als zware slappe pop in haar armen om gezellig samen te spelen.
Die Ballorig-varianten heb je nu echt in veel plaatsen, toen ik jong was ( , morgen word ik al weer 25) kende ik alleen Speelstad Oranje als overdekte speelplek.. leuk dat er nu meer keus is! Komen jullie vaak bij zulke speeltuinen? Ik zag nl dat deze van sept t/m april ook peuterochtenden heeft, is wel lekker rustig waarschijnlijk (nu renden de oudere kinderen ook door de ballenbak van de kleinsten).
pi_28347812
Haha was je op woensdagmiddag gegaan waaghals
Fijn dat Myrthe het zo leuk vond.

In tegenstelling tot buitenspeeltuinen heb ik echt een gruwelijke hekel aan van die overdekte dingen, zweterige donkere bende vind ik het. Ik heb veel voor d'r over maar daar gaan wij later echt niet zomaar heen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 20:07:50 #104
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28349931
Alleen met fokmeetings en een enkele minimeeting ben ik bij een overdekte geweest, ik vind het wel super, vooral met rotweer een uitkomst.
De meeste Balorrigtenten hebben een apparte peuterspeelplaats naast een speeldeel voor de grote kinderen, dat is wel zo prettig.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:57:50 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28354086
Jaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijn we dan

Een stap verder in het leventje van Zoë met als vanochtend de ontdekking van twee kiezen in de bovenkaak kind krijgt toch een gebit
pi_28354308
zoë wat zag je er mooi jarig uit! en die taart was vast ook heerlijk! hoe was de verjaardag, rottdog?

poemojn, wat grappig dat myrthe zo'n speeltuin al zo leuk vindt. wij zijn 1x in een ballorig geweest en toen was piet nog wat te klein/immobiel om er echt wat mee te kunnen. ook de drukte (gewoon alleen al dat lawaai binnen) vond ik toen nogal heftig voor zo'n klein kind. maar ik denk dat hij er nu wel lol in zou hebben, er komt vast wel weer es een slecht-weer-gelegenheid.
pi_28354421
Welkom hier Probeerde Zoë niet eens het kaarsje van de taart te graaien? Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?

De Apekooi heeft dus ook een apart deel voor kinderen tot 4 jaar, maar niemand die de leeftijden ook controleert. En de paar oudere meisjes waren heel rustig en vonden het juist leuk om de kleintjes te bemoederen, maar de jongetjes waren wat wilder aan het rondrennen.
Even een fotootje: Wel moe, maar het is hier veel te leuk om te gaan slapen.
Ik heb hier nog geen buitenspeeltuin gezien met echt dingen voor de kleintjes (ok, ik wel samen met haar op een schommel, en haar vasthouden op de glijbaan, maar dat is 't ook wel).
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:49:12 #108
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28355804
Zoë wat ben je nog een lekker prutteltje zeg!
En lieve foto van Myrthe in die ballenbak.

Het is dan toch gebeurf hier.
Léon weigerde steevast om mama en papa te zeggen. Want hé, wij waren toch de enige anderen in de kamer dus waarom zou hij dat zeggen als hij toch alle aandacht kreeg?

Maar gister en vandaag kwam hij ineens lichtjes jammerend naar me toe kruipen met duidelijk "Mama, mama."

Toen kon het dus ineens wel. Als meneer maar iets gedaan wil krijgen dan wil hij wel.
En sinds een paar weken geeft hij ook spontaan kusjes. Soms zit wel je hele gezicht onder het gekwijl, maar dat mag de pret niet drukken. Je krijgt ze nu zelfs op commando. Het opvoeden werkt.

Sorry, moest even opscheppen. Soms ben ik zo vreselijk vol van trots, dat moet er dan uit hè.
en helemaal als je je stront zit te vervelen achter de balie, omdat je hebt aangeboden voor een collega in te vallen. eigen werk blijft wel liggen, want kan dus nu niet op pad enzo....
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:19:53 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28356754
Vanaf welke leeftijd gaan kindjes (dreumesen) angsten ontwikkelen? En hoe ga je daar mee om?
Saskia lijkt ineens wat bangig voor de douche en de stofzuiger. Ik heb daarnet d'r handje maar vastgepakt met stofzuigen en 'samen doen' zodat ze kan zien dat 't niet eng is, maar met die douche ben ik nog niet helemaal uit. Ik ga d'r vanavond maar weer eens in het badje zetten (al zit daar wel stof van ruim een jaar op) maar zomaar toegeven aan d'r ongegronde angsten lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Hoe hebben anderen dit aangepakt?

Welkom Zoe trouwens!!!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:57:52 #110
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28368279
Kyllian was ook een tijdje bang van de douche
en ik heb hoe hard het ook is hem gewoon onder de douche gezet
het was elke keer wel gillen maar na ongeveer 2 weken was het over
en nu wil hij niks anders meer
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:05:39 #111
61800 Rottdog
pi_28368512
Dit was meer een voorproefje van "de verjaardag" zondag vieren we het groter. Had in elk geval de reactie van Zoë anders verwacht, meestal is ze bang voor van alles, raakt wel eens in paniek van allerlei nieuwe dingen. Had me dus al ingesteld van geen ballonnen aan de box want we moeten een rust plekje houden. Kind vond alles toch een partij leuk alleen de taart aanraken was wel eng voor de rest was alles en waren voor de nieuwe spulletjes kusjes in overvloed

Léon wat liefffff

Ik denk best wel vroeg E.T tenminste als ik naar Zoë kijk, ga ook altijd eerst samen wat met haar uitproberen de nieuwe dingen proberen begin nu wel te merken dat ze daardoor zelf ook meer gedurfde begint te worden
pi_28369366
Zoë ik was er gister niet om je te feliciteeren dus bij deze alsong van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag meid en nog vele leuke gezellige jaren

Rottdog ook van harte nog
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28369662
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef babyfeet het volgende:
Kyllian was ook een tijdje bang van de douche
en ik heb hoe hard het ook is hem gewoon onder de douche gezet
het was elke keer wel gillen maar na ongeveer 2 weken was het over
en nu wil hij niks anders meer
Dat dachten wij dus ook, maar hier ging dat dus de andere kant op, we gingen dan samen douchen, straal alleen vanaf nekhoogte, ook gillen etc etc, na een week was ze bang voor regen (lekker handig in de herfst), bang voor opspettend afwaswater, bang voor de washand, bang voor alles wat water met zich meebracht. Wij zijn er gewoon mee gestopt, zolang ze in de emmer of badje past zit ze daarin, komt vast ooit goed. Jayden wil alleen maar in een emmer, wilde in het begin al niet echt makkelijk in bad, nu hij zich alleen maar optrekt in de emmer, moet hij onder de douche, ook gillen dus doen we hem met de washand, half douchen, half in de emmer.

Stofzuigen is alicia ook bang voor trouwens, al vanaf het begin. Jayden is er nu nog verzot op, maar voor hoe lang ? Ik stofzuig gewoon savonds of smorgens voor ze wakker word. Moet het echt gebeuren waar ze bij is, gaat ze lekker op de bank zitten met een boekje. Het samen benaderen hebben wij in het begin ook geprobeerd maar hielp voor geen meter. Ze durft zolang hij uit is veel, maar steek nou niet die stekker in het stopcontact. (ze roept altijd wel heel stoer, 'hij doet niets he, is helemaal niet eng' maar bibbert tevens als eeen rietje)
pi_28370039
Wij zijn ook weer terug van vakantie. Het was echt super!
Wat hebben wij genoten zeg, ik mis het nu alweer verschrikkelijk en wil echt weer terug. Jadey overigens ook, die wil de hele dag zwemmen en naar buiten. Vanmiddag vroeg ze nog of we meegingen naar huis terwijl we thuis waren
Op vakantie met een kind is echt heel anders en we moesten eerst wel ff terugschakelen. Alles draait om de kinderen. Maar eenmaal in het ritme is het fantastisch. Lekker weer, heerlijk zwemmen, nergens aan denken! De appartementen waren super en het vliegen ging erg goed.
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:56:09 #115
3011 E.T.
pi_28370211
Het zijn ook gewoo dingen waar ze al 16 maanden mee omgaat
Vanaf dat ze een week is gaat ze mee onder de douche en stofzuigen gebeurt ook regelmatig als ze wakker is.
Normaal ging ze dan altijd op de stofzuiger zitten om dat ding vooruit duwen, maar nu rende ze naar de bank en als ik te dichtbij kwam deinsde ze terug met zo'n heel angstig gezichtje..
En onder de douche is het gewoon brullen geblazen.
Vanavond in het badje had ze in eerste instantie geen idee wat ze er mee moest Ze wilde er niet in; voeten optrekken toen ik haar erin wilde zetten. Toen ze eenmaal een beetje gewend was vond ze het wel heel leuk, lekker spetteren

Naja, we zien wel... Mochten anderen nog ervaringen hebben.... graag!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:00:20 #116
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28370371
Karin, hoe gaat het nu met het slaapgedrag van Bram?
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:21:36 #117
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28371158
Ik had vanmorgen weer een aktie....wilde de strijkplank in de serre zetten toen ik achter me de deur in het slot hoorde vallen
Tom stond binnen en ik stond buiten
Ik heb eerst geprobeerd of hij de deur open kon krijgen maar dat lukte hem niet, waarop ik bij de buuf vriendlief ging bellen of hij even naar huis wilde komen.
Ik besloot nog een keer te proberen of Tom zelf de deur open kon krijgen. Eerst pakte hij een opstapkrukje, die hij met een poot op de drempel zette. Ik kon gelukkig voorkomen dat hij er op stapte. Toen pakte hij een hoge stoel van Jasper, die viel om in de gang. Toen de handdoekenstoel uit de douche. Eerst gooide hij netjes alle handdoeken er af toen sleepte hij dat ding naar de deur, ging er op staan, rommelde eerst wat met een hand aan de deurkruk, toen met twee handen en ineens hoorde ik "klik" en was de deur weer open. Halleluja!
Net toen ik vriendlief wilde bellen dat het al niet meer nodig was, stapte hij de deur binnen

Gisteren Tom ingeschreven op de peuterspeelzaal. Voor 2 ochtenden. Hij stapte er binnen en begon meteen te spelen en overal mee mee te doen
Ik hoop dat hij er snel terecht kan, hij zal het er echt naar zijn zin hebben
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_28372563
Zo bijgelezen!

Hoe is het inmiddels met Bram? Het eerste wat in mij opwkam was toch wel dat je niet moet laten merken dat je zelf ook vindt dat hij niet in zijn kamertje hoeft te slapen. Zo benadruk je eigenlijk dat het gelijk heeft dacht ik. Klinkt natuurlijk erg belerend en ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik kan mij erg in het verhaal van Mel vinden.

ET de douche is hier ook niet altijd favoriet hoor. Een tidje terug schreef ik hier nog dat ze ons precies nadeed onder de douche en het prachtig vond, nou dat is inmieddels alweer veranderd. Ik zet altijd het badje ernaast op de grond, in het begin zit ze hier in en als ze los komt stapt ze vanzelf onder de oudche. Ik zou het niet forceren hoor, lijkt mij geen goede tip! Voor het stofzuigen zou je een stofzuigertje voor haar kunnen kopen, je ziet ze overal wel voor nog geen 10 euro. Kan je echt samen stofzuigen

Zoë nog van harte gefeliciteerd (papa en mama natuurlijk ook) alweer 1 jaar zeg
En ik zag in het fototopic dat Myrthe inmiddels ook is toegetreden tot dreumesland Jullie ook nog van harte Poemojn! Ik weet trouwens van het bestaan van Apekooi af. Ben er zelfs wel eens met Jadey geweest, maar ze was toen nog echt te klein. Ik ben het daarna helemaal weer vergeten zal er binnenkort eens met haar heen gaan.

Strakke actie hoor Coolbabe
Gelukkig was drie keer scheepsrecht bij Tom!
Wat zijn de wachttijden voor de peuterspeelzaal bij jullie? Leuk hè dat hij het zo naar zijn zin had gelijk!!
pi_28383380
Goed zo, Tom!! (domme mama he )

Elise hebben we nu ook ingeschreven bij een peuterspeelzaal (een christelijke en lekker dichtbij) dus vanaf haar 2e verjaardag gaat ze ernaartoe!!

Oh ja - Elise wil volgens mij dolgraag een broertje of zusje; we waren bij mijn ouders en Elise zat steeds naar mama's buik te wijzen, baby te zeggen, etc.
We hadden gisteren het oppasbabietje weer en ze moest verschoont worden. Nog voordat we iets hebben gezegd heeft Elise helemaal zelf en uit zichzelf een luier voor de baby gepakt en aan mama gegeven!
Wij willen ook dolgraag een broertje of zusje voor Elise hoor

En ik denk niet dat Elise zo snel angsten ontwikkelt (hoewel je het nooit weet natuurlijk), maar ze heeft wel een hekel aan koud water (zelfs het badje in de tuin moest verwarmd zijn... Nou, net lauw gemaakt en verder kon mevrouw er best wel mee spelen hoor!)
Misschien is het wel gewoon voorzichtig, E.T.?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:45:05 #120
61800 Rottdog
pi_28386967
Iemand hier bekend met een geel/groene afscheiding uit de vagina? Zoë had gister een klein beetje afscheiding en nu dus net veel meer heb de dokter gebeld en moet later op de dag weer bellen kent iemand dit?
pi_28387918
hmmm... geel/groen klinkt als pus; da's niet leuk, dus. Maar het is wel ontstoken, dan.

Bij afscheiding die stinkt, groen-gelig of yoghurt-achtig is en bij jeuk- of pijnklachten is het altijd verstandig je huisarts te raadplegen.
bron
ok, tijdens zwangerschap, maar het geldt natuurlijk voor elke vrouw/meisje
pi_28396788
Rottdog, weet je al wat?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_28396867
Dutch wat een trots

Rottdog, groen/gele afscheiding kan ook een teken zijn van vochttekort. Drinkt ze wel genoeg?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:59:40 #124
61800 Rottdog
pi_28398669
Voor de zoveelste maal poging berichtje plaatsen

Zoë heeft dus een vaginale infectie gelukkig voor haar heeft ze er geen last van
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:04:58 #125
3011 E.T.
pi_28398814
He gets.. Nooit geweten dat ze dat al zo jong konden krijgen..
(is het "gewoon" een schimmelinfectie net zoals veel zwangeren, of een 'echte' bacterie-infectie?)

Krijgt ze er ook iets tegen?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:56:32 #126
61800 Rottdog
pi_28400396
Ze heeft een drankje gekregen, hmmm E.T daar vraag je me wat heb eigenlijk geen idee.

Kon niets vinden wat betreft een baby met een vaginale infectie en wat ik wel vond bij jonge kinderen werd ik niet vrolijk van dus ben toen eigenlijk ook gestopt met zoeken.
pi_28407343
agosss Zoë dat is niet leuk he meissie, nu maar hopen dat met het drankje het allemaal snel weg is en dat je er geen last van hebt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  FOK!fossiel zaterdag 2 juli 2005 @ 22:35:07 #128
2628 Karin
pi_28427659
Aggossie Zoë Beterschap!

Gelukkig heeft Bram de laatste nachten gewoon doorgeslapen en alleen de paniekaanvallen gehad tijdens het in slaap komen. Vanavond zijn we begonnen met weer even herhalen van de slaaptraining. Gisteravond viel hij pas om kwart over 9 in slaap nadat ik wel 10 x naar boven ben geweest. Uiteindelijk is hij pas gaan slapen nadat ik beloofd had bij hem te blijven. Best mooi eigenlijk om hem in slaap te zien vallen, dat zie je niet vaak.
Vanavond was dus echt gillen en krijsen. We denken ook dat het komt omdat hij een te druk avondritueel heeft, niet echt een cooling down zeg maar. Je bed in "hatsjeeen" is erg leuk maar wordt je wel druk van. Dus vanaf morgen gaan we het bedritueel proberen aan te passen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2005 @ 22:35:36 #129
43556 miss_dynastie
pi_28427673
Zoë toch... wat vervelend
  Jubileum moderator zaterdag 2 juli 2005 @ 22:36:31 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28427701
Agos arme Zoë, zo jong en nu al zo'n nare infectie. Hoe komen die kleintjes aan zoiets eigenlijk?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28428134
Wat zielig voor Zoe..
Als het een candida-infectie is is dat hetzelfde als spruw Lois, en dat kunnen ze krijgen bij een lagere weerstand.. Candida hoort in je lichaam thuis in principe maar kan dan gaan opspelen.

Succes met Brams bedritueel Karin!
pi_28428312
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef poemojn het volgende:
Wat zielig voor Zoe..
Als het een candida-infectie is is dat hetzelfde als spruw Lois, en dat kunnen ze krijgen bij een lagere weerstand.. Candida hoort in je lichaam thuis in principe maar kan dan gaan opspelen.

Succes met Brams bedritueel Karin!
wil ook nog wel eens opzetten na een antibiotica-kuurtje. Wij krijgen hier zo'n beetje standaard bij een antibiotica kuurtje, gelijk een middeltje voor(tegen) de schimmel
pi_28428871
Dat komt doordat de weerstand door zo'n kuurtje ook omlaag gaat: antibiotica doden ook de 'goede' bacterien in je darmen. Mijn zwager kreeg daarom pas door de drogist een probiotica-kuur aangeraden (zoiets als Yakult, maar dan in capsules).
pi_28429693
Zo ik ben ook weer een beetje bijgelezen. Ik kan me dat nou niet voorstellen he een kind dat alles eet en heel erg geinteresseerd is. Joshua is dat niet en ik zie dat ook echt niet gebeuren bij hem.
Hij is echt veel te druk met rennen en bewegen en klimmen dan dat hij de tijd neemt om te eten.

En dan het zindelijk worden. Ik ben benieuwd hoe dat bij Joshua gaat, ik zie dat ook niet zo snel gebeuren hier. Hij is echt veel te veel met andere dingen bezig, maar goed hij is ook nog te jong. Dus we wachten het af.

En die angsten en wakker worden uit hun nachtrust. Ik kan me dat nog wel herinneren van mijn broertje vroeger, die werd ook een behoorlijke tijd lang wakker en ging dan slaapwandelen en echt compleet hysterisch overstuur. We moesten hem echt wakker schudden om hem eruit te halen uit die nachtmerries. Tja ik denk dat ik Joshua lekker bij me in bed zou nemen. Je moet er natuurlijk altijd voor waken dat het geen gewoonte word. Maar dat heb je snel genoeg in de gaten lijkt me. Wel moeilijk hoor met wat wel en wat niet te doen. Altijd maar afwegen of je ze niet al te veel verwend met iets en dat ze je dan in het ootje nemen ergens mee.

Zoe en Myrthe alsnog gefeliciteerd met jullie verjaardag De taarten zagen er lekker uit
Zo ga snel weer verder lezen.

Met Joshua gaat het goed hoor. Alles verschuift hier steeds meer naar boven En tanden poetsen is hier een hit. Alle tandenborstels liggen overal. Lege tandpasta tube moet ook altijd mee en schrobben maar De hele dag hoor je dada en mama en nana. Winnie the Pooh noemt hij Mimmie Hij begint nu echt langzaam aan wat woordjes eruit te gooien, wat erg leuk is. En het klinkt ook zo mega kjuut. En het bewust zijn van kwaad heeft ie geloof ik nog niet helemaal door als hij weer voor de zoveelste keer uit het raamkozijn gehaald word. Je krijgt dan alleen maar een grote grijns van hem en probeer dan maar eens je lach in te houden
  zondag 3 juli 2005 @ 10:28:50 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_28438314
arme Zoë! Ik hoop dat het snel over is!!

Karin, wat vervelend van Bram en het in slaap komen! Liam heeft het de laatste tijd wel dat ie vreselijk aan het huilen is als ie in bed gelegd is, maar dat laten we meestal lekker gaan en vaak valt ie wel in slaap. Soms geven we hem na een uurtje nog een fles en dan slaapt ie daarna wel.
De afgelopen week is het wel een paar keer 's nachts feest geweest... vanacht heeft ie eindelijk weer eens doorgeslapen. In ieder geval Karin, sterkte, ik hoop dat het snel weer beter gaat, je kunt er erg moedeloos van worden.

Joshua, jij bent echt een klein ratje he? Die charmante glimlach opzetten, das heel herkenbaar
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 3 juli 2005 @ 20:58:37 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28454991
Iris wordt groot Haar groei en bouw is heel anders dan bij Eva, zo heeft Iris wel lange benen terwijl Eva meer korte beentjes, lang bovenlijf (zoals ik) heeft.
As. dinsdag gaat ze met papa naar het cb, ik ben benieuwd hoeveel cm ze dan is.
Vandaag had Iris een broek aan die ik voor Eva heb gekocht op de dag van Iris' geboorte. Vreemd ontroerend was dat, hij past haar best goed terwijl hij bij Eva (toen 2 jaar en 4 maanden) nog enorm over de grond dweilde.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 3 juli 2005 @ 21:01:33 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_28455103
Iris gaat zo hard! Het is echt al een heel grietje
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 juli 2005 @ 22:55:56 #138
61800 Rottdog
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:23:31 #139
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28497932
wouw iris wat ben je toch een prachtmeid

Kyllian heeft weer eens iets nieuws
als hij zijn zin niet krijgt dan gaat maar huilend gillen en zo hard dat is echt niet normaal meer.
we gingen weg bij opa en oma en hij wilde niet in de auto nou nou ze konden het 3 blokken verder gewoon horen dus gewoon in de auto gezet en geen aandacht aan gegeven gelukkig was het zo over ..
maar wat is dit weer een rot periode zeg
  dinsdag 5 juli 2005 @ 06:27:44 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_28501716
moeilijk babyfeet! Soms veranderen ze echt in draken he? Ik heb laatst hier geleerd tegen mezelf te zeggen : "het is een fase" en dat hielp wel sterkte met negeren (het enioge wat je kunt doen als je het mij vraagt)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:15:59 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28505061
Soms zijn het echte draakjes hè Babyfeet?
Hoe is het nu met Zoë's infectie, helpt het drankje?

Ik kom nog even iets vol trots (hoe anders? ) melden:
Léon loopt achter de blokkenkar!
Hij schoof de wagen al een tijdje kruipend vooruit en gister was ie er hartstikke druk mee. Er in klimmen, erin staan, onder de stang limboën en dan weer op 1 voet en 1 knie verder duwen.

Maar ineens trok hij zich op, zoals wel vaker dus geen aandacht aan geschonken. En hupla daar ging meneer! Zo de kamer door en tegen de muur "gecrashed". Daar zei hij vrolijk 'boem' bij.
Dus ik hem weer omgedraaid en daar ging hij weer. Onderwijl heftig aangemoedigd door het mannetje en mijzelf.
En toen kreeg ik een brok in mijn keel en kreeg ik een vochtige waas voor mijn ogen. Mama was zo vreselijk trots.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 juli 2005 @ 11:19:18 #142
13151 crew  Rewimo
pi_28505149
Mooi hè, Dutch Heb je er nog aan gedacht om foto's te maken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:21:21 #143
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28505205
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Mooi hè, Dutch Heb je er nog aan gedacht om foto's te maken?
Toen meneer al een paar rondjes gelopen had, rende het mannetje als een idioot naar boven om de videocamera te halen. Dus het laatste rondje staat op band. Daarna wilde hij ook gelijk niet meer, was bekaf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 juli 2005 @ 11:23:05 #144
13151 crew  Rewimo
pi_28505260
Ik kan me dat nog goed van Christan herinneren. Die stak ineens de kamer over Gelukkig had ik toen wel een camera bij de hand, maar wat was ik trots, en emo natuurlijk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:07:44 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_28508581
Dutch, wat liefff
Ik heb ook zo'n stukje video, leuk he!
heerlijk dat soort momenten!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:11:13 #146
61800 Rottdog
pi_28523661
Ja Leon geweldig Toppertje

Zoë's infectie lijkt voor mij niet echt over te gaan de jeuk blijft erg aanwezig en dat niet alleen op moment is ze bont, kind zit onder de bultjes. Gelukkig heeft ze er weinig last van ze jeuken niet in elk geval, wij gaan dus morgen fijn voor rondje dokter.

Heb ook een plek op de arm ontdekt en denk dat dat een exceem is maar we horen morgen wel wat de dokter zegt
pi_28523999
Wat vervelend voor Zoë. Beterschap!
Kunnen die bultjes niet een bijwerking zijn van de medicijnen die ze gebruikt, trouwens?

Léon, wat goed van je!

Iris groeit erg hard inderdaad, leuk om te zien, Lois! Heb je de giraf al gekregen? En paste de envelop nog, was hij niet opgezwollen?

Babyfeet, wat vervelend.. Succes ermee!

En Myrthe trok vandaag zelf haar jas aan! Alleen de rits lukte nog niet.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:38:23 #148
61800 Rottdog
pi_28524744
Ja de bultjes wel maar die blaasjes gevuld met vocht op haar armpje niet
pi_28526894
he bah rottdog, sneu zeg voor die verse dreumes van jullie. hopelijk is 't snel over!

iris, wat ben je toch een mooi meisje!

myrthe, superknap van jou, je eigen jas aantrekken!

en coolbabe, wat een avontuur met dat buitensluiten, waaah! is echt zo'n situatie waar ik altijd bang voor ben, zou mij ook kunnen gebeuren. alleen zie ik Piet de deur nog niet openkrijgen.

Leon, leuk he zo'n kar! ik zat van de week nog foto's te kijken van toen Piet dat net kon. superschattig. en wat een verschil met nu alweer. (en we vonden 't toen al zo'n hele kerel. )

karin, hoe gaat 't met brams paniek bij 't slapengaan? is 't al gelukt om z'n slaapritueel wat in te dammen?

danosa, heerlijke vakantie gehad zo te lezen, fijn!! erg alleen he dat er ook weer een eind aan zit...

met piet alles prima, hij gaat hard vooruit vind ik. vooral wat betreft z'n begrip van allerlei dingen, en hoe hij dat zelf weer gebruikt/laat zien. 't is echt een wijsneus hoor, ik lach me vaak rot om zijn opmerkingen. en hij blijft iets net zo lang herhalen tot je 't begrepen hebt (en dat hebt laten merken door het te herhalen/erop te antwoorden). motorisch gaat 't nu ook weer stukken beter, hij klimt overal op en kan eindelijk zelf over de drempel naar de tuin (en terug). hij is erg bezig met tellen (tot 20! al slaat ie hier en daar wel es wat over ), zingen en praten. en erg lief voor anna. altijd lief begroeten, soms een kusje en hij is erg voorzichtig met 'r. ook heeft hij een standaard 'grapje' voor anna: "kijk anna, een appel!" en dat is dan geen appel, waarop hij vervolgens zelf erg hard om z'n eigen grapje lacht. mafkees. hij is bang voor kabouter plop, nog steeds fan van de tubbies, en het zandkasteel is momenteel helemaal het einde.
pi_28544413
Wow, wat goed dat Piet al zo kan tellen Sven komt meestal tot 3
Leuk he, dat zandkasteel, alleen moeten we het nu weer even zonder peuterprogramma's op tv doen (zo irritant dat in de schoolvakanties die peuterprogramma's er uitgegooid worden.)

Hier gaat ook alles lekker zijn gangetje (gevaarlijke uitspraak ) De laatste restjes van de kiezen zitten erdoor te komen, de pijn ervan is al geleden, het slapen gaat dus voor Sven zijn doen goed (nog een gevaarlijke uitspraak ) ik heb al een hele week mijn bed niet uitgehoeven 's nachts. (dat is niet gebeurd sinds Sven 13 weken was )
Verder is Sven een heerlijk keuvelend mannetje, heel de dag kletsen, tot in zijn slaap aan toe
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')