Bleh...Storm...doet me heel erg aan een of andere extreem rechtse shit denken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef Imberr het volgende:
Storm en Sterretje(Sterre gaat dan weer wel, maar Sterretje
)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef Ratt het volgende:
ik kende vroegah ieman die Heico heetteleek erg veel op eikel vonden we toen
*heel blij dat hij gewoon Bram heet*
Idd, zo had ik een oude tante Corrie en een jonge tante Corriequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het zo stom als ouders hun kinderen dezelfde naam geven als zij zelf hebben
je gaat je kind toch niet naar jezelf vernoemen![]()
m'n pa heet Junior achter zijn naam staan onofficieelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het zo stom als ouders hun kinderen dezelfde naam geven als zij zelf hebben
ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Wolkje het volgende:
Ja, mijn 'schoonvader' en mijn lief hebben ook dezelfde naam, maar ik vind het zo'n stom iets![]()
Je kind naar jezelf noemen vind ik ook wat raar. Je kind naar je ouders (dus naar diens opa/oma) vernoemen dan weer nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Wolkje het volgende:
Ik ken ook een Hayko. Vind ik geen rare naam, het is ws een "buitenlandse" naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
Hier in de zijstraat woont een Haico
In mijn klas zit ook een Hajo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Fratz het volgende:
Ik ken een Hajo. Toen ik dat voor het eerst hoorde vond ik dat vreemd klinken. Nou ben ik het gewend.
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je kind naar jezelf noemen vind ik ook wat raar. Je kind naar je ouders (dus naar diens opa/oma) vernoemen dan weer niet
Het is zowel een Nederlandse naam (wij woonden vlak bij een zeer Hollandse reformgroenteboer die Hayko heette) als een Armeense versie van Hayk (in populaire spraak kun je daarin achter elke bij voorkeur afgekorte naam een -o plakken). Er is in ieder geval een Armeense volkszanger die zichzelf Hayko noemt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken ook een Hayko. Vind ik geen rare naam, het is ws een "buitenlandse" naam.
Het heeft bij mij meteen associaties met van die irritante Amerikaanse krijsmokkels op mijn studie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:36 schreef Fwnk het volgende:
Abigail vind ik trouwens best een geile naam
die is best wel erg jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef Soraya20 het volgende:
Ik stem voor: Salsabil (is in het Arabisch een fontijn in de hemel, in het Nederlands.. welja, vul maar in).
ik ken ook een Hajoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |