als je zo doorgaat, mag jij over een maandje weer eens een keer gaan mailenquote:op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef stanley_climbfall het volgende:
ja, wanneer mail je weer eens?
of je ziet dat het een garpje was...quote:op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef stanley_climbfall het volgende:
jeetje, wat kinderachtig zeg.
dat ben je toch allang?quote:op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef stanley_climbfall het volgende:
mag ik je enfant terrible zijn?
is het een grote stap van enfant terrible naar boytoy?quote:op donderdag 1 september 2005 11:18 schreef copycat het volgende:
[..]
dat ben je toch allang?
één van de, dan...
je kunt toch plezier hebben? verliefd worden? een fijne tijd hebben?quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken
en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?
dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
als je dat jij ziet als een geheel van processen dan is het al heel wat minder speciaal want dan kan het geheel (hij) logisch beredeneert worden...quote:op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef -strawberry- het volgende:
je kunt toch plezier hebben? verliefd worden? een fijne tijd hebben?
je leeft maar 1 keer en daarna voel je nooit meer wat, dus.. ik zou toch maar blij
zijn met wat je hebt, want het is eigenlijk heel bijzonder dat precies jij bent gaan bestaan en dat jij voelt wat je voelt. ( nee, ik geloof niet in een hemel )
doet pijn.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:03 schreef #ANONIEM het volgende:
en nadenken is goed.
isolement inderdaad, afgelopen zomervakantie paar week geen reet uitgespookt, je gaat op een gegeven moment steeds in een kleiner hoekje wonen, je doet steeds minder, maakt minder schoon, je gaat sociale neigingen missen maar durft die niet meer op te zoeken omdat je je zo geborgen voelt in je uppie. sja wat is dan de zin van het leven? .. ik myself probeer iig zo weinig mogelijk waarde te hechten aan materiele dingen ( hoe verschrikkelijk super lastig dit ook is ) en neerslachtige momenten te behandelen. zoals vreetbuien enzo. heeft het leven zin? dat hangt puur vanaf wat voor doel jij hebt in je leven, heb je die? werk die dan uit. en zet werk/school en dergelijke op een 2e plan, zo heb je het gevoel dat je je leven zin geeft.quote:op zondag 19 juni 2005 11:16 schreef annemiek78 het volgende:
[..]
dat zou ik nou juist niet aanbevelen.. dan raak je helemaal in een isolement en heeft je levern zoiezo geen zin meer.
ga er juist op uit. ga mensen ontmoeten doe iets.....
dan zie je het gauw weer!!
als jij nu dood was, was er een topic minder op fok, waren de mensen die nu op jouw topic reageren ergens anders mee bezig en liep het aantal posts minder hard op.quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken
en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?
dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
ik weet het zeker..... iemand als jij moet wel vooroordelen hebbenquote:op zaterdag 18 juni 2005 05:37 schreef deecruise het volgende:
[..]
het leuk hebben kun je anders ook een aardig doel noemen. naar mijn idee het nastreven zeker waard!
[..]
maar godzijdank zit jij niet vol vooroordelen...o wacht even...toch wel!....
bidden geeft kracht.quote:op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik weet het zeker..... iemand als jij moet wel vooroordelen hebben
tsk...stelletje gelovigen ook
ik heb wel een oordeel over geloven..(dat ik er niks van geloof), maar over gelovigen?
jaaha! ze bidden!!maar waarom?
ja al langquote:op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef #ANONIEM het volgende:
maar nu is de dip toch wel voorbij enzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |